Ghost Recon: Advanced Warfighter videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15

Saven

Administrator

Topicstarter
Hey, ik had echt totaal geen idee wat ik moet vragen voor kerst :P en was ik even gaan zoeken op internet naar toffe games.
Nou is mijn oog gevallen op Ghost Recon: Advanced Warfighter, alleen vraag ik mij af of mijn pc (liever gezegt mijn videokaart) dit aankan.
Volgens de site zijn dit de minimale systeemeisen:
4 - PC / SP / MP
Minimum specs required to run:
* 2 GHz Pentium® IV or the equivalent
* 1Gb RAM
* 5 GB of hard drive space
* NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
Nou ik heb een P4 2,4 ghz processor, 1280mb ram en nog genoeg ruimte op me hdd over.
Echter vraag ik mij af of mijn videokaart ook geschikt is. ik heb een GeForce FX5600 256mb.

Omdat ik best wel een newb ben videokaarten enzo vraag ik het hier even, want het is best zonde als je straks iets voor 50 euro (of meer?) koopt, en dat blijkt nauwlijks te lopen op mijn pc.

Alvast bedankt ;)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Een 7600gt ofzo als je het niet té duur wilt maken. Maar ik denk wel dat je cpu ook een erge bottleneck wordt, aangezien er heel wat physics in dat spel zitten.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:15

Saven

Administrator

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:55:
Een 7600gt ofzo als je het niet té duur wilt maken. Maar ik denk wel dat je cpu ook een erge bottleneck wordt, aangezien er heel wat physics in dat spel zitten.
Mijn huidige videokaart kan dat spel dus zeker weten niet aan? ;(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Hier is SPV niet voor bedoelt en uiteindelijk komt het neer op zelf reviews lezen en de knoop doorhakken. Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.