Toon posts:

FTP Client

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik zoek een FTP client om dingen van een FTP te downloaden. Nu heb ik ze zelf natuurlijk al gevonden maar het probleem is dat als ik aan het downloaden ben hij er ineens mee stopt. Ik begrijp niet waarom. Het ergste is dat ik overnieuw moet beginnen. Ik zoek dus een FTP client die als ik bijvoorbeeld mijn pc uitzet gewoon daarna weer verder gaat waar hij was. Zijn die er? Wie kan mij helpen?

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-07 23:32
Met Flash FXP kun je bestanden resumen.

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 20:19
Is het ook niet zo dat de betreffende FTP server dat moet ondersteunen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat soort dingen vraag ik mij af want ik baal als een stekker. Ik had de download al 3 keer binnen kunnen halen. En dat met 4 gig.

Verwijderd

FTPRUSH is aan te bevelen, zeer veel optie, instellingen en dergelijke.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is natuurlijk ook de server die het moet ondersteunen. Doet die het niet, heb je pech. Maar goed; zo'n beetje elke echte client kan dit. Het lijkt me dus geen topic waard nu je de term resume kent, probeer er een die bij features 'resume' noemt en je bent er ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik krijg net nog een zeer terechte aanvulling door van RaZ

Als het steeds bij de 4GB stopt, zou het probleem wel eens niet de FTP client, server of verbinding hoeven te zijn, maar het bestandssysteem. Als je geen NTFS (of ander filesystem dat geen FAT heet) gebruikt gaat het nooit lukken: OM FAQ / Beleid. Dus: download naar een NTFS partitie. (En als er een temp directory wordt gebruikt, zorg dat de ftp client ook daar een NTFS partitie voor gebruikt).

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 23-12-2006 11:48 . Reden: temp ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.