Morgen haal ik samen met een oudere kennis van mij (80 jaar oud) een 17-inch Imac op. Hij is Windows gewend, maar ik heb hem gisteren kennis laten maken met MacOS X en stond er op dat ik morgen met hem samen naar Apple Center ga om 1 voor hem aan te schaffen. Plus daarbij Microsoft Office.
Dit vanwege dat hij de simpelheid en de duidelijkweergave erg prettig vondt. Deze man heeft last van staar.
Maar nu heeft hij mij gevraagd om een simpele gebruikershandleiding. Nu mag dit een boek zijn of een website waar dit duidelijk omschreven staat.
Nu weet ik dat er ergens een nederlandse flashwebsite is, waar je zeg maar door MacOS Tiger wordt rondgeleid. Weet iemand hier van de url?
Of dus een boek voor senioren.
Dit vanwege dat hij de simpelheid en de duidelijkweergave erg prettig vondt. Deze man heeft last van staar.
Maar nu heeft hij mij gevraagd om een simpele gebruikershandleiding. Nu mag dit een boek zijn of een website waar dit duidelijk omschreven staat.
Nu weet ik dat er ergens een nederlandse flashwebsite is, waar je zeg maar door MacOS Tiger wordt rondgeleid. Weet iemand hier van de url?
Of dus een boek voor senioren.
[ Voor 10% gewijzigd door Falcon op 22-12-2006 10:06 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"