Toon posts:

vraagje over news server

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb sind 18 dec 2006 pilmo totaal en nu is mijn vraag kan mij iemand vertellen of er ook nieuws server zijn voor grabbit die gratis zijn

mvg guido

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Jawel, alleen de vraag is of je dat wil. Iedere (grote) provider heeft er bijvoorbeeld 1, maar die dingen hebben een retentie van bijna niks, dus je moet haast iets downloaden als het er net op staat. Daarnaast is de kwaliteit van de binnengehaalde bestanden om te huilen (veel rotte bestanden bijvoorbeeld)

Geef voor de grap eens 7,5 tot 10,- uit aan een betaalde server. Veel van die betaalde dingen lopen automatisch na een maand af, dus als het niet bevalt ben je slechts een paar euro armer.

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Probeer eens een proefabo op tweaknews....heeft een stabiele server en een retentie van 50 dagen op de grote groepen... :+

Mooooooeeeee......

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
Voor zover ik weet is er geen enkele binary newsserver die gratis is. Ook providers hebben geen echter gratis nieuwsservers aangezien je toch eerst klant moet zijn van de desbetreffende provider om gebruik te kunnen maken van de server.

Hoewel newszilla.xs4all.nl een tijdje gratis te gebruiken was via IPv6. Weet niet of dat nog steeds het geval is.

Dreamstar: newszilla is tegenwoordig een goede server hoor. Retentie van 14 dagen voor binaries en vrijwel nooit incomplete bestanden.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:56

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

eweka 7.50 permaand ik bedoel, tis niet gratis maar kom op :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een pay server genomen van usenet maar ik krijg steeds de melding acces denied to your node
ik heb adsl van pilmo wie kan mij raad geven

mvg guido

Verwijderd

heb je wel de config van je grabit aangepast, dus server invullen en username en passwd.
Grabit geeft die melding ook nog wel eens als je incompletes of missende files gaat downloaden.

Dus check je config en probeer het nog eens.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kijk ook eens hier: Newsservers met binaries [deel 5]. Daar kun je lezen dat je voor een goede newsserver betaalt en dat er eigenlijk geen goede gratis alternatieven zijn.
En je vraag had daar stiekem ook mooi gepast :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gizz op 01-01-2007 22:01 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Hubert schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:50:
eweka 7.50 permaand ik bedoel, tis niet gratis maar kom op :)
het mooie van Eweka is dat ie dik 70mbit kan trekken (op 100 mbit glasvezel). dit iit andere die 10 / 20 mbit max gaan!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-12 22:33
Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:14:
hallo ik heb een pay server genomen van usenet maar ik krijg steeds de melding acces denied to your node
ik heb adsl van pilmo wie kan mij raad geven

mvg guido
weet je zeker dat je de gebruikersnaam/wachtwoord wel goed hebt (let op hoofdletters!)
heb ook wel eens ergens gehoord dat sommige usenetproviders niet echt lekker werken met grabit, maar wel met newsleecher (probeer eens de gratis trial op www.newsleecher.com )
succes met usenet, het geweldige medium :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Zoeken ajb.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.