Toon posts:

p5b deluxe/p5w dh deluxe /problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
core 2duo E6600
geil 2 x 1gb kit pc6400 4-4-4-12 2.1 volt
x1800xt 512mb

ik heb nu de p5b-vm ik ga deze weg doen. nu moet ik nog een keuze maken tussen de p5b deluxe of de p5w dh deluxe. ik heeb veel op forums gekeken maar er zijn veel problemen met de p5w dh deluxe., en omdat ik dit geil geheugen heb wil ik dit op de juiste instellingen draaien. ( volt timing).

ik wil in de toekomst wel iets over gaan klokken maar dat zal niet extreem zijn. als de tempraturen, en alles stabiel op de juiste instellingen werkt.

als de bios van de p5w dh deluxe op de nieuwste wordt upgedate dan kunnen al veel problemen verholpen zijn. Maar bij de P5b deluxe zijn problemen met het lezen via een IDE media in combinatie met het geluid.

de p5b deluxe of p5w dh deluxe ? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
het geheugen heb ik op gezocht en dat moet bij de beide MB werken. volgens mij?\
nu is alleen de vraag welk moederbord met mijn systeem.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als ik je verhaal zo doorlees ben je er zelf achtergekomen dat de P5W DH Deluxe problmen heeft met bepaalde dingen. 'k Wil even aangeven dat die problemen niet altijd voor hoeven te komen en dan is het dus beter om gewoon de specificaties erbij te pakken en kiezen.

Wauw, een sig!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ van dit subforum is duidelijk over hoe je een keuze moet maken: PMG FAQ » Welke moet ik nemen? :)

Dit topic is gesloten.