Maar het heeft wel dingen niet die ik niet nodig heb. Voor de minimalist is dat een reden om een bepaald programma boven een ander te verkiezen.
Correct idd, ik vind het vervelend als ik zomaar 'keihard' in een stream kom. Dat is voor mij als een soort klap in mijn gezichtVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:20:
Nooit van crossfade gehoord, dus ik heb het even opgezocht. Als ik het goed begrijp dient het dus om het volume van het ene nummer aan het einde te verlagen en het volume van een ander nummer dat zacht begint te verhogen. Waarom heb je crossfade nodig? Het lijkt mij nou niet iets waar je "gek" van wordt als je het mist?
Ben met je eens dat het oud is, maarja ik moet zeggen dat de Audacious die ik nu gebruik nog steeds de irritante trekjes van XMMS heeft. Geen enkel softwarepakket is perfect natuurlijk. Maar het niet goed resumen en blijven hangen van streams zit er nog steeds in. Ik heb een skin van de oude XMMS nu en hij voelt nog steeds als de oude XMMS als het niet zo was dat de crossfade weer stuk is.Anyway, ik gebruik geen Gentoo, maar ik ben blij dat XMMS dood en begraven is. Het is lelijk, het is oud, en het heeft (voor mij, en veel anderen waarschijnlijk ook) niets wat nieuwe muziekspelers niet hebben.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
* Wormaap zwaait en wijst nogmaals naar XMMS2 
Crossfade weet ik niet, maar voor de rest lijkt hij alles te hebben wat de mensen in dit topic zoeken, behalve een GUI
Crossfade weet ik niet, maar voor de rest lijkt hij alles te hebben wat de mensen in dit topic zoeken, behalve een GUI
Ticking away, the moments that make up a dull day