Vanavond wilde ik eens mijn favoriete mediaplayer updaten (XMMS). Ben al maanden bezig om Amarok aan de gang te krijgen maar het ontbreken van de crossfade functie maakt me gek zodat ik nog steeds 99% van de tijd streams e.d. luister via XMMS.
Echter nu kon portage XMMS niet meer vinden als package, dacht eerst dat mijn portage brak was dus even syncen en opnieuw proberen maar hij is echt weg! (De ebuild dan..). Wat blijkt op de site van XMMS zelf:
...
zijn ze gek geworden? En dan het toppunt:
Ik zit nu met 'Audacious' opgescheept (en ja hor, weer native OSS
) en heb de eerste bug alweer ontdekt
. Wanneer ik 'Dubbel Size' doe dan wordt alleen de inhoud maar niet het venster zelf 2x zo groot waardoor je maar 1/4de van de applicatie ziet.
Ik wil mijn oude XMMS terug
. Dit moest me echt even van het hart
.
Weet iemand het fijne van het stopzetten van de ontwikkeling van XMMS? Bedoel zolang het werkt kan je het toch op zijn minst in de portage laten dunkt me... ?
Echter nu kon portage XMMS niet meer vinden als package, dacht eerst dat mijn portage brak was dus even syncen en opnieuw proberen maar hij is echt weg! (De ebuild dan..). Wat blijkt op de site van XMMS zelf:
En:quote: http://www.xmms.org/We love our fanboys.
Not only from one, but TWO blogs we picked up on this comment.
"Audacious doesn't support MOD files out of the box. When XMMS came out, MP3's didn't even EXIST!"
That's simply hillarious. As much as we love our fans, I can only say this OMGWTFLOLBBQKORV! Yeah mp3s existed when the project was started, take a wild guess why the project was started and from what player we borrowed the gui and what that player was designed for.
Nov 20, 2006
Thomas Nilsson (thomas at xmms.org)
Bye Bye Gentoo!
Het eerste wat ik dacht wasSo, Luis gave up on this, and now it's time againf or removing xmms from the tree.

Begrijp me niet verkeerd hor, ik heb een schijthekel aan het programmeren van applicaties in (semi) objective-C. Maar XMMS was wel van het kaliber applicatie dat alle bugs zo langzamerhand er wel uit waren en waar eigenlijk niets meer aan te ontwikkelen viel. Tja ok, het is wat achterhaald qua toolkit en core engine maar de architectuur was formidabel daar het vrijwel nog steeds alle gangbare formaten ondersteunt en het zelfs mogelijk is om het zonder OSS-support te gebruiken!But.. since we're a nifty old cool gtk+1 application, we have to be insane to actually keep this site up. We SHOULD hide xmms on a obscure japaneese ftp server and you can all go ftpsearch.. oh, I guess we outlived ftpsearch, never mind.
Ik zit nu met 'Audacious' opgescheept (en ja hor, weer native OSS

Ik wil mijn oude XMMS terug
Weet iemand het fijne van het stopzetten van de ontwikkeling van XMMS? Bedoel zolang het werkt kan je het toch op zijn minst in de portage laten dunkt me... ?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!