Toon posts:

Wat zou deze HP Pavillion dv5000 nog waard zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hp.com/hpinfo/newsroom/feature_stories/2006/images/dv5000.jpg

The Pavilion dv5000

15.4 Crystal bryte widescreen WXGA (1280 x 800) BrightView LCD screen

AMD Turion (tm) 64 Mobile Technology ml-32 1.79 ghz turion64

2MB L2 cache

Up to 1000MHz

512 MB DDR2

80GB 5400-rpm Serial ATA hard drive

SuperMulti DVD drive with Double Layer support (reads/writes DVD±R/RW, DVD-RAM, DVD+R Double Layer, CD-R/RW)

ExpressCard slot: supports ExpressCard/34, ExpressCard/54

802.11 a/b/g wireless LAN (WLAN) 108mb/s

10/100Base-T Ethernet port

2 USB 2.0 ports

1 S-video out port

1 notebook expansion port 3

ATI Radeon Express 200M

Altec Laning audio with stereo speakers, and headphone output and microphone input jacks

5 maanden oud, en nog 7 maanden garantie bij HP

Wat zou deze laptop nog waard zijn volgens jullie?
MVG

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
die tips die gelden dus niet voor dit object gezien ik er maar 2 2de hands tegenkom, en deze zitten op prijzen van 1000 euro respectievelijk en 1100euro, en dat lijkt me denk ik een beetje veel, zit zelf te denken aan 750.

Daarom mischien een beetje hulp.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:53:
die tips die gelden dus niet voor dit object gezien ik er maar 2 2de hands tegenkom, en deze zitten op prijzen van 1000 euro respectievelijk en 1100euro, en dat lijkt me denk ik een beetje veel, zit zelf te denken aan 750.

Daarom mischien een beetje hulp.
Als oud-taxateur kan ik zeggen dat je met een beetje moeite wel verder komt.
Staar je niet blind op alleen dat type, maar kijk ook naar andere merken of types uit die serie met soortgelijke specs.
Daarbij, als je 750€ een mooie prijs lijkt, biedt hem dan daarvoor aan :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gezien de dalende prijzen en de matige specs (maar 512 Mb geheugen bijvoorbeeld), en het feit dat deze tweedehands is en dus accu-risico heeft, lijkt me meer dan 500 euro niet echt mogelijk. Maar je weet het niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
wat een gek ervoor geeft? :)

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

gambieter schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:07:
Gezien de dalende prijzen en de matige specs (maar 512 Mb geheugen bijvoorbeeld), en het feit dat deze tweedehands is en dus accu-risico heeft, lijkt me meer dan 500 euro niet echt mogelijk. Maar je weet het niet.
Mwah, accu-risico kun je uitsluiten, zeker als verkoper moet je toch weten hoe lang zo'n ding meegaat en kun je dat ook eerlijk vermelden bij de verkoop. En als een accu nog 3 uur meegaat hoeft dat dus niet negatief mee te wegen in de prijs.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 20:37
Gewoon aanbieden voor de prijs dat je denkt, of iets hoger en dan maar mensen laten bieden op Marktplaats ofzo. Misschien als je hem iets duurder zet dat je nog wel een betere prijs eruit krijgt ook. Verder zou je ook even naar andere of dezelfe modellen kunnen kijken en wat de nieuwprijs hiervan is. Als deze bijvoorbeeld 1100 euro is dan zou ik zeggen van 50 euro / maand = 250 euro eraf. Dus aanbieden voor 850 euro.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Mja, wil jij hem kopen van iemand of ga je je eigen verkopen?

En ik zou er denk iets van +-500-550 geven als ik hem zou kopen.
Indien je hem verkoopt natuurlijk hoger :P. Maar de HP voor 750 aanbieden is teveel.
Voor 725 bij 4Launch.nl kan je al een HP Notebook Pavilion DV6132EU kopen met TL-50 (dual core), 1GB, Gforce 6150, 100 GB en nieuw natuurlijk.
Ik ben dan geen taxeur of expert oid, maar als koper van een 2e handse laptop zou ik echt niet voor 550+ deze laptop kopen. Omdat je voor 150 euro meer gewoon veel betere en nieuwe kan halen.

Ten eerste omdat de laptop al wat verouderde hardware heeft (single core en dan niet de zuinige versie, 512 mb, integrated graphics
)., een slechtere accu (mja misschien scheelt het niet heelveel) en een deel van de garantie al verlopen is.

[ Voor 39% gewijzigd door BoyzNDaHood op 19-12-2006 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
verkopen, ik weet nu wel dat ik er max 550/600 voor kan krijgen, bedankt allemaal

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Kijk eens naar de laatste reply van het 31ste taxatie topic :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.