draadloze hoofdtelefoon voor de pc

Pagina: 1
Acties:

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01 16:10
Hey Hallo,

2 weken geleden is mijn plantronics headset overleden. Nog maar 1 oor doet het van mijn hoofdtelefoon. Nu ben ik dus van plan om een nieuwe hoofdtelefoon te kopen voor mijn pc.
Ik wil er ongeveer maximaal 100euro aan uit geven en graag zonder microfoon (heb namelijk al een losse microfoon op mijn bureau staan.
Ik heb zelf al heelw at dingen opgezocht voordat ik deze threath ging posten.

er zijn 3 soorten draadloze headsets.
-infra rood
-fm frequency
-bluetooth

IR heeft als voordeel dat het best een groot berijk heeft alleen dat je er recht voor moet staan net als een afstand bediening voor de tv ofzo.

FM hoofdtelefoons heb ik pas bij de kijkshop gezien. Hier hebben veel mensen best goede ervaringen mee en heeft een berijk vanw el 100meter. Das best groot opzich. Nadeel is dat er soms geruis is zeggen sommigen op andere forums.

Bluetooth headset. Ja wat moet ik hier over zeggen. IK HAAT DEZE VEROTTE POKKE DINGEN!
ik heb zelf 2 weken geleden er een bij de lidel gekocht. 1 week wezen kloten voordat het een beetje deed. Naar een week omgerolen. En nu heb ik een jarba bt620s..... gekocht bij the phone house 100euro. En een apparte bluetooth usb dongle erbij gekocht. Aangelsoten en geinstalleerd. Ik verbind ze met elkaar en dan doet het het ff goed en daarna gaat ie om de seconden uitvallen en daarna word het nog erger dan hoor je soms 30seconden helemaal geen muziek meer. Opzich zit er best wel redelijk goed geluid in maar je moet teveel klooien om dan 10minuten muziek te luisteren want dan kapt het er weer mee.... ( deze ga ik dus morge ook weer terug brengen )

Heeft iemand ook zulke ervaringen met draadloze headsets. Of heeft iemand juist hele positieve dinge te vertellen of meschien kan je mij helpen?

Ik ben nu aan het kijken om meschien een senheizer fm headset te kopen voor 70euro bij de kiijkshop. |:(

Verwijderd

Doen. FM headsets (heb er zelf een paar gehad, eerst Philips, toen JVC) storen in mijn huis overal (ligt echt een laag ruis onder waar ik me aan irriteer) maar op hoger volume werd de ruis niet meeversterkt. Heb nu een SLA5520 van Philips waar ik een gedrade headset in steek als ik ergens ander met hoofdtelefoon muziek wil luisteren, normaal staat hij op mijn receiver te streamen. Geen ruis meer ;-) en wel draadloos mp3's luisteren vanaf PC. Wel duurder als 100 euro en zonder headset dus niet helemaal wat je ljkt te zoeken.
btw. Gebruik al een tijd een gedrade Sennheiser (HD640 is het type geloof ik, halfopen model, singlecord , toen +- 100 euro)

Verwijderd

gn netcom headsets zijn uitstekende headsets

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:48

Mystikal

It never hurts to help!

Ik sweer het draadloze ook af. Slechte ervaringen over het algemeen mee. Ik zweer nu echter bij mijn Steelsound 5H. Krijgt zeer goede referenties (volgens mij o.a. Tom's Hardware?), oja en die microfoon kun je gewoon terug in de koptelefoon doen, dus heb je daar ook geen last meer van. Prijs valt binnen je budget!

Basement Bios ---- Exo-S

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-01 16:10
heb toch die fm headset van philips gekocht van de kijkshop enw erk serieus perfect!
Geen geruis geen gedoe het werkt perfect. Alleen het ding blokkeerd mn microfoon denk
ik als ik mn ehadset aanzet werkt mn mic niet meer..... wat te doen??
dit had ik ook met bluetooth headsets trouwens
(kan deze headset binne 14 dagen terugbrengen ;) )
Dit zou de 3de zijn die ik terug breng dan als ik dees terug breng altijd leuk apparaten testen ;)