Ik ben al een paar dagen aan het zoeken naar een portable mediaspeler die aan mijn eisen voldoet en eigenlijk ben ik nergens echt tevreden over.
Normaal lees ik altijd alleen, maar moest me nu toch maar registreren, want ik ben op zoek naar informatie die ik hier niet kan vinden.
Ik ga binnenkort 2 uur per dag met de trein reizen en ik ben niet zo van het muziek luisteren, maar ik kijk wel graag films, documentaires etc. Dus ben ik op zoek gegaan in de PMP-jungle en nogal wat tegengekomen
Ik lees in de Archos topics dat er best nog vaak problemen zijn met die apparaatjes en bovendien zijn ze erg duur. zeker als je het apparaatje ziet wat je ervoor terug krijgt... 12 centimeter. de schermpjes zijn scherp, maar niet groot. Ik wil niet met een laptop op schoot zitten, maar het verschil met een mp3 speler met videofunctie moet toch wel significant zijn...
de CowonA2 is mooi, maar erg duur.bovendien moet je allemaal nog verzekeringen afsluiten, beschermhoesjes kopen etc. dat gooit de prijs lekker omhoog...
Nu kom ik op internet 2 spelers van Medion tegen.
De eerste is eigenlijk gewoon de MSI Mega View 588, die een stuk beter is dan zijn voorganger, maar nog steeds een slecht beeldscherm heeft.
Dit ding koop je in duitsland voor nog geen 200 euro.
Maar een interessanter apparaat is de Medion MDVID 720, die in Nederland onder de naam Medion MD 95567 Draagbare Divx-speler, verkocht wordt tegen een prijs van 300 euro.
Als ik zo naar de specs kijk, ziet het er goed uit. Een beetje vreemd is het feit dat op de duitse site geen resolutie gegeven wordt, maar op de Nederlandse site wel. Vergeleken met de AV700 van Archos heeft deze een hogere resolutie...
Maar nu mijn vraag, ik zou hem wel willen aanschaffen maar voordat ik dat doe wil ik zo'n ding eerst eens voelen en zien enzo. maar dat kan dus niet omdat ze alleen via internet te koop zijn.
Heeft iemand ervaring met dit ding? en wat zijn jullie (professionele pmp gebruikers
) meningen over dit apparaatje?
Ik vind het vreemd dat er nog helemaal niets over gepost is namelijk...
Kenmerken • Portable audio / video speler met geïntegreerde 20 GB harde schijf
• 7" Widescreen LTPS (Low Temperature Poly Silicon) display, ideaal voor 16:9 film weergave
• Stereo sound met twee geïntegreerde kwaliteitsluidsprekers
• Tot drie uur videoweergave of tot twaalf uur audioweergave
• Display resolutie 720 x 480 pixels
• Kijkhoek 170 graden
• Gebruiksvriendelijk bedieningsoppervlak
• Ondersteunde video formaten:
o DivX 3.11 / 4.x / 5.1 / 5.2
o WMV
o Quick Time 6
• Ondersteunde audio formaten:
o Mp3
o WMA
• Ondersteunde opname formaten:
o MPEG-4
o Mp3
• Ondersteunde beeld formaten:
o JPEG
o BMP
o GIF
Meegeleverde accessoires
• Koptelefoon
• Beschermtas
• Li-Ion accu
• Steun
• Adapter incl. netsnoer
• Gebruikershandleiding
• Support-CD
• USB synchronisatiekabel
• 2x audiokabel
Aansluitingen • AV out
• AV in
• Koptelefoon out
• Microfoon in
• Mini USB 2.0
Systeemvereisten • Pentium 200 MHz of hoger
• Windows 98 SE / ME / 2000 / XP
• USB aansluiting
Afmetingen en gewicht
Afmetingen ca. 200 x 120 x 30 mm
Gewicht 780 g
Garantie
24 maanden garantie
Normaal lees ik altijd alleen, maar moest me nu toch maar registreren, want ik ben op zoek naar informatie die ik hier niet kan vinden.
Ik ga binnenkort 2 uur per dag met de trein reizen en ik ben niet zo van het muziek luisteren, maar ik kijk wel graag films, documentaires etc. Dus ben ik op zoek gegaan in de PMP-jungle en nogal wat tegengekomen
Ik lees in de Archos topics dat er best nog vaak problemen zijn met die apparaatjes en bovendien zijn ze erg duur. zeker als je het apparaatje ziet wat je ervoor terug krijgt... 12 centimeter. de schermpjes zijn scherp, maar niet groot. Ik wil niet met een laptop op schoot zitten, maar het verschil met een mp3 speler met videofunctie moet toch wel significant zijn...
de CowonA2 is mooi, maar erg duur.bovendien moet je allemaal nog verzekeringen afsluiten, beschermhoesjes kopen etc. dat gooit de prijs lekker omhoog...
Nu kom ik op internet 2 spelers van Medion tegen.
De eerste is eigenlijk gewoon de MSI Mega View 588, die een stuk beter is dan zijn voorganger, maar nog steeds een slecht beeldscherm heeft.
Dit ding koop je in duitsland voor nog geen 200 euro.
Maar een interessanter apparaat is de Medion MDVID 720, die in Nederland onder de naam Medion MD 95567 Draagbare Divx-speler, verkocht wordt tegen een prijs van 300 euro.
Als ik zo naar de specs kijk, ziet het er goed uit. Een beetje vreemd is het feit dat op de duitse site geen resolutie gegeven wordt, maar op de Nederlandse site wel. Vergeleken met de AV700 van Archos heeft deze een hogere resolutie...
Maar nu mijn vraag, ik zou hem wel willen aanschaffen maar voordat ik dat doe wil ik zo'n ding eerst eens voelen en zien enzo. maar dat kan dus niet omdat ze alleen via internet te koop zijn.
Heeft iemand ervaring met dit ding? en wat zijn jullie (professionele pmp gebruikers
Ik vind het vreemd dat er nog helemaal niets over gepost is namelijk...
Kenmerken • Portable audio / video speler met geïntegreerde 20 GB harde schijf
• 7" Widescreen LTPS (Low Temperature Poly Silicon) display, ideaal voor 16:9 film weergave
• Stereo sound met twee geïntegreerde kwaliteitsluidsprekers
• Tot drie uur videoweergave of tot twaalf uur audioweergave
• Display resolutie 720 x 480 pixels
• Kijkhoek 170 graden
• Gebruiksvriendelijk bedieningsoppervlak
• Ondersteunde video formaten:
o DivX 3.11 / 4.x / 5.1 / 5.2
o WMV
o Quick Time 6
• Ondersteunde audio formaten:
o Mp3
o WMA