PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
een treffende spreuk
's ff kijken zo...
This too shall pass
Hij loopt nu heerlijk op 8.7 volt
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
ik weet niet of iedereen dat wel heeft
maare je ziet het vanzelf voordat je draadjes van de fan de main printplaat ingaan, gaan ze eerst naar een printplaatje van 3 bij 2cm die op de koelribbe zit geschroeft
op dat plaatje staat ook 'fan speed control'
er zat een zwarte sensor aan dat kleine plaatje die met een klemmetje tegen de koelribbe zat geduwd
klemmetje heb ik eraf gehaald en die sensor rechtop gezet (haaks op de koelribbe)
die zal trouwens nu ook nog wel warm worden want dit zit allemaal aan de onderkant dus de afvoerwarmte van mijn Duron@950 komt er ook doorheen
maar dat hij langzamer draait is een feit
hoop dat het zo allemaal duidelijk is
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
omdat ik die fan nl toch niet hoor, heeft het ook weinig zin om er een regelaar op te zetten, dat heb ik wel gedaan met de andere case fans
Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Probeer dit maar, dat is mijn oplossing, hij doet hetOp zaterdag 03 februari 2001 00:05 schreef caddy99rr het volgende:
Die van mij maakt een pokke herrie dit weekend gaat de fan langzamer draaien. Hoe weet ik nog niet maar hij gaat langzamer.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/115240
Bij sommige mensen dus niet zoals je kon lezenOp zondag 04 februari 2001 18:07 schreef Premium het volgende:
Ik heb ook een HQ08 en hij is gewoon perfect.
Verwijderd
Rooster wegknippen, sensor een beetje verbuigen. Moet allemaal wel helpen. Maar ik denk dat ik toch die fingerguard aan de achterkant laat zitten. Doet zo pijn anders aan je jatten als je een stekkertje er in of uit trekt en je grijpt mis;)