Over beide koelers zijn véeel reviews te vinden kijk maar eens in van die cooler roundups staat alles in geluid, gewicht, uitstraling, hoe koel die het houd. Zelf heb ik ook de TT big typhoon echt een aanrader maak vrijwel geen geluid koelt bijna net zo goed als sommige wc setjes (budget) en ziet ook goed uit ( vooral met een andere fan liefst een transperante ) heb hem nog nooit over de 42 graden zien komen met een Amd 3200+ op 2.8GHz en een Vcore van 1.6 Maar zo gaat het wel heel ver offtopic dit is allemaal te vinden in alle talen van de wereld.framaster schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:22:
ik heb een vraag welke cpu koeler raden jullie mij aan:
de Scythe SCNJ-1100P Ninja Rev. B + 120MM fan
[afbeelding]
of
de Thermaltake BigTyp 120
[afbeelding]
vooral kijkent naar de stilte want ik had een arctic freezer 7 en die is me veels te luid en koelt ook niet super goed.
Over het core 2 dou gebeuren;
morgen gaa ik mijn E4300 (jaja met een MP van 9) halen en geheugen met micron d9, en een Ds3 results post ik hier waarschijnlijk ook. wat ik al gezien heb is E4300 tjes die met een goede luchtcooler een 100% oc deden. ben erg nieuwschierig naar wat deze proc allemaal kan maar dat zien we morgen wel weer.