Toon posts:

Wat is het beste kaartje voor een AGP 8x ?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde graag een nieuwe kaart halen maar ik weet vrij weinig daar over want ik wil me één halen waarmee ik spellen kan spelen zoals splinter cell , scarface , Ghost recon etc.

Ik heb een nu een Ati Radeon 9700 Pro

- Pentium 4 3200
- 1024 DDR3 ram
- Ati Radeon 9700 Pro

Wat is nou de beste keuze ?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:48
Wat zelfonderzoek is gewenst en je zou op z'n minst een budget kunnen noemen.

^ Wat hij zegt.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
7800GS 512MB DDR3
X1600
X850XT PE

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07 23:51
vergeet de nieuwe X1950PRO AGP niet van sapphire en powercolor.

Verwijderd

Topicstarter
Z-Dragon schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:50:
Wat zelfonderzoek is gewenst en je zou op z'n minst een budget kunnen noemen.
Ik weet daar niet veel vanaf want ik heb tweakers al naar wat kaarten gekeken en dietabellen zeggen mij niets :S. budget is er eigenlijk niet want ik wil gewoon een goede kaart hebben en dat mag ook wel wat kosten.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 09:55
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:02:
[...]

Ik weet daar niet veel vanaf want ik heb tweakers al naar wat kaarten gekeken en dietabellen zeggen mij niets :S. budget is er eigenlijk niet want ik wil gewoon een goede kaart hebben en dat mag ook wel wat kosten.
Nou en, je hoeft er ook niet veel vanaf te weten. Als je bij de pricewatch naar AGP zoekt en kijkt welke een beetje duur zijn en die gaat vergelijken in reviews van oa. Tomshardware.com dan kom je er wel uit. Anyway, de beste wat er nu ongeveer te krijgen is is die X1950PRO AGP die -ErikE- ook noemt.

Heb je deze trouwens doorgenomen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat voor je een topic opent. Weet je er niet veel vanaf? Lees je in! Bovenstaande link geeft al veel houvast, verder hebben we niet voor niets een FAQ en kun je op alle goede reviewsites (zie daarvoor ook FAQ) kun je regelmatig in-depth reviews van kaarten vinden waar je ook kunt lezen wat van belang is en wat termen betekenen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.