Toon posts:

Nieuwe Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil mijn oude computer graag vervangen door een nieuwe want daar kan ik niet meer de nieuwste games op spelen, voor vervangen is het al te laat :p.
Mijn Budget is ongeveer 400 tot 450 euro.
DVD driver, Voeding en harde schijf zijn nog goed want die heb ik wel steeds vervangen.
Weten jullie wat de beste optie voor mij is

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

Mystikal

It never hurts to help!

Als je een post opent willen we bij GOT graag dat je al uitvoerig zelf heb gezocht. Eventueel met voorstellen komt waar wij dan op kunnen reageren. Daarnaast kun je de search eens gebruiken, aangezien dit soort topics dagelijks gebruikt worden. Ik kan me zelfs herinneren dat er gisteren nog een topic is geopend met precies dezelfde vraag.

Succes!

Basement Bios ---- Exo-S

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De beste optie voor jou is meer research doen, er zijn genoeg game computer topics hier op GoT waar je veel info kan uit halen!
specifieer mss ook eens welke games je wil gaan spelen want ik heb zo'n gevoel dat je met 450euri niet ver komt

Get Airflow, save the world.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18

Mystikal

It never hurts to help!

Daarnaast heb je volgens mij al advies gekregen:
Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 13

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt maar nu heb ik een ander budget en zat ik toch wat verder te denken.
Wat ik eigenlijk tegenkwam is een upgrade pakketje van salland voor 340 euro met een duo core 1.87 processor en mobo + ram geheugen en videokaart wil ik denk ik de BFG 7600 GS kopen voor 100 euro bij de MYCOM( stond in eht krantje)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je nou de post uit het upgrade topic en je posts uit dit topic combineert, en daarmee de startpost herschrijft. Geef aan wat je nu hebt, waarom je wil upgraden, wat je budget is, wat je met dat budget denkt te kunnen aanschaffen en waarom.
Dan kunnen we met z'n allen veel gerichter kijken en je beter helpen.

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:33
Mijn advies is een dell computer als je te lui bent om zelf wat benchmarks te vergelijken.

Wazaa?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:10

Thandor

SilverStreak

Allereerst: Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 13

Maar eer je daar de vraag neer gooit: Probeer zelf even wat te onderzoeken a.d.v. benchmarks. Prestatieanalyse is in principe niet zo heel ingewikkeld. Hardwaresites zoals Anandtech, Tom's Hardware en X-Bit Labs kunnen hierbij goed helpen. Ook met de Tweakers.net Search kun je wellicht goede resultaten vinden. Over de compatibliteit van de onderdelen: Bekijk of de apparaten elkaar 'aan kunnen' (check compatibility lists op productpagina's) en bekijk ervaringen van andere mensen met (ongeveer) dezelfde hardware. :)

Verder gaat dit topic op slot. Op GoT verwachten we nét iets meer eigen inzet.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.