Ik zou zeker voor de 9595ed gaan ipv voor de 9381, al is het alleen al dat de 9595 het nieuwe santa rosa platform heeft met een snellere processor met 4 mb cache... Er zit ook een fingerprint reader op, vind ik ook net weer iets moderner. En het patroon op de 9500 serie is weer net iets mooier dan op de 9300 serie. Wachten op de opvolger is geen optie als je hem al al over 2 weken wilt hebben.De Buurman schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:12:
Ik wil binnen 2 weken een nieuw systeempje hebben maar twijfel nog over wat dingen.
* keuze laptops is :
HP dv 9381 ea
HP dv 9595ed
review noemde ook dat de 8600M in de toekomst beter uit de voeten kan omdat dan ook in directx10 er een ander gebruik van word gemaakt ? Ook word de volgende 8800 opvolger erg aangeprezen ( op wachten ? )
Dus bovenstaande is wat mij betreft de laptopkeuze maar ik sta open voor advies
Wat er echt op moet kunnen draaien is: sibelius ( muziekprogramma, misschien autocad en snelle online spelletjes
Als laatste wil ik de logitech mx air rechargable mouse. aanschaffen om dat ik hem mooi vind. Maar misschien zie ik hier ook iets over het hoofd dus graag reacties oer deze keuze
Muis is mooi, met micro ontvanger. Als je een bluetooth muis hebt heb je helemaal geen ontvanger, maar er zijn heel weinig mooie bluetooth muizen helaas...
Alles van Apple