Nja, de laatste 2 weken na de nieuwe instal van xp doet men internet en msn heel raar. Ik heb draadloos internet wat altijd goed werkte, msn ook wel redelijk.
Maar nu:
- geen verbinding kunnen maken met router
- beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
- heb ik verbinding wil msn niet aanmelden, of ik kan geen internet pagina`s openen
- emailserver ligt eruit terwijl ie 2 min geleden et nog dee
etc...
Dit is al irritant maar dan nog wat heel raars...
Op mijn pc komen allerlei mappen en documenten te staan met allerei programmameringscodes erin. Maar wat et verotste is dat er 1 docu was waar men computertijden, wachtwoorden en de hele mikmak instaat....
Oftewel men privicy word hendig geschonden en ik ben niet veilig meer op men pc...
Ad aware, spybot search and destroy, avg free en zonalarm doet niks, vind niks.
Ik heb alle programmatuur zelf met de hand nagekeken en nergens staat wat verkeerds, geen verkeerde progjes, niks. En toch is er wat aan de hand....
Ik weet geen oplossing meer... Ik hoop een van jullie wel...

Edit: nu ook al foutmeldingen van mijn beveiling, zonealarm gaf een foutmelding dus die werd afgesloten door windows
Maar nu:
- geen verbinding kunnen maken met router
- beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
- heb ik verbinding wil msn niet aanmelden, of ik kan geen internet pagina`s openen
- emailserver ligt eruit terwijl ie 2 min geleden et nog dee
etc...
Dit is al irritant maar dan nog wat heel raars...
Op mijn pc komen allerlei mappen en documenten te staan met allerei programmameringscodes erin. Maar wat et verotste is dat er 1 docu was waar men computertijden, wachtwoorden en de hele mikmak instaat....
Oftewel men privicy word hendig geschonden en ik ben niet veilig meer op men pc...
Ad aware, spybot search and destroy, avg free en zonalarm doet niks, vind niks.
Ik heb alle programmatuur zelf met de hand nagekeken en nergens staat wat verkeerds, geen verkeerde progjes, niks. En toch is er wat aan de hand....
Ik weet geen oplossing meer... Ik hoop een van jullie wel...
Edit: nu ook al foutmeldingen van mijn beveiling, zonealarm gaf een foutmelding dus die werd afgesloten door windows
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 15-12-2006 19:25 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!