Toon posts:

[CS:S] Hulp met mani's admin plugin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een dedicated server gestart en het werkt nu ook, ik heb ook de mani admin plugin geinstalleerd. Ik heb nu alleen een paar probleempjes, misschien dat jullie mij kunnen helepen.

Als eerste wil ik graag weten hoe je een admin aanmaakt?
en hoe pas je de mapcycling aan?
Ook heb ik mijn server.cfg aangepast maar deze lijkt niet te werken, ik heb bij flashlight 1 staan dus hij zou aanmoeten kunnen maar bij mij doet ie ingame niet.

Misschien weten jullie ook hoe de mani admin mod werkt, ik heb namelijk geen flauw idee.
Ik heb op de website van manimod gekeken, de onlydutch website, steam en heel veel internet faq's maar ik kom er gewoon niet uit.

mvg,
Pascal

Verwijderd

Heb je de website van manimod al geprobeerd?

Wellicht is dit in de "readme" ook wel te vinden :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 11:38 ]

Verwijderd

Op wat voor een systeem draait css? en hoe heb je hem op je computer staan (windows of linux), want zoek ook nog de setup om zelf een te hosten.

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:31:
Als eerste wil ik graag weten hoe je een admin aanmaakt?
http://www.mani-admin-plu...task=view&id=24&Itemid=25

Deze link kan je onder FAQ vinden als je Admin invult bij filter... Kijken of de server.cfg werkt kan je doen door bijvoorbeeld de hostname te veranderen en kijken of hostname van de server ook echt werkt.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ga het proberen

Verwijderd

Hennequin:

Op wat voor een systeem draait css? en hoe heb je hem op je computer staan (windows of linux), want zoek ook nog de setup om zelf een te hosten. Of heb je de dedicated setup ergens vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me draait hem, op windows met 1 gb geheugen.
Ik heb de dedicated install op internet gevonden

Verwijderd

Weet je toevallig nog de file naam van deze dedicated server? Ik ben al eeuwig aan het zoeken, maar kan hem nog steeds niet vinde :(

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:29:
Weet je toevallig nog de file naam van deze dedicated server? Ik ben al eeuwig aan het zoeken, maar kan hem nog steeds niet vinde :(
Gelukkig hebben we niet het eeuwige leven (uitzonderingen daar gelaten ?) en hebben we GoT vriendjes met betere search engines:

Deeltje 10 CS:S

En bekijk dan met name deze link:

Eenvoudig opzetten DS

[ Voor 11% gewijzigd door lier op 10-01-2007 10:37 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Pagina: 1