Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT orde van zwarte roofridders

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gistren dook er in UT ineens een speler op die vrijwel onzichtbaar was door zijn zwarte skin; alleen op de borst ietwat groen. Het was duidelijk het Xan-model, maar hoe kom je aan zo een "camouflage" skin. :?
Je bent bijna niet te zien en vooral bij InstaGib kan dat zeer vervelend worden :((gelukkig heeft deze NaliWarCow soms de relic of vengeance achter de hand :)) Heb je ze eenmaal in het vizier dan geen probleem. Even later dook er nog zo een figuur op....aaaarghhh!
Deze koe wil een wel eens in het zwart (of nog beter, zwart-bont);)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Werkt de "Force default models" mutator niet?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat nou weer :?

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

In het menu -> Mod -> "Force default Models"

Dan worden alle andere models/skins veranderen in standaards skins. Maar ik zie dat je een warcow hebt. Deze zal dan ook veranderen. Ik zelf irriteer me soms aan die koeien.

Ik weet alleen niet of anderen jou wel als koe zien als je die mod aan hebt en je neemt een koe. Misschien kun je niet eens meer een koe nemen ;)

Suc6 ermee. Als het niet lukt, dan zul je toch eens een andere server moeten zoeken. Zulke 'lage' spelers vind je namelijk nauwelijks op serieuze servers waar bijv. vooral clanners komen.

Verwijderd

force default models geld alleen voor wat jij ziet, dus als hij het aanzet, dan zien anderen hem gewoon nog steeds als koe.

die force default models werkt helaas niet op models uit bonuspack4, dus die nieuwe Xan en die WarBoss.

Enne wat je zag noemen ze de blackskin, tis lame en wordt als cheat gezien.

Verwijderd

als je zo'n asshole bent dat je een camou wil, ga dan gvd zelf skinnen!

mensen met camou's in een DM zijn losers.
maar wat je ook doet, je bent nog steeds zichtbaar, behalve als je brightness zoooo donker staat.

als je door hebt dat er een camouflage, of een zwartje in de game zit, zet je brightness dan omhoog

Verwijderd

Topicstarter
He, chill out:P. Als deze zwarte skin als cheat wordt gezien, begin ik er dus NIET aan. Ik heb de pest aan foetelen. Dus zal ik voldende keer de brightness maar omhoog schroeven. Zo'n kerel zit ergens te kamperen tot je langs komt rennen en dan bam...fragged.

De server waar ik deze figuren tegenkwam was:
netgames-uk.net Instagib Deathmatch #3 (relics)

Als ik het goed begrijp zijn er dus servers die deze zwarte skin blokkeren.

Nibbles: als koeien irriteren: fraggen maar die hap ;) (daarna een e-mail sturen naar de UT McDonalds ;))

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 13:15

Copyman

Dode muis

Maar als er dan iemand persee een zwarte skin wil hebben, moet ie gewoon even UT Skinmaker Downloaden..... en wel hier: http://www.unreality.org/utilities maar als ik eerlijk mag wezen, heb ik wel een kotshekel aan die gasten....:r

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 13:32 schreef Matje_Power het volgende:
Als deze zwarte skin als cheat wordt gezien, begin ik er dus NIET aan. Ik heb de pest aan foetelen. Dus zal ik voldende keer de brightness maar omhoog schroeven. Zo'n kerel zit ergens te kamperen tot je langs komt rennen en dan bam...fragged.
dus dat zit wel goed, mooi zo ;)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op vrijdag 02 februari 2001 13:32 schreef Matje_Power het volgende:
Nibbles: als koeien irriteren: fraggen maar die hap ;) (daarna een e-mail sturen naar de UT McDonalds ;))
Hehehe :D

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
En ik altijd maar denken dat iedereen hier zo pro-}:O was.

• JK
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Wie is er hier pro dan? Ik startte ook maar weer eens UT op, ga ik naar de gamesserver van Wanadoo en dan draait zo'n klootzakje de server met een ping van 30, en de rest 200+ en hij maar winnen de hele tijd.. vind je het gek... en als de spelers dood gingen, bleven de lichamen even staan voor 20 seconden. Dus soms knalde je je ammo op op dooie lui !!! En dan nog z'n naam 'IklaatUsterven'... :r
Ohja en poppetjes die helemaal niet bewogen.. beentjes niet, wapens niet, iedereen stond met de wapens naar beneden gericht... en die gozer had elke keer 40 frags.. kom ik aan met 4.. met mijn Casema verbinding (maar wel 10kb/s!!).. maar een server die lagged zuigt enorm.
Zo ik ben mijn frustratie weer kwijt. Voortaan zoek ik een normale server waar ik voorheen op speelde welke normale servermodes aan heeft staan en waar geen puisterig klotekind met een kutnaam en een superlage ping andere mensen met een hoge ping afmaakt en zich dan nog eens de beste noemt... gatverdamme! :(

Verwijderd

Zeikerds.

oh ja , je kan niet op je eigen server met een ping van 30 spelen trouwens.

Het is ieders recht om de skin te pakken die je wilt. Issie zwart so be it.

"force default models" als je dat niet wilt zien.

"force default models" en dan op je eigen schijf alle skins felgeel maken helpt ook voor newbies/lamers maar daar hoor je ze nooit over :+

De betere spelers zeiken niet maar zetten door. Uiteindelijk win je er toch wel van. Zie het als een uitdaging. Brightness 100% zetten is uiteindelijk ook lame. Die donkere hoeken geven juist de sfeer aan Unreal.

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30
[b]En dan nog z'n naam 'IklaatUsterven'... :r
waar geen puisterig klotekind met een kutnaam en een superlage ping andere mensen met een hoge ping afmaakt en zich dan nog eens de beste noemt... gatverdamme! :(
ik geloof dat ik weet wie je bedoelt..
maar volgens mij is zijn naam
IkDoeUlatensterven, maar voor de rest heb je gelijk >:)

BTW.de zwarte skin sux !!!
mocht je dit weer tegenkomen, fff een demo draaien en doormailen naar dit onderstaande link (de Llama Farm)

http://www.planetunreal.com/fusion/forums.html

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 03 februari 2001 20:05 schreef Guuske het volgende:
oh ja , je kan niet op je eigen server met een ping van 30 spelen trouwens.
Niet?

Afbeeldingslocatie: http://213.93.113.26/foolzero/picz/shot0002.jpg

Hmmm ik dacht het dus wel he? Dan zit ik nu alleen maar met bots op de server, maar ook met visitors zit ik ruim onder de 30...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zaterdag 03 februari 2001 18:59 schreef JK het volgende:
Wie is er hier pro dan?
Ik reageerde op :
Nibbles: als koeien irriteren: fraggen maar die hap (daarna een e-mail sturen naar de UT McDonalds )
En foolzero, lekkere resolutie hoor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend dezelfde gast met zijn zwarte skin tegengekomen. Iemand anders maakte hem erop attent dat dit als cheat gezien werd. De persoon in kwestie antwoordde zich hiervan niet bewust te zijn en veranderde de skin prompt. Zijn letterlijke reactie: "I'll change my skin and still kick your ass". Helaas bleek dit maar al te waar ;)... Zo zie je maar weer, soms laten zich deze dingen eenvoudig oplossen.

O ja, over ping gesproken, zelfs met een zwaar variabele ping is heeeeeeeeeeel af en toe nog eens te winnen. Als je de relic of vengeance maar vaak genoeg kan inzetten ;) Booooom!

[img]http://home.zonnet.nl/matt.houben/dpcwins.jpg"[/img]

Zoals te zien ben ik zwaar dpc verslaafd }:O }:O }:O

Verwijderd

tsja, ik heb geen zwarte skin ofzo
maar wel een heerlijk lage ping
kijk maar :)
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.j.kroes/paladin.gif

>:)

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 04 februari 2001 19:50 schreef -polle- het volgende:
En foolzero, lekkere resolutie hoor. :)
Heheh, ik had geen zin om mijn plaatje te resizen, maar om een halve Meg te posten vond ik ook erg aso. Dus dan maar megacompressie (15%) om de modemmers te sparen! ;)

Heal the internet ...

Verwijderd

geeez, speel ik eens lekker
replyt niemand :(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 06 februari 2001 04:19 schreef [YR]paladin het volgende:
Ow sorry...

gg :)

Heal the internet ...

Verwijderd

Topicstarter
Dan ik ook maar: gg :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op dinsdag 06 februari 2001 04:19 schreef [YR]paladin het volgende:
Ik ken helemaal niemand van de lui die daar speelden, dus ik kan ook niet zeggen dat je goed speelde ;)
Toch is 30 frags in 3 minuten niet mis :*

Verwijderd

ik heb toen echt 4 uur moeten inspelen :(
toen ik de score zag meteen screenshot genomen,
beter dan dit lukt me echt nooit.
maar als je wilt weten hoe goed die mensen spelen
gewoon ff hun namen opzoeken op
http://ut.ngworldstats.com
nog duidelijker, hier kan je de match stats zien en meteen op de namen van alle spelers klikken http://www4.ut.ngworldstats.com/fcgi-bin/DisplayGame?gt=UT&gm=mod&ip=130.89.232.53&port=9777&ts=981057069180

Verwijderd

pffft, gaat er iemand over zijn framerate opscheppen, kan hij beter met zijn FPH doen ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/121526

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ziet er wel leuk uit, dat grafiekje ;)
Je steeg er duidelijk bovenuit.

FPH opscheppen is wel geinig, maar dan moet het niet tegen bots zijn :P
Pagina: 1