Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wees een patser: Toon je hoogste UT fps ooit !

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
zoals de titel al zegt. Post hier je hoogste framerate in UT ooit gehaald. Het liefst een screenshot om zo je bewijs te tonen.

Ooh ja... je echte scores graag.. niet een aantal uit de duimgezogen. Alles is toegestaan, (resolutie veranderen, kwaliteit enzo) maar niet plaatje editen.

Afbeeldingslocatie: http://zymotic.virtualave.net/GoT/UTShot.jpg
Ik weet het het ziet er zeer ongeloofwaardig uit, maar het is toch echt zo.. aantal keer opnieuw gedaan, minuut gewacht, en elke keer hetzelfde.
systeem specs: p3 800@900/ 256mb ram/ asus v7700 32mb pure standaard core&mem speed
UT instellingen: 640x480x16 alles op low. Tegen muur aankijken voor het spel begonnen is.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

-onzinnig :?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 06 februari 2001 21:26 schreef drZymo het volgende:
zoals de titel al zegt. Post hier je hoogste framerate in UT ooit gehaald. Het liefst een screenshot om zo je bewijs te tonen.

Ooh ja... je echte scores graag.. niet een aantal uit de duimgezogen. Alles is toegestaan, (resolutie veranderen, kwaliteit enzo) maar niet plaatje editen.

[afbeelding]
Ik weet het het ziet er zeer ongeloofwaardig uit, maar het is toch echt zo.. aantal keer opnieuw gedaan, minuut gewacht, en elke keer hetzelfde.
systeem specs: p3 800@900/ 256mb ram/ asus v7700 32mb pure standaard core&mem speed
UT instellingen: 640x480x16 alles op low. Tegen muur aankijken voor het spel begonnen is.
loser :D

Audentia

Verwijderd

gaan we het daarentegen over FPH hebben......
:)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
laten we topic veranderen in hoogste frags per hour :)
Ik ben als hoogste gekomen tot 375 fph

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafactory.nl/ut.jpg

• OkkE
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

al minder onzinnig ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Jah en als ik mu fiets du berg af pleur dan gaatie ook wel 140km/h om maar een vergelijking te maken met het checken van je framerate op de laagste resoluite... Doh|:(

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:45

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb met instagib tegen een scheepslading van de stomste bots een paar x rond de 1000 fph gezeten :) Maarja zo kan iedere idioot het :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 07 februari 2001 03:28 schreef Chakotay het volgende:
Ik heb met instagib tegen een scheepslading van de stomste bots een paar x rond de 1000 fph gezeten :) Maarja zo kan iedere idioot het :)
Gewoon op de Demon server op de Pyramid gaan spelen! >:) Veel kills en hele hoge FPH's, maar dan moet je je wel schuldig maken aan respawn camping... ;(
Ach WTF iedereen doet dat op dat level... It's the only way to survive :)

Helaas geen screenshot, maar wel een keer met 30/0 gewonnen! :) GODLIKE! :9~

edit:
Gewoon omdat het me niet beviel wat ik las

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Unreal?

wasda?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
knal je scatrise eruit ja ?:P
huil..dat gaat me voorlopig niet lukken >:)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 11:09
ok ok .... ik snap dat het een beetje onzinnig was.. vond het alleen ff geinig om te laten zien. Hoogste fph...volgens lokale server statistieken is dat +- 900 ... was tijdens een potje met heeeeeel veeel bots.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 21:13

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

sja alleen de lui die instagib spelen winnen het toch wel .. veel hogere fph ...

amd XP 1800+, 512 mb ddr cas2, geforce 4 TI4200 128mb ,sblaster audigy, ibm 120XP 120gig , maxtor D740X 65Gig 21" LG Flatron 795FT, Canon Eos 10D met wat glaswerk

Verwijderd

in navolgig van raptorix :P

FPH's
enne ik vind dat ze alleen in Normal Weapons tellen, insta mot je maar een losse rubriek voor maken :P
Oh enen bots geld ook niet :)

anyways, hier de pics

Afbeeldingslocatie: http://utopia.knoware.nl/users/nickent/new/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://utopia.knoware.nl/users/nickent/new/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://utopia.knoware.nl/users/nickent/new/3.jpg

en JA ik nicklame, maar dat is bijgeloof, als ik als Scimitar speel, dan kan ik nog geen kreupele olifant raak schieten

• Laurent
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 01:35 schreef Scimitar het volgende:
in navolgig van raptorix :P

FPH's
enne ik vind dat ze alleen in Normal Weapons tellen, insta mot je maar een losse rubriek voor maken :P
Oh enen bots geld ook niet :)

anyways, hier de pics

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en JA ik nicklame, maar dat is bijgeloof, als ik als Scimitar speel, dan kan ik nog geen kreupele olifant raak schieten
LOL, dat is dus het toppunt van bijgeloof :P

Verwijderd

yupz

ik trek ook altijd mijn speciale UT onderbroek aan, met gele pluimpjes :P

Verwijderd

http://home.student.utwente.nl/j.j.kroes/paladin.gif

mijn max :)
hij is als plaatje een beetje groot dus post ik hem niet
maar het is dus 600 FPH

Verwijderd

hehe ik zei nog instaKip telt nie :P

j/k ofcoz

nice score m8.

Verwijderd

:(
kwil instakippen

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

hieronder 300 frags in ongeveer 22 minuten, dus FPH van ongeveer 850. Maar dat was tegen bots en op FACE (lekker snipen)
op public server heb ik een keer in een instagib potje CTF, 204 frags gehaald in 22 minuten een FPH van 650 dus ongeveer. Maar daar heb ik geen screenie van
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/coosen/bots300.jpg

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

ONZINNIG KAN MIJ JULLIE FPS SCHELEN.
(al die pic. zijn ge-edit zie je zo!)

>:)
Pagina: 1