Ik heb jullie hulp nodig met het encoderen van H.264/x.264. Ik wil namenlijk een bestand voor youtube in de 100mb limiet proppen, dus van 298mb naar 100mb. Aangezien H.264 hier wel goed in schijnt te zijn wil ik dat dus proberen. Maar het lukt dus niet.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Doom 9 tutorial: Gordianknot reageert niet als ik op de x.264 knop drukt.
Mainconcept H.264 encoder: Ik krijg netjes de bestanden alleen geen enkele mediaspeler speelt het af, Quicktime 7 geeft een fout dat het geen filmbestand is, winamp gaat eng zitten kraken en slaat steeds per kwartier over (ook geen beeld), VLC player doet niks.
Nog een freeware programma ergens op sourceforge, maingui ofzo. Hiermee wou hij wel encoderen maar er kwamen steeds bestanden van een paar kb uit...
Hoe kan ik dit werkend krijgen?
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Doom 9 tutorial: Gordianknot reageert niet als ik op de x.264 knop drukt.
Mainconcept H.264 encoder: Ik krijg netjes de bestanden alleen geen enkele mediaspeler speelt het af, Quicktime 7 geeft een fout dat het geen filmbestand is, winamp gaat eng zitten kraken en slaat steeds per kwartier over (ook geen beeld), VLC player doet niks.
Nog een freeware programma ergens op sourceforge, maingui ofzo. Hiermee wou hij wel encoderen maar er kwamen steeds bestanden van een paar kb uit...
Hoe kan ik dit werkend krijgen?
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066