ik heb hem aangesloten op mijn tv kaart maar echt geen idee welke software ik moet hebben om full screen weergave te krijgen iemand iedeen???
Huh wat?! Wat heb je waar op aangesloten? De videorecorder aan de toiletpot?Anoniem: 353819 schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:07:
ik heb hem aangesloten op mijn tv kaart maar echt geen idee welke software ik moet hebben om full screen weergave te krijgen iemand iedeen???

Dit topic is al aardig op leeftijd... is in 2006 gestart en de laatste reply was van mei 2009... Er wordt over diverse apparatuur en mogelijkheden gesproken... ik begrijp echt niet wat je bedoelt, dat zal een ander ook niet begrijpen, zelfs de beste monteur heeft niets aan de opmerking 'het werkt niet'.... je zal toch heel wat duidelijker moeten zijn
[ Voor 16% gewijzigd door MicGlou op 05-04-2010 21:15 ]
heb je de instellingen van je wii al geprobeerd om te zetten naar een andere resolutieAnoniem: 353819 schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:07:
kun je doen bij de setup
Anoniem: 359070
Ik zit met het zelfde probleem misschien is dit wat http://www.topmedia.nl/ca...?cPath=4&products_id=1837