Toon posts:

Recovery tool

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een groot probleem. Gisteren heb ik windows onieuw geinstalleerd op deze pc en ik dacht alles gebackupt te hebben. Nu blijkt dus dat ik een map met foto's kwijt ben geraakt.

Ik heb gehoord dat dit nog te recoveren is met een bepaalde tool? Ik moet en zal hem terugkrijgen.
Weten jullie hier wat meer van?

groetjes.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

kijk hier eens: OM FAQ / Beleid

met easy recovery heb ik goede ervaringen en veel data teruggekregen.
Belangrijk is dat je die hdd niet meer gebruikt en in een ander systeem erbij hangt om op die manier je data terug te halen. Hoe minder dingen je verandert aan die disk, hoe groter de kans dat je nog iets terug kunt halen.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-02 21:07
Progamma wat ik ervoor gebruik is GetDataBack.

Ik zou zeggen probeer het eens!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het moet en zal: stekker er uit, HDD uitschroeven en in een zakje stoppen, in de auto stappen en naar een bedrijf rijden (die een paar honderd euro of meer vraagt).

Als het niet zo belangrijk is maar wel belangrijk: PC uit, op een andere PC de Client Software Algemeen FAQ lezen (of die van Opslagmedia & I/O Controllers), een van de programma's die daar is genoemd kopen (zoals Easy Recovery of GetDataBack, probeer eerst de demo versie om te zien wat er is te vinden) en zet de gevonden foto's over naar een andere harde schijf (koop die evt. eerst).

Dit past beter in eenvan de genoemde fora, maar ik ga het sluiten. Ik snap dat je in paniek raakt, maar er is hier al zooo veel over geschreven dat verplaatsen niet echt handig is. Probeer de gegeven tips en open evt een nieuw topic met wat feeedback in CSA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.