Toon posts:

die eeuwige twijfel

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke,miischien kunnen de alwetende tweakers me helpen in een dilemma waar ik mee worstel 8)7

ben dus van plan om een nieuwe pc aan te schaffen,maar heb eigenlijk de meeste twijfels over het mobo wat ik er bij zou willen:

Mijn voorkeur gaat uit naar de Striker extreme,maar ik begin nu te denken aan de Asus P5N32-E,aangezien dit ook een 680i chipset bevat...reden?heeft +/- de zelfde features als de striker,maar is hier in belgie ruim 100 euro goedkoper

Eigenlijk wilde ik wachten tot er meer mobo's met de 680 op de markt zijn,maar ik heb zo de indruk dat het er erg stil is:Gigabyte,Msi en DFI zeggen allen dat hun nieuwe mobo's einde december op de markt komen,mar ik hoor er weinig van...tenminste:weinig officiele berichten

En kan me iemand het verschil uitleggen tussen de Striker extreme en de gewone striker??

Bij voorbaat dank _/-\o_

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sja, op de ASUS website kan je veel lezen over beide moederborden en hun verschillen.

Als je veel waarde hecht aan een paar extra ledjes en een schermpje, betaal dan €100 meer voor de striker extreme. Persoonlijk zou ik het er absoluut niet voor over hebben.

Verwijderd

Topicstarter
op de website van Asus?Daar vind ik enkel de striker extreme terug,maar niets over de gewone striker

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de PMG FAQ » Welke moet ik nemen? door voor een uitleg hoe je een moederbord (en evt CPU/geheugen) moet uitzoeken :) Het is gewoon kwestie van het afwegen van de specs/features/prijzen/support/ervaringen en tenslotte de best wegende te nemen :Y) Dit topic gaat dan ook dicht.

Wat betreft de nForce 680 borden: sja, het is nog lang geen "einde december" 8)7 Gewoon kwestie van afwachten en eventueel nieuwsartikelen in de gaten houden :)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 13-12-2006 14:10 ]

Dit topic is gesloten.