Hallo
Ik heb een laptop Siemens amilo D serie en die heeft altijd gewoon goed gewerkt. Maar nu wil die niet starten.
Ik heb van alles geprobeerd ik heb de batterij eruit gehaald moederbord gerest.
Als ik die voeding aansluit dan hoor ik heel zachtjes een tik geluid het gaat zo tik..tik..tik.
Ik heb geen idee waar het aan ligt iemand die het wel weet??
Ik heb hier rond gekeken en sommige mensen zeggen dat het aan de hd ligt.
Maar als ik de netvoeding aansluit dan brand er geen oranje led, dus als het aan de hd ligt dan moet tie toch wel kunnen opstarten?(in iedergeval een zwart beeld ofzoiets)
Sommige mensen zeggen dat ik hier moet kijken Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
nou dan ben je dom bezig dat is echt iets voor noobs die niks weten over computers
myn probleem zit daar nog niet eens in de buurt.
Iemand die kan helpen
Alvast bedankt
Ik heb een laptop Siemens amilo D serie en die heeft altijd gewoon goed gewerkt. Maar nu wil die niet starten.
Ik heb van alles geprobeerd ik heb de batterij eruit gehaald moederbord gerest.
Als ik die voeding aansluit dan hoor ik heel zachtjes een tik geluid het gaat zo tik..tik..tik.
Ik heb geen idee waar het aan ligt iemand die het wel weet??
Ik heb hier rond gekeken en sommige mensen zeggen dat het aan de hd ligt.
Maar als ik de netvoeding aansluit dan brand er geen oranje led, dus als het aan de hd ligt dan moet tie toch wel kunnen opstarten?(in iedergeval een zwart beeld ofzoiets)
Sommige mensen zeggen dat ik hier moet kijken Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
nou dan ben je dom bezig dat is echt iets voor noobs die niks weten over computers
Iemand die kan helpen
Alvast bedankt