Toon posts:

printer HP 970cxi, wijze raad gevraagd!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk heeft mijn epson printer het opgegeven en na een nare ervaring kan ik geen epsons meer zien. nu ken ik veel mensen die heel leuke ervaringen met HP hebben :) ik had zelf een beetje rondgeneust en kwam uiteindelijk op de gedachte om de HP 970 cxi aan te schaffen is dit eigelijk wel wat? heeft iemand deze printer al!! en hoe bevalt het? graag jullie reacties

• Caspar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 08:56
We gebruiken hem hier op het werk om kleurenprintjes mee te maken. Is op zich wel een lekker snelle printer en wat mij betreft is de kwaliteit in orde (waar wij hem dan voor gebruiken).

Ik heb geen idee wat dat ding moet kosten, maar als het een beetje leuke prijs zou zijn, zou ik hem ook nog wel voor thuis willen kopen.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb er toen 700 piek voor betaald (was anbieding) hijs erg snel, erg goed, en kan 150 grams papier aan :)

kopen die handel, ikke zeer tevreden, heb ehm nu bijna een jaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik zit veel met foto's te klieren en heb deze printer voor 750 pieken gekocht. Hiervoor had ik een 895 CXI. De 970 bevalt mij uitstekend; kwaliteits afdrukken, redelijk snel en stil.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Ik heb deze printer gekocht voor 450,- ex btw. (bij de Office Centre, een koopje!) Printer werkt zeer goed. Kwaliteits afdrukken en ook nog eens lekker snel. De bijgeleverde dubbelzijdig afdruk adapter is ook perfect. (waarom zit dat enkelzijdig ding erbij? De dubbelzijdige werkt met beide en hoef je er nooit af te halen)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
ja ja ik ben al verliefd op deze printer :):):):) maar kan iemand mij nog vertellen hoe het zit met de cartridge? nog bedankt voor jullie reacties

• ShittyOldMan
Kleurencartridge kost rond de 70,- á 80,- piek en de zwart-wit cartridge is dezelfde als die van de 695/710/720 enz en kost ook iets in die buurt. Er zijn geen kleurgescheiden cartridges.

Verwijderd

Topicstarter
moet ik dit zien als een voordeel of al een nadeel? :?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 19:49 schreef ShittyOldMan het volgende:
Kleurencartridge kost rond de 70,- á 80,- piek en de zwart-wit cartridge is dezelfde als die van de 695/710/720 enz en kost ook iets in die buurt. Er zijn geen kleurgescheiden cartridges.
Dat klopt toch niet helemaal.
IN een 695 gaat toch echt een heel ander inktpatroon dan in die 700 series....

• ShittyOldMan
Dat klopt toch niet helemaal.
IN een 695 gaat toch echt een heel ander inktpatroon dan in die 700 series....
Oke, kennelijk is het weer in m'n bol geslagen :). Je hebt gelijk. Even research gedaan in de Viking Direct folder.

690C/695C - 3 kleuren module - fl.72,99
710C/720C/810C/880C/895Cxi/890C - 3 kleuren module - fl.69,98
930C/950C/970Cxi/1220C - 3 kleuren module - fl.69,98

Verwijderd

Overigens, als je niet hoeft te duplexen kan je jezelf ook wat geld besparen door de 930 te kopen. Marginaal langzamer en zelfde kwaliteit printjes.

CC
Pagina: 1