Toon posts:

Ondersteunt Asus P5B DH Deluxe beveiligingsprotocol WPA-PSK?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over het Asus P5B DH Deluxe mobo.

Ik ben geintresseerd in dit mobo vanwege de bijbehorende draadloze lan-verbinding.
Omdat ik gebruik maak van internetplusbellen en dus het KPN-experiabox heb staan.
Ik zou dus graag willen dat dit mobo ook het beveiligingsprotocol WPA-PSK ondersteunt??
Tot op heden kan ik daar niet zoveel over vinden.

Een ander vraagje: wat zijn jullie algemene ervaringen met dit mobo. Is een combinatie met een Intel processor E6400.

Graag jullie meningen??

alvast bedankt :)

Edwin Dool

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Voor ervaringen hebben ze zoiets moois, daar rechts boven heb je zo'n ding, een zoek machine. Als je daar bijvoorbeeld. p5b dh deluxe intypt krijg je heel veel info.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 10:13
De ASUS P5B V DH Deluxe bestaat volgens mij niet.

Wel weet ik dat op mijn Asus P5W DH Deluxe WPA-PSK mogelijk is als ik de ASUS WiFi-AP in Access Point Mode zet. In station mode kan ik nu niet testen omdat ik de antenna even kwijt ben ;)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-03 17:09

Plato112

Da is toch nie normaal!

Op de P5W DH dlx zit i.i.g. psk want dat gebruik ik op dit moment. PSK staat toch voor pre-shared-key ofzo? Volgens mij ondersteunen ongeveer alle wifikaarten dat?

Welk mobo bedoel je eigenlijk? Want van P5B V DH Deluxe heb ik nog nooit gehoord en van de P5B DH Deluxe evenmin. Ik kan ze ook niet vinden op de asussite dus waarschijnlijk is dit niet helemaal goed. Wel verstandig om even te verbeteren zodat de juiste mensen die ervaring hebben met dit mobo reageren.

[ Voor 48% gewijzigd door Plato112 op 13-12-2006 12:48 ]

Speed limits are like herpes.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:21:
Ik ben geintresseerd in dit mobo vanwege de bijbehorende draadloze lan-verbinding.
Omdat ik gebruik maak van internetplusbellen en dus het KPN-experiabox heb staan.
Ik zou dus graag willen dat dit mobo ook het beveiligingsprotocol WPA-PSK ondersteunt??
Tot op heden kan ik daar niet zoveel over vinden.
Dit soort vragen horen in Netwerken. Onboard of niet, een NIC is en blijft een NIC ;) Ik verplaats dit topic dan ook vanuit PMG daarheen :) Je krijgt hierbij gratis een titelverduidelijking. De eis is echter wel dat je hier de volgende keer zélf op let ;) Enkel een al "Vraagje over $merk/model/type" in de titel is veel te algemeen.
Een ander vraagje: wat zijn jullie algemene ervaringen met dit mobo. Is een combinatie met een Intel processor E6400.
Dit soort ervaringenrequests zijn overbodig. Je kunt deze prima met de Search terugvinden, zie ook PMG FAQ » Welke moet ik nemen? :) Deze vraag is vanaf nu irrelevant voor Netwerken.

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 13-12-2006 12:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:49:
[...]
Dit soort vragen horen in Netwerken. Onboard of niet, een NIC is en blijft een NIC ;) Ik verplaats dit topic dan ook vanuit PMG daarheen :) Je krijgt hierbij gratis een titelverduidelijking. De eis is echter wel dat je hier de volgende keer zélf op let ;) Enkel een al "Vraagje over $merk/model/type" in de titel is veel te algemeen.

[...]
Dit soort ervaringenrequests zijn overbodig. Je kunt deze prima met de Search terugvinden, zie ook PMG FAQ » Welke moet ik nemen? :) Deze vraag is vanaf nu irrelevant voor Netwerken.
Het zou gaan om het type Asus P5B-V DH Dlx, S775, iG965,HDMI,PCIe,WiFi, ATX. Maar het is correcr dat deze niet te koop is. Volgens verschillende sites zou dit mobo nog deze maand leverbaar moeten zijn. Zo niet, dan neem ik het mobo P5B Deluxe.
Pagina: 1