Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lijkt iets te zijn met een opengl functie die intel niet wil implementeren in zijn drivers.
[ Voor 44% gewijzigd door Magic op 14-12-2006 16:48 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
No shit...Magic schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:46:
laptops met Mobile Intel chipsets trekken het helaas niet
En vanwege de briljante ondersteuning van RDP, kan ik het dus ook niet thuis proberen op dit moment. Nou ja, dat wordt dus op een houtje bijten tot ik thuis ben...
Zit hier inderdaad ook met een Intel T5600 CPU en een rotte i950-chip, maar werken, ho maar...Quantor schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:56:
zakelijke machines zoals deze HP met een PIV 930 dualcore maar jammer genoeg ook alleen een ingebouwde intel videochipset 945G trekt het ook niet. Opengl zou in software mode draaien.
Ik heb er vrede mee; als alles meezit ben ik over 2 uur thuis en achter mijn PC'tje...
-
Op de site staat dat je minstens een GeForce FX moet hebben.Arie Kanarie schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:04:
Hier gaat het ook fout, hij laadt de tafel. Zoomt dan nog even lekker in 'kijk eens' en dan 'fout, wilt u rapport verzenden'.Ík heb de settings op laag gezet, is mijn geforce ti4600 dan al zo erg uit de tijd?
Laat de GF4Ti nou van de generatie daar voor zijn
Ik vind het echt een geweldig idee
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Haha relax zonder die 2x aa trekt i het al stukken beterSpeed24 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 20:49:
[...]
Standaard staan de instellingen nogal hoog. Bij de preferences zou ik bij de 'minimum' instellingen beginnen, voornamelijk zodat anti-aliasing (en anisotropic filtering) uit staat.
Wat de impact van de rest is, weet ik zo niet. Dat zijn de twee belangrijkste factoren.
Mijn laptop (Radeon mobility 9700) trekt het dan goed, ook op hoge resoluties.
Medieval Castle van Roney Pinball speelt ook wel leuk:
http://www.roneypinball.com.ar/TablesRP.html
Rest heb ik nog niet geprobeerd, omdat de site zo ontzettend traag is.
Zijn er mensen geinteresseerd om meerdere kasten te proberen zonder zich te hoeven registreren op andere forums?
Bij genoeg respons, ga ik gewoon de kasten downen en mirroren voor GoT.
Ben op dit moment iets van 70 kasten aan het uppen naar mijn FTP. Ik post later, in een reply, wel de URL waar je ze kan vinden.
Heb je een bepaalde kast die je enorm goed vindt, stuur me even een DM met de directe link voor download!
[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 14-12-2006 21:16 ]
Het instellen van de processoraffiniteit (op 1 cpu) en het verhogen van de prioriteit helpen wel, maar het is nog steeds niet echt je van het
Als je trouwens de kast op tilt slaat zonder een bal op het speelveld dan krijg je in Stones 'n bones een script-foutmelding.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Heb je een wireless toetsenbord? als ik een bedraad toetsenbord aansluit heb ik nergens last van. wireless echter wel, maar dit heb ik eigenlijk altijd, alleen dan merk ik het niet zo snelPaul Nieuwkamp schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:56:
Leuk spel, alleen jammer van de lag tussen het indrukken van shift en het bewegen van de flipper.
Het instellen van de processoraffiniteit (op 1 cpu) en het verhogen van de prioriteit helpen wel, maar het is nog steeds niet echt je van het
Als je trouwens de kast op tilt slaat zonder een bal op het speelveld dan krijg je in Stones 'n bones een script-foutmelding.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik heb het spel nu op full screen spelen en met alles vol open
Ik vind de map 3 Angels ofzoiets wel heel mooi gemaakt! Met de geluiden enzo, echt meesterlijk (een aanrader!). Ik heb hem nog maar 1 keer gedaan, en snap de kast dan ook nog niet helemaal, maar ik vind hem wel heel mooi gemaakt!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Eerst krijg je een minuut om zoveel mogelijk ballen in het spel te houden.
Daarna "evil awakens" en moet je zorgen dat je met 9 ballen X aantal punten weg speelt om het "evil" te killen.
Ik duwde een bepaalde toetsencombo en kwam in die mode terecht... weet alleen de combo niet meer...
Gezien de torrent niet start, en ik een blank pagina krijg bijd e gewone mogelijkheid
Sorry topic niet goed gelezen
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 15-12-2006 00:03 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Pinball Fantasies
Die heb ik echt helemaal grijs gespeeld
Samen met Epic Pinball, Creep Night Pinball en nog een waar ik de naam niet meer van weet. Het was iig met een IT clown als ik het goed herinner. Iemand een idee toevallig??
Deze pinball game moet ik ook maar ff proberen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 15-12-2006 00:30 ]
maar ff tussen spoiler tags voor de mensen die het zelf willen uitzoeken
Je hoor "But thats sacrilege!" en de pinbaltafel gaat in "Welcome to hell" mode.
Je krijgt 1 minuut om "wounds" te openen, en je krijgt 3 ballen tegelijk in het spel. Wounds zijn poorten op de tafel. (ondertussen hoor je Satanic Mantra van Cradle of Filth
Na die minuut moet je "evil" verslaan. Die gaat door te scoren. Evil heeft 1000 health punten en jij zelf 100.
1 bal is 10 health punten. Evil gaat dus wat moeilijker dood
Hoe zwakker evil wordt, hoe meer ballen er in het spel komen. Het wordt dus vanzelf moelijker.
Tijdens het spelen hoor je ook weer een heerlijk onheilspellend nummer... Ik geloof van Therion, maar not sure... (iemand die het me kan vertellen?)
Ben zelf blijven steken op 87 punten health voor evil.
Als je game over bent, krijg je een nummer van Bon Jovi te horen geloof ik.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Heb net MAX3400's server leeg getrokken en ben nu ff een CD aan het vol fikken met FP+alle tafels die ik heb. Precies een CD vol
Leuk voor m'n 'din
Als het uit de klauwen loopt, krijg je vanzelf een 404-error want ik kan maar 13GB/dag verstouwen.
* NielsNL is a happy leecher.
Bij mij loopt ie gewoon vast (lees: sluit zichzelf af) bij het starten, en soms bij het laden van een kast, je hebt hier wel een redelijke PC voor nodig.
[ Voor 25% gewijzigd door NielsNL op 15-12-2006 02:36 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
Heb ik nog nooit last van gehadNielsNL schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 02:08:
[...]
![]()
![]()
* NielsNL is a happy leecher.
Bij mij loopt ie gewoon vast (lees: sluit zichzelf af) bij het starten, en soms bij het laden van een kast, je hebt hier wel een redelijke PC voor nodig.

P4 2,6/6600GT/1,5GB
Draai op max settings @ 1600*1200 en 6x AA
Lang geleden dat ik gepinballed heb..
Laatste keer was denk ik 'epic pinball' op de 80486 Owja en die in XP ingebakken zit, maar das zooi
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 15-12-2006 09:25 ]
Weer mijn oude verslaving terug...
Als iemand Babewatch van Pinball Illusions ergens vind, kun je me zéér blij maken
Weet iemand een goed php download systeem met oa. screenshot, rating en download-counter/download-stats?
maar ik heb al dik 50 tables maar ik wil er zelf 1 maken weet iemand waar ik een tutorials of iets kan vinden want die help file in het spel wordt je ook niet wijzer van.....
Niet helemaal maar kijk eens naar Coppermine. Is eigenlijk bedoeld voor image-galleries maar je kan vast zelf wel een fijne DL-link erbij plakken. http://coppermine.sourceforge.net/Magic schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:27:
offtopic:
Weet iemand een goed php download systeem met oa. screenshot, rating en download-counter/download-stats?
*edit*
http://www.bigwebmaster.com/1633.html ?
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2006 14:52 ]
Staat het op forum van Future Pinball geen handige tutorials??promise2die4 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:46:
ik ben hier al een tijd mee bezig en het is beter dan die visual pinball..... tnx to randy davis
maar ik heb al dik 50 tables maar ik wil er zelf 1 maken weet iemand waar ik een tutorials of iets kan vinden want die help file in het spel wordt je ook niet wijzer van.....
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Wie schopt de mensen van /85 wakker?
We maken een kast met Henk als thema?DeX schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:52:
Tis trouwens mischien wat als volgende GoT 3d Project. Vind het zeker weleen gave uitvinding tot nu toe
Wie schopt de mensen van /85 wakker?
[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 15-12-2006 16:54 ]
Is ook niet spannend?
Een of andere Overclock case waarbij je score relateerd aan je case temp?
En dan upgrades halen: Aircooled -> Heatpipe -> liquidcooled -> etc...

OffTopic:ph4ge schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:26:
ik speel nogwel eens pinball om de tijd te doden, ik ben benieuwd of dit wat is! ziet er ok uit.
Heb jij tijd over, ik kom altijd tijd tekort
XBL: Warheadheadshot
Eerst gezeur over openGL en dat m'n desktop niet op 32 bit staat. Klik ok, spel gaat laden (langzaam) en bij het einde vh laden klapt het eruit.
ATI radeon 9200 op een p4 2,8ghz
Driver geupdate - no luck
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
[ Voor 6% gewijzigd door dominic op 15-12-2006 19:49 ]
Die kreeg ik toen ik de tafel op tilt joeg toen ik de bal nog in het spel moest schieten.Cave_Boy schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:59:
Hij draait lekker was net lopen testen en heb Bones and Stones erop gezet. Eerste indruk was super goed. Heerlijk spel. Heb ik hem alleen in dat ene gat krijg ik dit....
In Partyland krijg ik de bal trouwens niet terug als ik hem in het gat schiet, blijft maar wachten
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Cave_Boy schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:59:
Hij draait lekker was net lopen testen en heb Bones and Stones erop gezet. Eerste indruk was super goed. Heerlijk spel. Heb ik hem alleen in dat ene gat krijg ik dit....
[afbeelding]
/me Krusher verslaafd geweest aan Pinball Fantasies/Illusions op de Amiga, good 'ol times
Hear hear!Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:01:
En toch gaat er niets boven een echte flipperkast
* Neobahamuth heeft "The Creature From The Black Lagoon" van Bally. (prachtig exemplaar, foto)
Emulators zijn trouwens voor nep-gamers.
* Neobahamuth haalt liever één van zijn oude consoles boven en sluit alle kabels weer aan om wat lekker te 'retro gamen' met z'n broer.
Wat is er nu leuk aan een console-spel via een emulator op je pc te spelen! Bah!
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Verwijderd
Niet iedereen heeft het geld er voor over om een echte kast in huis te halen, bovendien nemen ze nogal wat plaats inNeobahamuth schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 23:48:
[...]
Hear hear!
offtopic:
* Neobahamuth heeft "The Creature From The Black Lagoon" van Bally. (prachtig exemplaar, foto)
Emulators zijn trouwens voor nep-gamers.![]()
...
Wat is er nu leuk aan een console-spel via een emulator op je pc te spelen! Bah!

vroeger speelde ik bij ons dorps cafe altijd "dr dude" die kast is echt top!
D2 acc: *Mrboomblasterhc
jep that does the trick.. om het een btje speelbaar te krijgen moet ik overigens wel terug naar 640 * 480 low settings. Anders gaat het echt nog te traag.dominic schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:49:
Nee toch niet, gewoon de hardware lights op 0 en flares etc. (2 checkboxes) niet aanvinken. Draait als een tiet nu.
Ziet er geinig uit, maar ik ga weer verder gamen @ xbox
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
want zelf bouwen lukt niet echt met al die afmetingen en toeters en bellen...
PInball Originals - VP Tutorials
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 16-12-2006 15:23 ]
Alleen mijn specs zijn wat minder alles vol aan te zetten. Ati X600 is niet je-van-hét jammer genoeg.
Hij duurt ook lang met laden...
Ici kann uw Werbung staan
Heel erg gaaf dit.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:06:
[...]
Die kreeg ik toen ik de tafel op tilt joeg toen ik de bal nog in het spel moest schieten.
In Partyland krijg ik de bal trouwens niet terug als ik hem in het gat schiet, blijft maar wachten
Helaas blijft de bal hangen als je hem op een bepaalde manier in het roze arcade ding schiet (boven de clown).
Gewoon ff zelf de tafel editen en de bal achter de arcade blocken, een kleine blokkade opzetten dusPommi schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:33:
[...]
Heel erg gaaf dit.Vroeger heb ik ook heeel vaak Partyland gespeeld achter mn 25MHz Philips PC'tje!
Helaas blijft de bal hangen als je hem op een bepaalde manier in het roze arcade ding schiet (boven de clown).
Tot nu toe alleen nog maar Roadgirls en 3 Angels gedaan.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

klik voor groot plaatje
Owja instellingen waren hier:
alles max
3200*1200
6x AA
enz
//edit
Waarom heb ik dan nooit pop-ups @ imageshack?
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 18-12-2006 00:14 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Start future pinballHu9o schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:11:
hoe krijg jij dit fullscreen??
Klik bovenaan preferences
En dan 'video/rendering options'
En dan vink je 'full screen aan'
Mijn gevoel is dat Partyland aardig gelukt is, maar bij Stones & Bones heb ik de hele tijd het gevoel dat hij nog niet "af" is. Net of die kast nog niet helemaal klopt, vergeleken met het origineel. Ben ik de enige met dat gevoel ? Of zijn m'n timings gewoon slecht ofzo? Maar met Partyland heb ik dat veel minder...
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
[ Voor 10% gewijzigd door Dutch2007 op 18-12-2006 11:18 ]
Het is jammer dat alleen Stones & Bones en Partyland gemaakt zijn. De rest van de kasten (Pinball Fantasies, Dreams I & II en Illusions (!) mis ik. Iemand die toevallig gezien? Anders wordt het toch weel Pinball Illusions in DosBox draaien
Niks mis met Pinball Fantasies in DosBox!oZner schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:28:
Ik heb hem ook gedownload, er zijn wel een paar leuke kasten, maar vooral de hele oude (replica's) zijn wel heel saai...
Het is jammer dat alleen Stones & Bones en Partyland gemaakt zijn. De rest van de kasten (Pinball Fantasies, Dreams I & II en Illusions (!) mis ik. Iemand die toevallig gezien? Anders wordt het toch weel Pinball Illusions in DosBox draaien
Ik vond Stones 'n Bones toch iets minder lekker spelen in Future Pinball. Maar knap vond ik het wel.
Misschien is de Stones & Bones tafel nog een work in progress? Maar ja, het is open source, dus iedereen is vrij hem zelf te verbeteren.. Niet dat ik me daartoe geroepen voel, ha ha. Ik speel wel wat anderen maken.posttoast schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:42:
Ik vond Stones 'n Bones toch iets minder lekker spelen in Future Pinball. Maar knap vond ik het wel.
En dan vooral veel de Enigma-kast, met pulserende achtergrond etc, en een met een robot die je tot leven moest krijgen.
Le Meow

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 18-12-2006 16:09 ]
PSN: Geengrenzuh
Verwijderd
wat iemand net opmerkte)
Deze game draait alleen niet op een moderne pc, ook niet met dosbox e.d.
Helaaaaassss.
Ik zal deze zo proberen.
Je kunt de standaardactie van de .fpt bestanden veranderen zodat "play table" de standaardactie is, daarna kun je met een dubbelklik op het bestand de kast spelen. Enige nadeel is dat bij het afsluiten van de kast de ontwerpinterface wel geopend is.wheeler schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:15:
Weet iemand hoe je direct een kast kan opstarten ipv steeds in die editor te komen?
Verwijderd
Die was zooooo ongelovelijk ge**MAX3400 schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:08:
Enigma kan ik me ook nog wel herinneren; dat de kast langzaam maar zeker alle kleuren van de regenboog kreeg...
[afbeelding]
is Enigma ook te krijgen voor FP?
M'n pa gaat hier heel erg blij mee zijn. Hij heeft al in geen tijden meer gepinballd, puur omdat er niet zoveel soeps meer was tegenwoordig. Maar Future Pinball gaat hier zeker verandering in brengen
-- Edit: Max3400, bedankt voor je servertje met kasten... heb er net enkele gedownload om de collectie hier uit te breiden
-- Edit #2: Iemand bekend met de muziek uit de 3Angels kast? Ik vind het merendeel hiervan wel lekker klinken namelijk. Enig idee, namen van bands ofzo?
[ Voor 32% gewijzigd door Wildfire op 27-12-2006 20:20 ]
Ligt er aan welke nummers je wil weten...Wildfire schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:04:
Ah, heerlijke game... heb zojuist lekker weer 's Partyland zitten spelen. De nostalgie! Heerlijk!
M'n pa gaat hier heel erg blij mee zijn. Hij heeft al in geen tijden meer gepinballd, puur omdat er niet zoveel soeps meer was tegenwoordig. Maar Future Pinball gaat hier zeker verandering in brengen
-- Edit: Max3400, bedankt voor je servertje met kasten... heb er net enkele gedownload om de collectie hier uit te breiden
-- Edit #2: Iemand bekend met de muziek uit de 3Angels kast? Ik vind het merendeel hiervan wel lekker klinken namelijk. Enig idee, namen van bands ofzo?
Speel je em wel eens in Combo Demon mode? (backspace -> w)
Daar zitten deze nummers iig in:
Cradle of Filth - Satanic Mantra
Rhapsody - Lux Triumphans (het nummer dat ik zocht
Aerosmith - Fallen Angels (credits/outro)
[ Voor 4% gewijzigd door McKaamos op 27-12-2006 20:33 ]
Ik had de kast zelf nog niet eens gespeeld eerlijk gezegd, ik zit in de editor in de music managerMcKaamos schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:33:
[...]
Ligt er aan welke nummers je wil weten...
Speel je em wel eens in Combo Demon mode? (backspace -> w)
Daar zitten deze nummers iig in:
Cradle of Filth - Satanic Mantra
Rhapsody - Lux Triumphans (het nummer dat ik zochteindelijk gevonden, ik wist dat ik em ergens had
)
Aerosmith - Fallen Angels (credits/outro)
Maar die Rhapsody is idd bijvoorbeeld eentje die ik zoek (in de editor zie ik "ms_lux_triumphans.ogg" staan, dus die is meteen te herkennen), thanx!
Ik zal eens kijken naar die anderen.
zoek je soortgelijke muziek?Wildfire schreef op woensdag 27 december 2006 @ 20:42:
[...]
Ik had de kast zelf nog niet eens gespeeld eerlijk gezegd, ik zit in de editor in de music manager
Maar die Rhapsody is idd bijvoorbeeld eentje die ik zoek (in de editor zie ik "ms_lux_triumphans.ogg" staan, dus die is meteen te herkennen), thanx!
Ik zal eens kijken naar die anderen.
dan kan ik je nog wel aan meer helpen
Jawel .. www.postnuke.comMagic schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:27:
offtopic:
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Psycho Pinball is redelijk te spelen als je de cycles omhoog gooit in dosbox.confVerwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:02:
Voor mij blijft Psycho Pinball nog altijd het beste pinball spel. (Dat is met die clown in het begin btw,
wat iemand net opmerkte)
Deze game draait alleen niet op een moderne pc, ook niet met dosbox e.d.
Helaaaaassss.
Ik zal deze zo proberen.
Hoe kom je aan die 3200x1200 resolutie dan?GAIAjohan schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:07:
Draait ook goed op dual screen
[afbeelding]
[afbeelding]
klik voor groot plaatje
Owja instellingen waren hier:
alles max
3200*1200
6x AA
enz
//edit
Waarom heb ik dan nooit pop-ups @ imageshack?
Bij mij geeft hij alleen resoluties weer voor 1 enkele monitor...
al gekeken op het forum van future pinball maar kon niet een oplossing vinden. iemand hier die weet hoe het komt en/of ik het eventueel op zou kunnen lossen?
[ Voor 4% gewijzigd door mrboomblaster op 28-12-2006 13:46 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Je moet niet 'dual-view' kiezen, maar horizontale uitbreidingTangLeFuzZ schreef op donderdag 28 december 2006 @ 13:42:
[...]
Hoe kom je aan die 3200x1200 resolutie dan?
Bij mij geeft hij alleen resoluties weer voor 1 enkele monitor...
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 28-12-2006 18:32 ]
Maar eens shoppen naar een beter kaartje. GeForce 7600GS ofzo goed genoeg? Zolang het nog maar in AGP leverbaar is
Ik draai hier met een Radeon X1600, fullscreen reso met high detail. geen probleem.
Maar goed, als er toch een nieuwe kaart in moet dan maar meteen eentje die ook een beetje fatsoenlijk is.
Heb je daar een nog wat hogere reso scan van?Rakkerzero schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 00:15:
Voor de Pinball case bouwers is dit wel interessant
[afbeelding]
deze is te klein om de tekst te kunnen lezen.
Features: Postcounter, HK mode, Moderator Madness en nog wat dingen.
Qua layout is de tafel niet zo complex, het is mijn eerste serieuze poging. Het modelleren en scripten lukt me allemaal wel, maar is er iemand die eventueel te porren zou zijn voor het maken van artwork? Zo ja, geef een gil!
Zijn er btw nog meer mensen bezig met een kast?
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Verwijderd
-edit: http://www.youtube.com/watch?v=HKZ4oMh-kTw
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 22:10 ]
Doetniet..Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:35:
als je een widescreen hebt met pivot... je weet niet wat je meemaakt..
http://www.youtube.com/watch?v=HKZ4oMh-k
Verwijderd
hoe kan dat nou!
ik heb dat ding behoorlijk overstuur gemaakt heb ik het idee
http://img120.imageshack....063/enoughisenoughcl1.jpg
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 20:35 ]
Wel vet trouwens
Ja heb ik ook eens gehad, is volgens mij een bug ofzo. Iedere keer als ik 'af' was kreeg ik het scherm om mn' highscore in te vullen en vervolgens begin ik een nieuw potje, maar de score was dan niet gereset. Dus de punten werden bij de vorige score opgeteld, resultaat: Weer een verbetering van de highscoreVerwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:34:
ik schiet net 33miljoen punten, .. ging wel lekker - maar ik bleef maar 'extra angel' -> extra ballen krijgen
hoe kan dat nou!
ik heb dat ding behoorlijk overstuur gemaakt heb ik het idee
http://img120.imageshack....063/enoughisenoughcl1.jpg

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud