.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 23:01 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nee, dergelijke tootlje werken veeal niet met USB. Dergelijke test tooltjes van fabrikanten zet je op een diskette of CD waar van je kunt booten. Vervolgens werkt het programmaatje onder een soort van DOS omgeving. Lang alleen Externe controllers o.a. extra RAID controllers worden ondersteund laat staan USB. Over het algemeen is het nodig om de schijf gewoon op de controller (poorten) aan te sluiten welke in de chipset van het moederbord is gebakken.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:33:
[...]
Werkt die ook als de bios hem niet ziet? En kan ik hem dan ook via USB aansluiten?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Serieus? Op zo iets zou ik nou nooit gekomen zijn.Terw_Dan schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:39:
Vries het ding eens in. Wil nog wel eens helpen als het ding niet meer goed op wilt spinnen.
Vind je het gek we niet serieus meer worden genomen? Straks komt er nog een stel tweakers met phase-change cooling voor hun HD's aanzettenBalusC schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 06:12:
Dit staat nochtans in de FAQ van dit subforum beantwoord: OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug?
Verwijderd
En jij doelt opm0nkey schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 06:26:
[...]
Vind je het gek we niet serieus meer worden genomen? Straks komt er nog een stel tweakers met phase-change cooling voor hun HD's aanzetten
Lees: http://faq.tweakers.net/om/hdd_invriezen/ maar eens door.bassie_ schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 02:38:
[...]
Serieus? Op zo iets zou ik nou nooit gekomen zijn.
In dit specifieke geval neem ik jou inderdaad niet serieusm0nkey schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 06:26:
Vind je het gek we niet serieus meer worden genomen? Straks komt er nog een stel tweakers met phase-change cooling voor hun HD's aanzetten
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq