[PC] Football Manager 2007 - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, maar jij verkoopt Kallstrom (ok, player-exchange) weer, wat toch ook een van de betere spelers in FM is ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
spyros schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:50:
krijg nu opeens het bericht dat ik geen grote namen aantrek enzo...dus koopt mn bestuur voor 18M een middelmatige verdediger van 26 jaar oud :X ... Ik wil wel grote namen aantrekken maar ik vind 18 miljoen net iets te veel..
Ergens wel leuk dat het er in zit, stukje status voor de club.
Wel lullig als ze 18M uitgeven aan een middelmatige speler waar je niks aan hebt. :P
Bij mij begon v/d Herik ook steeds over grote namen, vast omdat ik een ballans had van 20M.
Vind maar eens een grote naam voor 4.5M wat mijn transfer budget was.
Ach, ik heb wat "oudere" pilaren en genoeg talent in mijn team om alle posities 3 dubbel te bezetten.
Mijn doel is om van Feyenoord een rijke club te maken met een goede spelersgroep, kijken hoe snel mijn opvolger het dan uit gaat geven. :P
Voorlopig heb ik nog 1 1/2 jaar contract voor ik evt. een nieuwe [grotere] uitdaging ga zoeken.
Hopelijk met 2 landstitels en wat Europees succes op zak.

2006-2007 6e in de competitie. PO gewonnen. [UEFA]
2007-2008 2e in de competitie. PO gewonnen. [CL]
In beide jaren de groeps fase overleefd van de UEFA.
2008 JC schaal gewonnen na penalties tegen Ajax.

Over Ajax gesproken, in m'n 2e seizoen 2 keer ruim verloren van Ajax mede dankzij 5 goals van KJH.
Opzich niet opmerkelijk zij het niet dat KJH t/m de 2e ontmoeting tegen mij 10 keer had gescoord. :X

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:59:
Tsja, maar jij verkoopt Kallstrom (ok, player-exchange) weer, wat toch ook een van de betere spelers in FM is ;)
ja maar was een player exchange; Kallstrom voor Zaccordo (een van der beste DR in het spel die wou komen... :*) ) en ik wist al dat Aimar wou komen, voor een luttele 16 miljoen ... ahum 8)7 (kan nog geen potten breken moet ik toegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Sherlock schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:59:
Ik weet dat je bij Player Interaction onderaan moet kijken, daar staat bij mij "Player" en een uitgegrijsd (schitterende vondst!) pijltje om open te klappen.
Dat werkt alleen bij een Younster die eenzelfde positie heeft als een oudje :P

Iemand nog tips om friendlies te regelen met 'grote' clubs?
Mij rejecten ze altijd, zelfs als ik de helft van de inkomsten bied :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik ben niet heel erg van het patsen, maar ik heb pas de update geinstalleerd en ben een nieuwe game begonnen met onze local heroes, dit gebeurde er in mn 1e seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/5757/zwolleeeecf0.th.jpg

Tevens werd ik kampioen van de eerste divisie, overigens zonder echt denderende cijfers te scoren.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
LoneRanger schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:20:
[...]

Bij mij begon v/d Herik ook steeds over grote namen, vast omdat ik een ballans had van 20M.
Vind maar eens een grote naam voor 4.5M wat mijn transfer budget was.
In zo'n geval mag je buiten je budget stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 16:07

Sherlock

No Shit

SH4D3H schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:34:
Dat werkt alleen bij een Younster die eenzelfde positie heeft als een oudje :P
Schijnbaar niet bij elke youngster of hot prospect :?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey is iemand geintreseer in een verhaal over mijn overstap naar West-Ham, na eerst 2 jaar fiorentina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Gebruik de edit-knop eens :o Die zit er niet voor niets!

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:19:
met screens natuurlijk,
als iemand het wil doe ik het!!
graag dan ook advies, van eey dit moet je anders doen
kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

Verhalen zijn altijd leuk om te lezen...en met screens nóg leuker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Benotti schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:00:
[...]

Weet ik, wordt er bij verteld maar dan nog.
Gelukkig was Jorien al blij met de Braziliaanse linksback van Fc Groningen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoe ga je eigenlijk buiten je budget om?

Zo'n situatie heb ik namelijk een tijd geleden (FM06, misschien zelfs nog FM05) ook gehad, en toen wilde ik een speler halen die ik normaal in het budget niet kon halen. De chairman zei dat hij me zou steunen als het iets meer kostte (het ging niet om een bedrag dat de club in problemen zou brengen), maar toch werd mijn transfer gecancelled omdat er 'insufficient funds' zou zijn. De speler had al wel toegestemd in de transfer.

Moet je daar iets speciaals voor doen ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 02-01-2007 22:51 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
wildhagen schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:51:

Moet je daar iets speciaals voor doen ofzo?
Nee. Je kunt ook nergens zien hoeveel je wel kunt besteden, maar meer dan je op de bank hebt, zal het waarschijnlijk sowieso niet zijn, maar dat kan weer per chairman verschillen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ee
hoe doe je een screen plaatsen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dit is vast en zeker ook een record!! en best irritant. hun kregen niet een gele of rode kaart voor deze overtredingen.

5 man de wedstrijd uit geschopt!
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1855645/0/nouser_1855/T1_-1_1855645.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 15:36

hilgo

Clear your mind of can't.

En toch nog met 1-5 winnen.. knap!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Gewoon dan andere clubs proberen. Heb met Go Ahead Eagles alleen maar teams geregeld waar de geschatte opbrengst 150k was en daarvan bied ik dan 30k aan bij de tegenstander. Ben nu in de voorbereiding op het tweede seizoen met de volgende wedstrijden.

Club Brugge (3-2)
Braga (1-2)
Blackburn Rovers (1-3)
Glasgow Rangers (2-2, na een 2-0 voorsprong)
Parma
PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:00:
[...]

Das maar goed ook. Bij mijn Nottingham Forest game (sta nu na half seizoen 3e in championship na in 1 seizoen gepromoveerd te zijn uit de leauge one :) ) wil de voorzitter ook dat ik 'grote namen' ga halen. En vind maar is iemand van naam die bij een net gepromoveerde championship club wil komen voor weinig geld.

opstelling:
Waterreus

Curtis Morgan Cullip Palunda (of iets dergelijks :P )

Guardiola

van den Bergh (gehuurd van Arsenal) Culigan Commens

Vela + Alliadiere (beide gehuurd van Arsenal)

(Ja, ik ben sattelietclub van Arsenal :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
[...]

Ik denk dat het verstandig is te kijken naar het programma van een grote club.
Je kunt wel op de gok een datum prikken maar de kans is groot dat die datum niet uitkomt voor desbetrefende club.
Kijken of je een gaatje kunt vinden waar zij 3 dagen speling hebben voor en na de wedstrijd tegen jou.
Oh, en op tijd proberen de boel te regelen anders is de kans klein dat je nog een gaatje vind.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen ervaring mee heb maar het lijkt me opzich wel logisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:39:
[...]

Grappig dat je Juniho hebt verkocht, dat is bij mij al 2 seizoenen mijn beste speler :X en malouda is een van de beste wingers in het spel.

mijn verkopen:
[afbeelding]
Tiago voor 9 miljoen verkocht.

de aankopen in 2006
[afbeelding]
dit zijn allemaal talenten voor de toekomst, ze zijn bij aankomst meteen weer verhuurt :P aan mijn feeder clubs (probeer willemII naar de top te helpen met de talenten hehe...) Mavuba was een aankoop van mijn voorganger, en is alweer verkocht.
en in 2007
[afbeelding]
Ook dit seizoen weer een aantal talenten, maar de grote bedragen zijn uitgegeven aan mijn verdediging oa. een nieuwe keeper Gordon, rechterverdediger Zaccardo, 2 centrale verdedigers Rigott en lequi. opstelling ziet er nu zo uit
[afbeelding]
Tja, Juninho heb ik vekocht omdat er een goed bod kwam (12 miljoen) en ik graag een Rafinha wilde halen. Aangezien ik Juninho ook Braziliaans is, kwam het goed uit met het aantal buitenlanders.
Met Govou, Benzema, Tiago, Kallstrom, Ben Arfa, Malouda, Diarra en Wiltord had ik meer dan genoeg goede middenvelders.

ik had in eerste instantie een aantal posities op het oog die ik wilde versterken, de rechtsback was mn belangrijkste, verder wil ik nog een jong alternatief als centrale verdediger en heb ik een extra aanvaller gehaald (Wiltord overtuigde niet).

Malouda heb ik verkocht omdat inter een bod deed en hij graag wilde. ik heb het weten te onderhandelen naar 18 miljoen, dus ik heb er geen spijt van, zeker niet met de aankoop van Nasri.

Dat Malouda een van de beste wingers in het spel is wist ik overigens niet, ik probeer zo eerlijk mogelijk te spelen en niet op allerlei FM fora naar spelers te speuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar is weer eens een update van mij :)

Zoals eerder al gemeld was ik ontslagen bij New England Revolution, dus ik kon weer gaan soliciteren. Na een dikke maand solliciteren werd ik aangenomen bij Juventude, in de Braziliaanse Serie B.

De missie was 'win the league', maar men stond in werkelijk op een troosteloze 16e plek. Waarbij opgetekend moet worden dat de punt verschillen heel erg klein waren. Men had al 22 wedstrijden (van 38) gespeeld, dus de gestelde missie halen zou moeilijk worden.

De selectie was aardig op peil, hoewel de verdediging iets beter had gekund, en ook de breedte van de selectie zou beter kunnen. Daarom heb ik dan ook een rechtsback gehaald (Alessandro). Verder komen er nog een DC (on loan), een AMRLC en een DM/AMC. Gegaan is een ST (Christian, per 1-1-2008). Ik moet nog een extra DC, een extra AML en een extra AMR zien te kopen. Word lastig, want het budget is marginaal, en in mijn reserves en jeugd heb ik ook geen echt geschikte spelers meer voor die positie op dit niveau.

In de Campeonato Gaucho was men al uitgeschakeld, in de finale, voor ik kwam. Daar kan ik dus niets over zeggen verder.

Voor de Copo do Brasil geld hetzelfde, hier waren we in de derde ronde al uitgeschakeld.

In de competitie begon het erg stroef, het wilde gewoon niet lukken, veel domme fouten etc. Dit met een tactiek die ik eigenlijk in heel FM07 al hebt gebruikt, over het algemeen met redelijk succes. Eigenlijk is dit de story van het hele seizoen, er word teveel gewakkeld. Het grote aantal gelijke spelen is hier ook een bewijs van.

Ik moet nog eens wat gaan finetunen aan de tactiek dus. Voor volgend jaar is mijn doelstelling toch wel om bij de eerste vier (=promotie) te eindigen. De selectie moet ertoe in staat zijn lijkt me.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07013/juv1.JPG.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07013/juv2.JPG.xs.jpg

Beste speler qua stats, teven topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07013/juv3.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Tja, Juninho heb ik vekocht omdat er een goed bod kwam (12 miljoen) en ik graag een Rafinha wilde halen. Aangezien ik Juninho ook Braziliaans is, kwam het goed uit met het aantal buitenlanders.
Met Govou, Benzema, Tiago, Kallstrom, Ben Arfa, Malouda, Diarra en Wiltord had ik meer dan genoeg goede middenvelders.

ik had in eerste instantie een aantal posities op het oog die ik wilde versterken, de rechtsback was mn belangrijkste, verder wil ik nog een jong alternatief als centrale verdediger en heb ik een extra aanvaller gehaald (Wiltord overtuigde niet).

Malouda heb ik verkocht omdat inter een bod deed en hij graag wilde. ik heb het weten te onderhandelen naar 18 miljoen, dus ik heb er geen spijt van, zeker niet met de aankoop van Nasri.

Dat Malouda een van de beste wingers in het spel is wist ik overigens niet, ik probeer zo eerlijk mogelijk te spelen en niet op allerlei FM fora naar spelers te speuren.
Er zijn meer wegen naar Rome, ik zag dat jij ook 1e stond dus fouten kan je niet echt maken in dit spel. :*)

Malouda had vorig seizoen bij mij 13 goals, 10 assists en was 5 x MoM in 36 wedstrijden vandaar dat ik hem een van de beste in het spel noemde.

als ik 18 miljoen voor wiltord kan krijgen had ik hem ook verkocht ja, zal eens kijken of ik nu nog kan verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

Een goeie speler voor AMR voor weinig geld, die nog niet genoemd is in dit topic (of vorige delen). Groeit uit tot een van de betere AMR's in de game
spoiler:
Renato van Atletico Mineiro, te koop in het begin van het spel voor tussen de 3 - 4 miljoen

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 03-01-2007 17:09 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De werking van de forumsoftware in het kort #images zeker nog niet goed gelezen :? Eerst zelf zoeken, daarna pas vragen stellen indien je er niet uit komt ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

plaats de link naar het plaatje (host dit plaatje op bijvoorbeeld www.xs.to) tussen [img]linkje hier[/img]

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:46 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spirry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-04-2017
'Robin van Persie heeft de potentie om uit te groeien tot een van de beste spelers in het Premiership. Hij is volwassener geworden en doet dingen op de training die ik zelden heb gezien.' Was getekend Thierry Henry, wereld- en Europees kampioen met Frankrijk, tweevoudig topscorer van Europa en drie keer verkozen tot de beste speler van het Engelse Premiership.
Bovenstaande is in het echte leven ;)
Iemand van jullie game-ervaring met van Persie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Wat kan spelen in de CL toch leuk zijn.
Ik [Feyenoord] ben ingedeeld met Milan, Benfica en Steaua.
Dan calculeer je vooraf toch 2 verlies partijen in tegen Milan of hooguit een punt in de thuiswedstrijd.

uit:
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07013/naamloos.JPG.xs.jpg

thuis:
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07013/Milan-home.JPG.xs.jpg

En de stand:
Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07013/stand.JPG.xs.jpg

Lekker spannend iig! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
Ik heb nou een vaag probleem. Een keeper van 17 jaar op free transfer getekend, al enkele maanden van te voren. Inmiddels is de datum gepasseerd dat de transfer zou plaatsen vinden. Hij is alleen niet terug te vinden in al mij squads. Wel staat bij z'n player profile dat ie van mij is en dat hij onderdeel van het senior squad is. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, interlands tijdens de bekerfinale :r

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07013/interlanden.JPG.xs.jpg

Met 1-0 verloren, had nog zat kansen om te winnen ook :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 18:58:
Gaaf, interlands tijdens de bekerfinale :r

[afbeelding]

Met 1-0 verloren, had nog zat kansen om te winnen ook :/
Je kunt toch kiezen om je spelers niet af te staan? Ik had die keuze in ieder geval toen ik een seizoen met Juventus speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Hewson schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:04:
[...]

Je kunt toch kiezen om je spelers niet af te staan? Ik had die keuze in ieder geval toen ik een seizoen met Juventus speelde.
't was de confederations cup, dus dat was helaas niet mogelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Helaas vergeten screens te maken van mijn 2e seizoen met Slough Town 2008-2009 maar alsnog mijn relaas van het afgelopen seizoen in de Conference South in Engeland.

De voorbereiding op het seizoen goed begonnen. Mijn 2 beste spelers welk ik het 1e seizoen ook al geleend had kon ik voor nog een seizoen lenen. Hierdoor kon ik mijn team intact houden en met wat andere aankopen was mijn squad toch wat meer op peil, ik had zelfs enigzins goede reserves.
Alle friendy's dik verloren maar dat kon de pret niet drukken want de gate reciepts waren zeer royaal. Eindelijk kwam ik een beetje uit de schulden en ik kreeg zelfs een transferbudget van 5k toen ik een kneusje kon slijten voor 12k *O*
In de competitie ging het vanaf het begin aardig, bleef zo hangen rond de 3e/4e plaats op een te overbruggen afstand van de nr. 1 en 2, echter de subtop bestond uit de nr. 3 t/m 10 dus het bleef spannend. Totdat mijn spelers de lente in de kop kregen en ze meer tijd aan vogeltjes kijken tijdens de wedstrijd besteden dan daadwerkelijk voetballen. Ging dan ook snel bergafwaarts naar de 10e plaats. Met nog enigzins een middelmatig einde eindigde ik uiteindelijk op de 7e plaats. De board delighted omdat ik vooraf degradatiekandidaat nr. 1 was.
Voor het nieuwe seizoen 1 belangrijke aankoop kunnen doen, een keeper op leeftijd maar met betere stats als mijn keeper van de afgelopen 2 seizoenen. Echter heb ik mijn geleende spelers niet nogmaals een seizoen kunnen lenen omdat ze door hun clubs verkocht zijn. Tijd weer voor drastische tactische veranderingen aangezien ik geen goede vervangers voor ze heb op hun positie. De board verwacht eindelijk eens meer dan battle bravely against relegation, dit seizoen moet ik in de middenmoot eindigen. Mijn eigen verwachting/hoop is dat ik eens minder dan gemiddeld 1 doelpunt per wedstrijd tegen krijg. Dan kunnen we het nog eens aardig gaan doen. Ondertussen toch de scouts maar flink aan het werk zetten want het moet en zal beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 15:47

Jeroen87

Bier Connaisseur

code:
1
[URL=http://img28.imagevenue.com/img.php?image=75368_zohoorthet_122_600lo.JPG][IMG]http://img28.imagevenue.com/loc600/th_75368_zohoorthet_122_600lo.JPG[/IMG][/URL]

Afbeeldingslocatie: http://img28.imagevenue.com/loc600/th_75368_zohoorthet_122_600lo.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:46 ]

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Op GoT word je geacht wat onderzoek te plegen voor je moord en brand schreeuwt. In dit geval had je met behulp van de FAQ er uit kunnen komen. Maar je komt er nu vast wel uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mag ik het record "Meeste wedstrijden zonder winst" even claimen? Tis nog vrij ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07013/tiv1.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
wildhagen schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:20:
Mag ik het record "Meeste wedstrijden zonder winst" even claimen? Tis nog vrij ;)

[afbeelding]
Holy crap, ben niet de enige die dus onderin heeft gebivakeerd :o Zelfs tijdens mijn slechte periodes haal ik maximaal 8 wedstrijden zonder winst.

[ Voor 10% gewijzigd door Paul Hewson op 03-01-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Paul Hewson schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 20:49:
[...]

Holy crap, ben niet de enige die dus onderin heeft gebivakeerd :o Zelfs tijdens mijn slechte periodes haal ik maximaal 8 wedstrijden zonder winst.
Ik ook ;)

Dat komt omdat ik als verdediging nu Pa, Ma, Zoon, Dochter Gatenkaas heb staan. Ofzoiets....

Details volgen in het verslag wel, ergens morgen (heel misschien nog later vanavond)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Hewson schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:04:
[...]

Die keuze heb je alleen als het vriendschappelijke interlands zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier mijn verhaal,

Ik ben begonnen met Fiorentina, met als doel ze uit de shit te helpen.
Het seizoen begon met 15 min punten, maar met een goede talentvollle selectie.
Tijdens de transfermarkt zijn veel van mij spelers weg gekaapt:
-Boijnov (Chelsea)
-Manuel Pasqual (Real Madrid)
-Toni (Arsenal)
- en nog een rechtsbuiten (Chelsea).

Het gebeurde allemaal vrij laat aan het einde van de deadline, dus weinig tijd voor nieuwe aankopen.
In de haast heb ik toen gekocht:
- Mauro Esposito
- Tomas Sivok
- Vincenzo Iaquinta.

Het seizoen begon en ik merkte dat het aardig liep, er stroomde een talent door (Pazzini) en werd al snel verlost van de 15 min punten.
In de winterstop heb ik niemand verkocht, ik stond opdat moment 10e, wel heb ik toen een linksachter gehaald omdat mijn backup voor Pasqual het niet goed deed, naam Luciana Zauri.

Na een zwaar seizoen uiteindelijk net buiten Europees voetbal geindigd, zomerbeker was mijn prijs.

Seizoen 2, veel nieuwe aankopen en weinig verkocht, doelstelling een gooi naar de titel doen en door gaan in de zomer beker.

Nieuwe spelers:
- Eric Abidal
- Carloss Kameni
- Jermain Jenas
- Bojan
- 2 gehuurd, Alou Diarra, en Carew.

Verkocht:
-Sebastian Frey

Seizoen ging fantastisch, met pazzini en Iaquinta in de spits wonnen we veel.
Aan het eind van het seizoen eindigde ik op de 2e plaats, maar won ik wel de Eufa Cup.
Later won ik ook de Super Cup van Real Madrid

Na 2.5 jaar begon Fiorentina me te vervelen, ik deed niet meer me best, ik werd 10 in de competitie en kreeg ruzie met het bestuur. Naar 3 jaar had ik het wel gezien en ging weg, alle supporters in rep en roer.

Ik begon bij WestHam United.
Toen ik begon, leek het allemaal moeilijk te gaan.
Moeilijk om een zowat heel team te vernieuwe met 20 mil transfer budget, het was nodig.
Ik heb veel spelers op de transfer lijst gezet en al zeg ik hetzelf, perfecte slag geslagen op de transfer markt.
Aan gekocht:
-Alou Diarra
-Gergino Wijnaldum
-Park Ji-Sung
-Curtis Davies
-Gonzalo Higuain
-Glenn Johnson(gehuurd)
en dat alles voor 30 miljoen, het is niet niks maar het was egt nodig.

Mijn selectie nu:
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/xs.php?h=xs411&d=07013&f=fm.GIF

Ik ben 6e geworden in de competitie en heb de Leage Cup gewonnen.

Beste speler, gehaald voor 12 miljoen:
http://xs.to/xs.php?h=xs511&d=07013&f=higuain.GIF

Heeft iemand nog tips van eey dit kan beter ik ken nog wel een talentje etc..

Gr Davey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je in het vervolg de edit-knop willen gebruiken i.p.v. 2x achter elkaar te posten? ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 03-01-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spirry schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:36:
[...]

Bovenstaande is in het echte leven ;)
Iemand van jullie game-ervaring met van Persie?
Zeker, ik heb hem bij Lyon gehaald, waar hij samen met Carew in de spits staat. Ik vind het een erg fijne speler, zeker ook omdat ik hem zowel als spits, AMC en als AML kan gebruiken.

Zijn stats heb ik niet voorhanden op dit moment, maar hij scoort aan de lopende band en ook zijn assists mogen er zijn. De ploeg speelt sowieso beter met hem erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh! Mijn eerste prijs met Flamengo is in de pocket!!! Na een veredelde zomerstop van maar liefst 4 weken bleek ik mee te doen in een veredelde mickey-mouse competitie genaamd de Rio de Janeiro State Championship Daarin wordt gespeeld in 2 poules. In de opening stage speel je 1 keer tegen alle teams uit jouw poule (7 wedstrijden in totaal). De eerste wedstrijd daarvan verloren van Vasco met 2-0... Daarna 6 wedstrijden op rij gewonnen met behoorlijk overtuigende cijfers. Doelsaldo van 27-3 op de tweede plek achter Vasco. In de halve finale van de opening stage speelde ik tegen de nummer 1 van de andere poule Botafoga. Een knullig eigen doelpunt in de 88e minuut tegen 10 man |:( zorgde ervoor dat het 1-1 werd. Die verloor ik met 8-7 na penalties...

Niet wetende wat er nu te gebeuren stond, bleek dat er nog 8 wedstrijden voor de boeg stonden. De Closing Stage. Hierin speel je 1 wedstrijd tegen de 8 ploegen uit de andere poule. Dat ging best lekker en eindigde eerste in de poule na 6 gewonnen wedstrijden en 2 gelijke spelen... In de halve finale mocht ik weer opdraven tegen Botafoga. Die werden met speels gemak aan de kant geschoven met maar liefst 6-1, mede dankzij de twee spitsen van Botafoga die in de 45e minuut besloten om eerst mijn keeper een kopstoot te geven en om mijn topscorer omver te kickboksen, allebei direct rood... Anyway, door naar de finale die met 1-0 van Fluminense werd gewonnen!!!

Ik blij, bestuur blij, fans blij, blijkt dat ik nog helemaal niks gewonnen heb. De uiteindelijke winnaar van deze competitie wordt beslist in een finale over twee wedstrijden tussen de winnaar van de Opening Stage en de winnaar van de Closing Stage. Dus mocht ik weer opdraven tegen Fluminense. De thuiswedstrijd werd 0-0 ondanks dat ik compleet domineerde. In de uitwedstrijd moest het dan maar gaan gebeuren, en dat gebeurde ook. In de 65e minuut scoor ik de enige goal van de wedstrijd!!!! Mijn eerste succes met Flamengo!!!

Jammer genoeg in de tweede ronde van de beker er wel al uit geknikkerd door Atletico Paraneanse... of zoiets...

Owh ja... ik heb een nieuwe vrije trappen specialist ontdekt in mijn team. Diego heet hij (zoals er in ieder Braziliaans team minimaal 3 Diego's rondlopen)... Heeft er inmiddels al 7 in het netje liggen (allemaal uit vrije trappen). Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat het mijn keeper is _/-\o_ Ik zal één deze dagen wel even een screentje plaatsen!

Overigens heeft het bestuur mij wat extra transfer gelden toegespeeld. Daarmee heb ik vooral wat talentjes weggeplukt bij andere teams die volgens mijn scouts koste wat kost gehaald moesten worden. Daarnaast op een Free Transfer nog 2 spelers voor de breedte gehaald. Voor € 4,3 mln een Argentijnse AMC gehaald en voor € 5,6 mln een Pools/Braziliaanse Linker vleugelverdediger. Daarmee is de selectie voor het nieuwe jaar wel rond... en mijn transferbudget weer op!

Mijn reserve en u19 team verliest alles overigens kansloos, maar dat is vooral te danken aan het feit dat ik mijn spelers zoveel mogelijk uitleen zodat ze meer ervaring op kunnen doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik speel met Fluminense op dit moment :) ben nog niet zo lang bezig, maar heb de Rio opening stage gewonnen en ben nu bezig met de Closing stage. Wel veel wedstrijden in 1 seizoen! Heb 75k transfer geld, dus heb alleen wat spelers gehuurd (lekker tegen 0 salaris :p). Heb ook Estoyanoff van Valencia weten te huren, doet het zeer goed. Binnenkort volgt wel een verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hoe zorg je ervoor dat je scouts zelf met suggesties komen?
Mijne zeggen alleen wat als ik om een report card vraag oid, zelfs ze naar een land sturen doet niets (behalve dan de knowledge vergroten).

Ik zou best graag wat scouts willen hebben die zelf denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt alleen een bericht van hem als hij een speler tegen komt met uitzonderlijke kwaliteiten (max aantal sterren). Maar goed je kennis vergroten is de belangrijkste taak van je scouts. Daardoor komen er meer spelers te staan in je eigen zoekscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb een 19 jarig talent gekocht (sammuel) maar daar staat nu al een heel jaar bij:
"restrictions: 45 min. per match."

Ik heb hem al meerdere keren een hele wedstrijd laten spelen en dat is geen probleem voor hem. Dus waar slaat dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet kan je dat soort restricities toch alleen opleggen bij interlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die restricties slaan op friendly interlands. Dan mag hij niet meer dan één helft worden in gezet. Althans, je mag hem wel langer inzetten, maar dan word de club-coach boos.

Alleen een beetje raar dat dat er bij blijft staan, want deze dingen kan je op geven als de speler word opgeroepen voor een interland.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 04-01-2007 13:08 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Hmmm, ik zit nu te kijken, en het staat nu bij nog 5 andere spelers die kortgeleden zijn opgeroepen voor interlands. Maar die 5 spelers had ik toen niet laten gaan omdat een champions league duel tegen Barca op het programma stond. En die spelers hebben nu dus ook opeens allemaal die 45 minuten restriction staan. Alleen bij sammuel is het nu al een jaar zo.

Maar ik hoef me er bij mijn wedstrijden dus niks van aan te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pderaaij
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-08 20:16
Hehe leuk dit topic.. zie het nu pas voor het eerst dat het er was.

Begonnen met RKC en weinig spectaculairs mee gedaan in het begin van het seizoen. Goede balans gevonden in de taktiek en de spelers en na een paar verloren wedstrijden tegen wat toppers kwam de gang lekker in het team en stormden we redelijk lekker door naar de vijfde plaats.

In de beker ging het mede door een hele gunstige(3 rondes amateurs) loting erg voorspoedig en strande we in de halve finale tegen NAC waar Foppe de Haan inmiddels de scepter zwaaide.

Het seizoen eindigde redelijk teleurstellend met een negende plaats, had toch wel gemikt op plaats 6 en mee strijden in de play offs. Daarnaast ook financiële problemen door de contracten die gesloten waren door mijn voorganger. Winst premies van €3.500 en een vrij sterk seizoen draaien is geen combinatie voor een ploegje als RKC.

Net aan het tweede seizoen begonnen, maar door de financiële problemen konden er maar weer weinig spectaculairs gebeuren. Helaas kon ik Ikedia niet langer huren van AZ, één van mijn sterspelers in het eerste seizoen en moest ik Fuchs laten gaan vanwege het geld.

Hiervoor Jamal Dibi van FC Omniworld & van Nieuwendaal van Willem II gehaald en nog enkele reserve spelers van de vrije markt. Ik kreeg van Chelsea de keeper Hilario aangeboden, maar die kreeg ik helaas niet geïnteresseerd voor mijn ploeg.

Ga dus beginnen aan het tweede seizoen, de vriendschappelijke wedstrijden waren matig, maar de eerste ronde van de beker wel weer overtuigend gewoon met 5-0.

Helaas niet zo veel tijd er meer voor gehad door alles druktes met oud & nieuw, maar hopelijk vanavond weer even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:24:
Ik speel met Fluminense op dit moment :) ben nog niet zo lang bezig, maar heb de Rio opening stage gewonnen en ben nu bezig met de Closing stage. Wel veel wedstrijden in 1 seizoen! Heb 75k transfer geld, dus heb alleen wat spelers gehuurd (lekker tegen 0 salaris :p). Heb ook Estoyanoff van Valencia weten te huren, doet het zeer goed. Binnenkort volgt wel een verhaal.
Ook al zo'n belabberd transferbedrag. Ik ben door Flamengo gehaald met de belofte dat er 14,5 mln transfergeld beschikbaar was. Ze vertelden er toen alleen niet bij dat dat door mijn voorganger al verbrast was. Ik kreeg na veel vragen en zeuren wat geld los aan het eind van vorig seizoen, maar dat is inmiddels als op. Nu maar hopen dat de talentjes die ik heb aangetrokken (op hoop van zege) een beetje hun best gaan doen.

In welk seizoen zit jij? Clubs als Santos, Palmeiras en Corinthians smijten bij mij echt het geld over de toonbank... (in 2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn weer.

Mijn andere game, met Perth Glory, begon me te vervelen (Australische competitie is dus érg saai!), dus ik heb geresigned daar, omdat ik me niet meer kon motiveren. Aangezien mijn reputatie 0,0 was, heb ik bijna drie maanden moeten solliciteren voor ik ergens werd aangenomen. Maar uiteindelijk lukte dat toch, en wel bij Tiverton Town, een team dat net gepromoveerd was naar de Conference South. De missie was dus duidelijk: fight bravely against relegation.

De selectie was nogal krapjes, ik had welgeteld 5 echte spelers, de rest waren allemaal grays. Een aantal van de betere grays heb ik contracten aangeboden, en ik heb ook een aantal 'echte' spelers kunnen aantrekken (Capurro, Douglas, Pryce, Olanipekun, Marshall en Rattle).

In de FA Cup ging het beroerd, in de tweede kwalificatieronde werd ik al uitgeschakeld.

In de FA Trophy ging het aanzienlijk beter: de 2e en 3e kwalificatieronde wist ik makkelijk door te komen, waarna ik doorstroomde naar het hoofdtournooi. De eerste ronde werd makkelijk gewonnen, maar in de tweede ronde trof ik een club uit de Conference National, een divisie hoger dus. Toch wist ik die relatief makkelijk te winnen (2-0). In de derde ronde trof ik wederom een club uit de Conference National (Grays Athletic), en die waren een maatje te groot voor me: uitgeschakeld met 0-3.

In de competitie begon het erg goed, tot ongeveer halverwege het seizoen. Toen kwam er om onverklaarbare reden opeens een enorme vormcrisis, en die heb ik helaas nooit meer kunnen ombuigen. In de tweede helft van het seizoen heb ik hooguit een punt of 7-8 gehaald....

Hieronder is te zien hoe het ging, zie en oordeel zelf:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt1a.JPG.xs.jpg

Helaas ben ik dus als 20e (van 22) geëindigd en toch gedegradeerd. Ik mag dus weer op zoek naar een nieuwe baan. Zal niet meevallen, ik heb nog steeds geen reputatie van betekenis op deze manier...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt0.JPG.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt2a.JPG.xs.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt3a.JPG.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt4a.JPG.xs.jpg

---

Verder wil ik nog even een record claimen, namelijk die van de 'oudste speler':

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07014/tt5a.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over bekerloting gesproken. Net mijn eerste ronde partij met hangen en wurgen van Cambuur gewonnen. Dan denk je toch dat je dan wel tegen een amateur mag spelen, maar nee. Dan word je in de tweede ronde aan Sparta gekoppeld. Maar goed we gaan onze best te doen om het die Rotterdammers moeilijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:08:
Die restricties slaan op friendly interlands. Dan mag hij niet meer dan één helft worden in gezet. Althans, je mag hem wel langer inzetten, maar dan word de club-coach boos.

Alleen een beetje raar dat dat er bij blijft staan, want deze dingen kan je op geven als de speler word opgeroepen voor een interland.
Ik denk dat het een bug is aangezien ik er ook "last" van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 10:04

Bloodclot

Jawier!

gister begonnen.

sta eerste met heerenveen :)
maar nog maar 11 wedstrijden gespeeld en psv en feyenoord staan 1-2 puntjes achter me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar eens opnieuw beginnen, ik ga in ieder geval in Italie beginnen daar ben ik in alle versies bijna nog nooit begonnen en het lijkt me wel eens leuk nu. Even rond kijken wat een leuke uitdaging is, ik denk dat ik voor Napoli ga mooie uitdaging terug naar de top brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:51:
Ik ga maar eens opnieuw beginnen, ik ga in ieder geval in Italie beginnen daar ben ik in alle versies bijna nog nooit begonnen en het lijkt me wel eens leuk nu. Even rond kijken wat een leuke uitdaging is, ik denk dat ik voor Napoli ga mooie uitdaging terug naar de top brengen.
Of met Fiorentina beginnen, mooie selectie maar wel -15 bij de start van de competitie. Luca Toni is een beest voor de goal echt superspits die gast 8)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:47
Palermo ook een mooi clubie :) alleen wel veel spelers in het 2de die op loan zijn en wanneer terug te veel verdienen... Ik zal zo is een verslagje maken van mn eerste seizoenshelft ( 08-09 )

Seizoen 08-09

Afbeeldingslocatie: http://xs511.xs.to/xs511/07014/halverwegeseizoen0809.JPG.xs.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door FDMK op 04-01-2007 17:24 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waren ook de clubs waar ik uit koos, palermo omdat ze een leuk team hebben, fiorentina is me favo team in de seria a (al komt dat door batistuta) en napoli om maradona natuurlijk :P uiteindelijk voor de serie b gekozen. Leek me het meeste uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:47:
[...]

Ook al zo'n belabberd transferbedrag. Ik ben door Flamengo gehaald met de belofte dat er 14,5 mln transfergeld beschikbaar was. Ze vertelden er toen alleen niet bij dat dat door mijn voorganger al verbrast was. Ik kreeg na veel vragen en zeuren wat geld los aan het eind van vorig seizoen, maar dat is inmiddels als op. Nu maar hopen dat de talentjes die ik heb aangetrokken (op hoop van zege) een beetje hun best gaan doen.

In welk seizoen zit jij? Clubs als Santos, Palmeiras en Corinthians smijten bij mij echt het geld over de toonbank... (in 2010).
Ik ben net begonnen, iets van 15 wedstrijden onderweg. Ben bezig met de kas te spekken, transfergeld krijg ik dan pas. Gelukkig kon ik wel paar aardige spelers huren en is de selectie vrij compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begin is super met napoli, al vond ik dat de selectie wat tegenviel en heb ik dus wat aankopen moeten doen. Ik had 3miljoen ter beschikking. En heb daar leuke goedkope aankopen mee kunnen doen. In totaal 7 spelers gekocht waarvan er 5 gelijk in de basis staan.

Het seizoen begon met kwalificatie ronde 1, 2 en 3 en allen moest tegen een serie b ploeg spelen en dat ging me redelijk eenvoudig af.
Frosinone 1-0
Genoa 2-1
Rimini 4-0
Mag nu half november het opnemen tegen het grote AS Roma.

Vervolgens een oefenwedstrijdje tegen AFC Wimbledon dat met 9-0 werd weggetikt en de competitie kon beginnen.

De 1e 4 wedstrijden werden achtereenvolgend Piacenza, Pescare, Vicenza en Rimini verslagen.

Het lijkt er dus op dat ik mee ga strijden om de titel en dat is misschien ook wel het minste wat je kan doen met een club als Napoli! Hopelijk blijf ik de vorm vast houden maar het seizoen is nog lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Pfftt, wissel ik me beste DC omdat ie toevallig een van zijn spaarzame slechte wedstrijden speelt krijg ik na de wedstrijd te horen dat hij er niet blij mee was en naar een grotere club wil, zak hout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een nieuws berichtje die ik nog niet gehad heb:
[naam] basing succes on defence

Klopt :p ik heb maar 2 goals tegen gehad in 15 duels met Fluminense. De één was ook nog een 'whisker' vanaf 25 meter. Net ff in slot minuut van Vasco gewonnen in 1e leg 2e ronde beker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
staan er grote veranderingen te gebeuren wanneer je club word overgenomen?
Want ik ( Palermo ) heb nl geen schulden en een prima resultaat ( #1 ). Ik hoop dat ik veel meer geld krijg en verbeteringen op elk vlak :>

[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 05-01-2007 00:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Vos schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:29:
Een nieuws berichtje die ik nog niet gehad heb:
[naam] basing succes on defence

Klopt :p ik heb maar 2 goals tegen gehad in 15 duels met Fluminense. De één was ook nog een 'whisker' vanaf 25 meter. Net ff in slot minuut van Vasco gewonnen in 1e leg 2e ronde beker.
Heb in 6 competitiewedstrijden geen tegendoelpunt gekregen en kan nu bij commentaar vooraf op de a.s. wedstrijd aangeven dat we gaan winnen omdat ik een solide defensie heb. Wat een goede keeper btw al niet kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mijn record is nu 9 op rij geen goal tegen. Zal straks eens kijken of ik die optie ook heb/krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09 14:37

nXXt

Carpe omnia

Ik zal ook even een verhaaltje typen. Dit is de eerste keer dat ik dit doe en ik ga dan ook af op de posts van anderen. Geef gerust commentaar, dan kan ik mijn seizoensverslagen in de toekomst verbeteren. Ik heb geen screenies genomen, omdat ik er niet aan dacht om dit soort posts te maken.

Heb zojuist mijn eerste seizoen met Ajax achter de rug. Het is misschien een tikje fantasieloos en gemakkelijk om voor Ajax te kiezen, maar ach...

Doelstelling
Mijn doelstelling was om de Eredivisie binnen te hengelen en een beetje leuk te presteren op Europees vlak. Wat precies 'een beetje leuk presteren' was, wist ik nog niet, maar ik wilde er simpelweg een goed gevoel over hebben. Ik wilde in het eerste seizoen geen grote verkopen doen, omdat ik altijd eerst alle spelers op waarde wil schatten.

Transfers
Jaroslav Plasil - 5M
Ik vond dat het middenveld nog wat versterking kon gebruiken, des te meer omdat ik Sneijder enkele weken kwijt was. Ik vroeg aan Grygera of hij iemand aan kon bevelen. Hij kwam met Jarolim op de proppen, die speelt voor het Tsjechische elftal. Ik kon Jarolim echter niet losweken van HSV. Ik keek het nationale elftal nog eens door en zag Jaroslav Plasil, een 25-jarige tweebenige middenvelder van Monaco, gewaardeerd op circa 5.25M. Ik besloot een bod van 5M te doen op Plasil. Het bod werd geaccepteerd en ik bood Plasil een contract aan. Mijn assistent-manager gaf aan weinig heil in de transfer te zien, maar ik was eigenwijs en liet de transfer doorgang vinden. Op zijn debuut scoorde hij tweemaal. Hij is een zeer gewaardeerd voetballer binnen mijn selectie en andere managers geven regelmatig aan hem als dreiging te zien.

Matty Pattison - 1.5M
Ik had een merkwaardige reden om Pattison over te nemen van Newcastle voor 1.5M. Deze 20-jarige linkermiddenvelder van circa 2M was niet uitzonderlijk an sich. Er waren betere alternatieven. Een pré was echter dat hij Zuid-Afrikaans is, wat mij goed uitkwam in verband met de heimwee van Stanton Lewis. Hij blijkt zich nu in een behoorlijke linkermiddenvelder te ontwikkelen en is in de leer gegaan bij Perez.

Mijn transferbudget was al aardig geslonken, maar het was nog altijd een bedrag waar veel kleine clubs een moord voor zouden doen. Ik had echter grote plannen en besloot halverwege het seizoen de stoute schoenen aan te trekken en diende een verzoek in bij het bestuur voor meer transfergelden. Het bestuur stelde dat ik een punt had en het transferbudget werd aanzienlijk verhoogd. Mijn plannen konden nu ongehinderd uitgerold worden. Met argusogen had ik gekeken naar een getalenteerde jonge linkermiddenvelder van PSV. Na enkele wedstrijden gezien te hebben en mijn scouts geraadpleegd te hebben, besloot ik hem weg te halen. Het zou echter een dure grap worden.

Ismael Aissati - 15.5M
Ik wilde Aissati koste wat kost hebben en belangrijker nog, weg hebben bij PSV. De Eindhovenaren waren bereid Aissati te laten gaan, maar tegen een hoge prijs. Na lang overwegen heb ik besloten het toch te doen. Ik heb er tot nu toe relatief weinig profijt van gehad, omdat hij pas aan het eind van het seizoen kon komen en hij ofwel 'ineligible' ofwel geblesseerd was.

Rick Kruys - 5M
In mijn ogen een goede speler die diepte kon toevoegen aan mijn ploeg. Tevens een solide speler voor de toekomst. FC Utrecht was in zwaar weer gekomen en ik besloot een bod op Kruys te doen. De voorzitter nam het bod aan, het was een bod dat ze niet konden laten gaan. En zo had ik Kruys verworven.

Talentjes
Ik heb een viertal talentjes aangenomen. Ik heb eerst zelf initiatief getoond door regelmatig wedstrijden te bekijken van de jeugdploegen van clubs als Barcelona en Real Madrid en van landen als Engeland, Brazilië, Spanje en Argentinië. Daarna de scouts op enkele specifieke gevallen gezet. Indien gewenst wil ik de namen wel posten.

Het seizoen
Nederland
Ik ben slordig geweest en weet weinig van de individuele wedstrijden. De Eredivisie ging fantastisch, enkel klein dipje in het midden van het seizoen. De Eredivisie werd met overmacht door mij gewonnen, evenals de Gatorade Cup.

Europa
In Europa ging het erg goed. Ik moch in de Champions League opdraven, waar ik in de poule met AC Milan, Dinamo Kiev en ik meen Werder Bremen kwam. Enkel een wedstrijd tegen AC Milan verloren, verder alles gewonnen of gelijk gespeeld. Na de poule werd ik tegen Lyon geloot, dat ik relatief gemakkelijk, tot mijn verbazing, terzijde schoof. Aan de doelstelling van 'een beetje leuk presteren' was allang voldaan. Uiteindelijk speelde ik de finale tegen Arsenal. Het was een bitter gevecht dat in de laatste minuten in mijn voordeel beslist werd door een treffer van Klaas-Jan Huntelaar. De Champions League was voor Ajax.

De Super Cup stelde me tegenover Real Madrid, wat om een of andere reden in de UEFA Cup vertoefde (ik volg IRL voetbal niet, dus misschien heb ik iets gemist). Een krankzinnige wedstrijd, met een rode kaart voor Real mondde uit in een penalty shoot-out. Na vijf penalties stond het gelijk. Cassano stond op het punt zijn penalty te nemen... En hij miste. Gabri, die als invaller optrad voor Ogãraru, had de kans om ons naar de overwinning te schieten. En dat deed hij.

En toen...
Mijn eerste seizoen verliep vrijwel vlekkeloos, geen problemen met de fans of het bestuur. Ik heb mijn sporen voor de supporters al verdiend, ik ben één van de favorieten van de club. Mijn beslissing voor Plasil werd nogmaals bevestigd toen hij bij de Eredivisiesamenvatting uitgeroepen werd tot beste aankoop van het seizoen.

Mijn volgende doel wordt het winnen van alles wat er zo ongeveer te winnen valt, om zo een steeds hogere plaats in de Hall of Fame te bereiken. Wanneer het bondscoachschap voor Nederland beschikbaar komt, zal ik met plezier een tweede uitdaging aangaan om zo tegelijkertijd Ajax en Nederland tot grote hoogten te doen stijgen.

Bedankt voor het lezen van dit seizoensoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Leuk verhaal nXXt houd ons op de hoogte! En laat vooral weten hoe het met je talentjes gaat :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Postius schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 03:28:
Leuk verhaal nXXt houd ons op de hoogte! En laat vooral weten hoe het met je talentjes gaat :D
Dank, Zal ik zeker doen. Het nieuwe seizoen begint matig, met een 1-0 overwinning op Heerenveen, waarin het enige doelpunt de penalty van Sneijder was. Nu moet ik wel zeggen dat mijn ploeg net klaar was met de Super Cup tegen Real. Volgende wedstrijd wordt tegen AS Monaco in de groepsfase van de Champions League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft vandaag mn hele huis opgeruimd, dus ik kan morgen de hele dag FM spelen!!! w000t!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:49:
Mijn vriendin heeft vandaag mn hele huis opgeruimd, dus ik kan morgen de hele dag FM spelen!!! w000t!!! :D
:P Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Bij mn vorige post zat ik al op titel-koers maar vandaag is het dan zover gekomen... Palermo Kampioen met een fors verschil met nummer 2 ;)

Snapshot :

Afbeeldingslocatie: http://img153.imagevenue.com/loc515/th_09669_snapshot_122_515lo.JPG
Serie A :

Afbeeldingslocatie: http://img127.imagevenue.com/loc582/th_09674_naamloos_122_582lo.JPG
Verloop van Palermo in Serie A :

Afbeeldingslocatie: http://img126.imagevenue.com/loc538/th_09681_verloop_122_538lo.JPG
Transfers :
Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc302/th_09693_transfers_122_302lo.JPG

Selectie :
Afbeeldingslocatie: http://img11.imagevenue.com/loc303/th_09698_selectie_122_303lo.JPG

Belangrijkste speler dit seizoen :
Afbeeldingslocatie: http://img14.imagevenue.com/loc556/th_09890_belangrijkste_speler_122_556lo.JPG
Door het tv geld van CL weer uit de schulden maar ik hoop nog steeds vuurig op een overname van Palermo want deze gierige hypocriete beleidsbepalers komen mn neus uit..( geen stadion en faciliteiten verbeteren maar wel dure spelers halen :X )
En door de op hande staande overname kan ik niets requesten of transferen naar palermo toe |:(

[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 05-01-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Ai, wat heb ik gedaan...

Doordat ik PSV vorig seizoen een geldinjectie heb gegeven (Ismael Aissati), hebben ze voor dit seizoen een spits van West Ham United overgekocht: Germain Defoe. Na een korte analyse door mij en mijn scouts kwam ik tot het oordeel dat het een goede speler is, waar ze ietwat teveel voor betaald hebben. Een goede speler, maar geen extreem grote bedreiging.

Ik kom waarschijnlijk bedrogen uit, op zijn debuut scoorde hij een hattrick. Ik zou kunnen proberen om hem daar weg te kopen maar hij is 'indispenable' voor de club. Waarschijnlijk gaat een transfer niet lukken of ik moet heel diep in de buidel tasten (met het risico dat ze dus een nóg betere speler kopen. Nu is het zo dat PSV financieel niet ontzettend veilig zit en ik dus op termijn misschien tegen een relatief laag bedrag Defoe kan overnemen.

Anderzijds moet ik ook reëel zijn; mijn ploeg is van topkwaliteit en mijns inziens veel evenwichtiger. Defoe is dan wellicht een toppertje, maar mijn ploeg moet er wel tegen op kunnen.

@spyros: Goede prestatie. Opvallend trouwens dat iedereen achter Aissati aanzit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je de beste spelers per se bij de concurrent weg willen halen? Het lijkt me nogal onzinnig. Je loopt dan vooral achter de feiten aan denk ik.

Het lijkt me nuttiger om je op je eigen ploeg te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:23:
Waarom zou je de beste spelers per se bij de concurrent weg willen halen? Het lijkt me nogal onzinnig. Je loopt dan vooral achter de feiten aan denk ik.

Het lijkt me nuttiger om je op je eigen ploeg te richten.
Dat is wel zo en dat doe ik ook. Aissati is mijn enige binnenlandse transfer, ik heb hem vooral gekocht omdat ik versterking op links kon gebruiken. Defoe is gekomen na mijn cash-injectie (daarvoor kon PSV hem niet halen met hun resterende budget).

Ik laat PSV en Defoe voor wat ze zijn, maar ik hou ze wel in de gaten. Mocht de kans zich aandienen om Defoe voor een prikkie te kopen, zal ik dat zeker niet nalaten.

Maar je hebt wel gelijk dat ik me daar niet te veel op moet richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
aissatti is goede playmaker en tevens een goede stand-in voor Moutinho _/-\o_ Had m gekocht omdat mouthinho 4 maanden geblesseerd was en mn bestuurd de eis stelde om grote namen binnen te halen en deze vonden ze groot genoeg voor 11 M

he verdomme het overnemen van mn club duurt lang zodat ik haast al mn talentejes niet kan tekenen |:(

[ Voor 18% gewijzigd door FDMK op 05-01-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
nXXt schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:34:
[...]

Dat is wel zo en dat doe ik ook. Aissati is mijn enige binnenlandse transfer, ik heb hem vooral gekocht omdat ik versterking op links kon gebruiken. Defoe is gekomen na mijn cash-injectie (daarvoor kon PSV hem niet halen met hun resterende budget).

Ik laat PSV en Defoe voor wat ze zijn, maar ik hou ze wel in de gaten. Mocht de kans zich aandienen om Defoe voor een prikkie te kopen, zal ik dat zeker niet nalaten.

Maar je hebt wel gelijk dat ik me daar niet te veel op moet richten.
Och je moet het zo spelen als je het wilt spelen.
Ik bedoel, Berlusconi had er ook altijd een handje naar om goede spelers weg te kopen bij concurenten.
Overigens denk ik er wel hetzelfde over als El.Greco maar vind ik een insteek zoals de jouwe ook wel interessant. ;)
D'r speelt hier ook iemand met een topclub die zijn talenten bij een Nederlandse club stalt in de hoop dat ze kampioen worden. :+
Gewoon lekker je ding doen en verhalen posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
dubbele post

dacht toch echt dat ik m nog niet had gepost maarja 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door FDMK op 05-01-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Voorzitters zouden zich niet moeten bemoeien met het management :+
Ik heb een goede speler op het oog, maar nu ik zijn transfer kan accepteren, doet ie moeilijk en wil ie dat ik het re-think.
Maar alle drie m'n scouts ( een allround, een ability & een potential ) zeggen dat het een 'good' signing is :?

Zou die kerel moeilijk gaan doen? ( Ik heb de transfer maar even wat delayed :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar is weer een update, deze keer van mijn Juventude game :)

om maar met de transfers te beginnen: ik heb een DC (Lino) en een AMRLC (Donoso) gehaald, en flink wat spelers verkocht (ST, DRC, MRC, DC, DM, GK, DC). Die DM had ik eigenlijk niet willen verkopen (was een van de beste spelers in het team), maar mijn chairman vond het bod 'too good to refuse'... domme klojo. Verder heb ik wat jeugd/reserve-spelers gepromoveerd naar het eerste elftal (Tiago, Saimon, Bonatto, Camazzola, Souza) en een speler op loan gehaald (Roger Silva).

Dan verder met de Campeonatao Gaucho. Ik werd ingedeeld in Group C, wat een erg makkelijke groep was, getuige de uitslag:

Afbeeldingslocatie: http://img132.imagevenue.com/loc453/th_74196_juv4_122_453lo.JPG

Ik eindigde dan ook als tweede in de league, over het geheel gezien:

Afbeeldingslocatie: http://img7.imagevenue.com/loc419/th_74256_juv5_122_419lo.JPG

Helaas werd ik in de tweede ronde ingedeeld in een groep met o.a. Internacional, een van de beste ploegen van het land. Dit werd dan ook een kansloze nederlaag:

Afbeeldingslocatie: http://img120.imagevenue.com/loc468/th_74313_juv6_122_468lo.JPG

Dan de Copa do Brasil. Hier kwam ik de 1e en 2e ronde makkelijk door, waarna ik in de derde ronde gekoppeld werd aan een ploeg van de Serie A, een divise hoger dus, en wel Atletico Paranaense. Thuis wist ik met veel moeite te winnen met 2-0, waarna het uit 3-1 werd. In de kwartfinale kwam ik een non-league team tegen, wat geen enkel probleem opleverde. Door naar de kwartfinalle. Hier werd ik wederom tegen een ploeg uit de Serie A geloot, deze keer Corinthians, erg pittig dus. Toch deed ik het niet slecht met 'slechts een 2-1 verlies uit en een 0-1 verlies thuis. Niet gek gedaan...

Als laatste de competitie. Hier was, zoals in mijn vorige update al gezegd, mijn doelstelling om de promotieplaatsen te halen. De board en supporters waren al tevreden met een safe midtable positie. Gelukkig maar, want dat werd het uiteindelijk ook. Ik denk dat de vermoeidheid heeft toegeslagen, want het begin van de competitie verliep nog wel redelijk, maar na 1/3e begon het toch af te kalven, en liep het erg moeizaam. Eigenlijk ook niet zo gek als je bedenkt dat het team 60 (!) wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen, plus nog een stuk of 5 friendlies...

Voor volgend jaar moeten er nog wat betere spelers komen vind ik, vooral voor de GK (mijn huidige 1e GK gaat met pensioen) en de DM posities. Maar ook op de wings kan ik nog wel wat extra breedte gebruiken. En een extra ST wil ik eigenlijk ook nog gaan halen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img108.imagevenue.com/loc373/th_74681_juv7_122_373lo.JPG

Selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img44.imagevenue.com/loc371/th_74806_juv8_122_371lo.JPG

Beste speler qua stats:
Afbeeldingslocatie: http://img143.imagevenue.com/loc469/th_74737_juv9_122_469lo.JPG

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img169.imagevenue.com/loc512/th_74755_juv10_122_512lo.JPG

----

Verder wil ik nog even een nieuw record claimen, wat nog niet is ingevuld en wel "Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen":

Afbeeldingslocatie: http://img169.imagevenue.com/loc512/th_74755_juv10_122_512lo.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
SH4D3H schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:22:
Voorzitters zouden zich niet moeten bemoeien met het management :+
Ik heb een goede speler op het oog, maar nu ik zijn transfer kan accepteren, doet ie moeilijk en wil ie dat ik het re-think.
Maar alle drie m'n scouts ( een allround, een ability & een potential ) zeggen dat het een 'good' signing is :?

Zou die kerel moeilijk gaan doen? ( Ik heb de transfer maar even wat delayed :) )
Ligt eraan welke ploeg je bent.
Na "good signing" komt nog "quality signing", "definate purchase" en "signing at any cost."
Dus als jij een wat kleinere ploeg bent is good signing wel goed. Maar voor een topploeg is dat niet meer dan een breedte investering.

Ik ben btw weer tegen wat vraagjes op gelopen:

-Affellay is bij mij bijna aan één stuk door geblesseerd. Hij is in de afgelopen 2 seizoenen al 6 keer geblesseerd geweest, variërend van 1 week tot 2 maanden aan de kant. Als hij z'n training weer hervat wacht ik altijd tot hij boven de 90% fitheid is en dan plaats ik hem over naar het reserveteam tot hij volledig matchfit is. Op dat moment laat ik hem 20 minuten meespelen in het eerste, gevolgd door een half uur, dan 1 helft, een uur en tenslotte weer volledige wedstrijden. Maar hij blijft om de haverklap geblesseerd raken.
Ik kan nu nog 2 dingen bedenken: Hem een apart trainingschema geven met veel aandacht voor strength (weerbaar maken op het veld). En/of hem op vakantie sturen.
Zou dit kunnen werken? Iemand ervaring met veel geblesseerde spelers?

-Ik zit in mijn 2e seizoen met PSV en heb trainingschema's per linie. Maar bijna geen enkele speler wordt meer beter (de schema's zijn wel goed, ze boeken pas sinds kort geen progressie meer, daarvoor ging het behoorlijk hard, en ze zijn ook allemaal wel heel goed ondertussen.) Ik heb overal 5 sterren training. Ik wil de schema's niet zwaarder maken. Zou het aan te raden zijn om een bepaald onderdeel naar beneden bij te stellen zodat een ander onderdeel omhoog kan? Of zou ik de schema's gewoon zo laten en is het geen probleem dat ze geen progressie meer boeken (ze worden ook niet slechter, het blijft gewoon gelijk = hoog).

-Laatste punt. Wat is het nut van zelf op vakantie gaan? Ik ben altijd druk bezig met scouten in de zomerstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan nu nog 2 dingen bedenken: Hem een apart trainingschema geven met veel aandacht voor strength (weerbaar maken op het veld). En/of hem op vakantie sturen.
Zou dit kunnen werken? Iemand ervaring met veel geblesseerde spelers?
Je kan ook zijn schema wat lichter maken dan de rest. Kennelijk is hij (in jouw game) wat gevoeliger voor blessures. Dat komt wel eens voor helaas. Sowieso moet je uitkijken dat je je schema's niet te zwaar maakt (tenzij je van blessures houd).
-Laatste punt. Wat is het nut van zelf op vakantie gaan? Ik ben altijd druk bezig met scouten in de zomerstop.
Als je ff geen zin meer hebt kan je op vakantie gaan... dan neemt je ass.man. dus beslissingen. Kan best link zijn ivm verkoop spelers, verlopen contract etc. Zelf doe ik het eigenlijk nooit, ik scout inderdaad in de zomer/winterstop, en een beetje statistiekjes kijken enzo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Goed ik ben nu begonnen als manager met Agovv. Nog een betere selectie dan ik had verwacht en een transfer budget van 1 miljoen! Zo far so good denk je dan.
Maar helaas mag ik maar 5 coaches/trainers aantrekken. Kortom mijn trainingen zuigen. Transfer budget is wel leuk maar absoluut NIEMAND wilt komen (can't really blame them). Ik heb de grootste talenten al gescout zoals gebruikelijk maar geen 1 wilt er komen. En dat is gaar want ik ben natuurlijk bang dat ze ontdekt gaan worden door andere clubs!
Ik heb nu aan het begin van het seizoen 2 vrije transfers aangetrokken, Regiollo Vrede(rijke ervaring waar ik hoop dat mijn overwegend jonge team wat aan heeft). En Promes. Van die laatste verwachtte ik bijzonder weinig. Maar zijn statestieken schieten als een raket omhoog. Om nog maar te zwijgen dat ie iedere wedstrijd een 8 gemiddeld haalt en veel goede passes geeft. Ik dacht dat het een bank speler was maar zodra mijn vaste rechtsbuiten wegviel ving hij het op en deed het beter!

Tja ik heb net een paar wedstrijden gespeeld. En het gaat niet zoals ik wil. Het gaat uiterst moeizaam, vooral dankzij een beetje ongebalanceerde selectie waar ik mee begon. Veel jonge spelers en 2 OUDE (lees mijn goalie is 43 at, ik heb 1 striker van 36 en een rechtsbuiten van 36).
Maar daar in tegen heb ik wel 1 of 2 talentjes waarvan ik denk dat ze goed genoeg gaan worden voor de Eredivisie. En ik heb Mac Donald in mijn team. Ik wil die lang bij me houden want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er bijzonder veel potentie in die jongen zit.

Verder heb ik ook nog Johan Plat (19 jaar AC) van Ajax gekocht, geen bovenmiddeld talent, maar bij mijn ploeg al snel een basisspeler. Heeft tot nu toe het meest van iedereen gescoort, maar het lukt me niet een goede combinatie van spitsen te vinden.En een extra talentje
spoiler:
Anco Janssen
zijn stats zijn nog niet goed, maar hij wordt een beest zeker voor mijn clubje :D

Mijn middenveld is echter veel belovend, daar lopen mijn beste spelers. En vooral mijn AMC die achter mijn spitsen staat draait lekker. Al 7 doelpunten op zijn naam terwijl al mijn spitsen er bij elkaar 6 hebben geloof ik.

Ik zoek eigelijk nog transfer vrije, of gewoon spelers die sowiezo willen komen. Een goede keeper kan ik wel gebruiken(heb wintjes proberen aan te trekken van AZ maar wilde niet komen, was altijd mijn vast keeper bij 06 rete goed). Vermeer wilt ook niet komen, Waterman ook niet. Waterreus niet :(.
Als iemand nog spelers weet die redelijk zijn en naar een ploeg als AGOVV willen komen laat het weten alsjeblieft!

En tot slot even een kort verslag, de competitie gaat middelmatig. De prognose is 13de en sta nu 9de ofzo. Maar ik wil promoveren of in de buurt komen. Maar ik heb het idee dat ieder ander team beter dan mij is. Zelfs tegen ploegen waar dan bij rust "AGOVV greep de tegenstander onmiddelijk bij de keel" staat, verlies ik nog keihard soms. Veel doelpunten op het laatste moment tegen, en verder is mijn verdediging sowiezo niet alles. Ik heb het idee dat mijn verdedigers simpel uitgespeeld worden. Terwijl ze wel goed presteren (top 3 van best presteerde spelers van dit seizoen zijn 2 verdedigers, Sergio Hellings is een beest bij mij.)

Ik zoek nog een Ver. Mid. een keeper dus. En mischien een makkelijk scorende spits(maar die willen we allemaal wel. Spitsen genoeg in principe).

Verder hoe vaak hebben jullie dat de 4de speler voor een plek geblesseerd is geraakt? Bij mij waren al mijn rechtsbuiten geblesseerd. Zoog nogal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Postius schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:24:

Verder hoe vaak hebben jullie dat de 4de speler voor een plek geblesseerd is geraakt? Bij mij waren al mijn rechtsbuiten geblesseerd. Zoog nogal :(
Heb 1 keer gehad dat mijn eerste 4 keepers geblesseerd waren. Moest dus een 18 jarig ventje op doel zetten in een champions league duel tegen Manchester United. Resultaat: 5-2 verlies, keeper een 3 :X
Maar goed, ook wel een beetje oneerlijk om zo'n ventje daar neer te zetten met Saha, Ronaldo en Rooney die gaan lopen prijsschieten :)

[ Voor 12% gewijzigd door UltraR-pc op 06-01-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik heb alleen wel een keer een veld speler op doel gehad(Luis Garcia xD) omdat 2 keepers eruit getrapt werden. Hij hield nog best wat ook, maar gelukkig stond ik toen al dik voor. Maar goed spelers iemand voor een AGOVV? (lenen is ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Kijk eens bij jeugdteams of reserveteams van Eredivisieploegen, misschien kun je daar wat vinden. Ik weet niet welk kaliber je zoekt, maar misschien kun je iemand als (ik noem maar een van mijn Ajax-spelers) Kenneth Vermeer interesseren voor een eerste-teamsplaatsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 10:16:

KNIP

Verder wil ik nog even een nieuw record claimen, wat nog niet is ingevuld en wel "Meeste Man of the Match titels in 1 seizoen":

[afbeelding]
ehhh... john is in vorm dit seizoen.
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1862855/0/nouser_1862/T1_-1_1862855.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Lekker :P.

Er staat trouwens een foutje in je signature, het is 'sent here'.

[ Voor 11% gewijzigd door nXXt op 06-01-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Postius schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:41:
Ik heb alleen wel een keer een veld speler op doel gehad(Luis Garcia xD) omdat 2 keepers eruit getrapt werden. Hij hield nog best wat ook, maar gelukkig stond ik toen al dik voor. Maar goed spelers iemand voor een AGOVV? (lenen is ook goed)
Ik heb zelf bij Ajax en Feyenoord wat kunnen lenen met Veendam, miss die clubs is proberen? Verder wist ik een Noors talentje (gratis) op te pikken toen z'n contract afliep, weet alleen z'n naam niet meer. Miss is gaan zoeken in Noorwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Shit :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BoB_HenK schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:21:
[...]

Ik heb zelf bij Ajax en Feyenoord wat kunnen lenen met Veendam, miss die clubs is proberen? Verder wist ik een Noors talentje (gratis) op te pikken toen z'n contract afliep, weet alleen z'n naam niet meer. Miss is gaan zoeken in Noorwegen?
Kan niet scouten buiten mijn regio. Het punt is gewoon dat ook niemand wilt komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d3081c834db3add3bc89f974efa04ede/full.jpg

Niet van mezelf hoor 8)7

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

die heeft gewoon team van de tegenstander overgenomen, en waarschijnlijk de meest slechte spelers geplaatst op plaatsen waar die niet hoeven spelen.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Denk ook dat het zoiets is, vooral gezien die own goal in de 62e minuut, rare entry.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Eindelijk een manier gevonden zodat ik ook uit corners scoor.

spoiler:
De cornes op "near post" instellen en daar een goeie kopper, >17 heading neerzetten met de instructie "near post flick on".

Ik heb in 18 wedstrijden al reeds 5x gescoord uit een corner waar ik in het gehele vorige seizoen maar 2x scoorde uit een corner. Beslist soms een wedstrijd en scheelt aan het einde van het seizoen net die paar belangrijke punten.

[ Voor 5% gewijzigd door Paul Hewson op 06-01-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

1e seizoen met Lyon is achter de rug dus even een samenvatting.

Doelstelling
Mijn doelstelling was om kampioen te worden met Lyon en om de halve finale van de CL te bereiken. Ook wilde ik mijn team versterken met een goede goalie en een ST die een goed linkerbeen had. Hiernaast ook een nieuwe DM aangezien ik alleen Diarra had, en met mijn tacktiek had ik een goeie AMC nodig.

Transfers in

Afbeeldingslocatie: http://img107.imagevenue.com/loc399/th_17399_2_transfers_in_122_399lo.JPG

In eerste instantie dus een goeie ST met een linkerbeen, mijn keuze viel na een aantal screenrondes op de jonge Romaric uit Ivoorkust. Lekkere stats en perfect om naast Fred in de spits te staan (dit ging wel ten koste van Carew die niet veel gespeeld heeft).

In de 2de transfer periode heb ik 2 goeie aankopen gedaan, Eduardo Rathino is 19 jaar en een echt talent, hij zou met gemak 2x zo goed worden als mijn huidige DR dus dit was een Definite Purchase. In deze periode heb ik ook de Goalie Kameni naar Lyon gehaald vanwege zijn uitstekende stats, ze wilde hem in eerste instantie niet kwijt....maar naar beetje aandringen was het voor 10 Mil een goeie aankoop.

Transfers out

Afbeeldingslocatie: http://img126.imagevenue.com/loc385/th_17435_3_transfers_out_122_385lo.JPG

In de 2de transfer periode heb ik ook pas mijn eerste spelers verkocht, zeker voor Benzema werd veel geld neergelegd en hier kon ik moeilijk nee tegen zeggen, zeker omdat ik Govou op die positie neer kon zetten. Ben Arfa kwam niet aan spelen toe en mocht van mij vertrekken, en hetzelfde gold voor Tiago.

Franse Competitie

Afbeeldingslocatie: http://img134.imagevenue.com/loc541/th_17466_5_competitie_122_541lo.JPG

Na een matig begin kwam de trein aan het rollen en begonnen de goals te vallen, en begon ik wedstrijden te winnen, aangezien de concurentie niet echt sterk is kwam ik al snel aan de top, en deze positie heb ik 8 wedstrijden voor het einde van de competitie niet meer opgegeven. om toen al de kampioen te worden.

Champions League
Ik werd ingedeeld bij Bremen, Ajax en Galatasaray
eerste wedstrijd 0-0 tegen Galatasaray, aangezien ajax en bremen 1-1 speelde maakte dit nog niet veel uit, 2de wedstrijd 2-1 gewonnen van ajax, de 3de wedstrijd had ik niet verwacht zo goed te spelen maar ik won met 4-0 van Bremen, om de volgende wedstrijd 3-3 te spelen tegen datzelfde bremen. Hierna won ik nog met 1-0 va Galatasaray en met 2-3 van ajax dus ik was verzekerd van de volgende ronde als 1e met 14 punten.

EN JA HOOR..... met teams als Hearts, Shakhtar, Hamburg....loot ik BARCA. Ik dacht meteen dat dit dus het einde zou zijn van mijn CL seizoen.....maar dit viel erg mee. mijn eerste wedstijd was de uitwedstrijd en ik speelde wonderbaarlijk genoeg 1-1. de return thuis dacht ik dat het over zou zijn....maar ik won met 3-0!!!! nadat juninho in de 4de en 5e minuut scoorde en fred het afmaakte in de 16e minuut. in de 38e en 54e minuut kreeg barca nog rood ook zodat ik de wedstijd met een goed gevoel kon afsluiten.

Dan denk je goed door te zijn en krijg je in de volgende rond Chelsea op bezoek OEPS!... ik begon thuis en won met 3-0!!!!! door wonderschone goals van Romaric. ik dacht dat ik nu wel zeker was van plaatsing....maar nee ik verloor de return in engeland met 3-0 en er moest verlengd worden...dit werd niks en toen kwam de penalty's. ik had er maar 3 nodig want Chelsea miste er 3 van de 4 zodat ik met het nodige geluk door was naar de halve finale.

hier trof ik Man Utd....ik dacht als ik Barca en Chelsea kan verslaan, kan ik iedereen verslaan. de thuiswedstijd won ik met 2-1, nadat de return ook 2-1 werd moest er weer velengd worden, nu was ik beter en kreeg een penalty in de 105e minuut die ik binnenschoot om het af te maken in de 118e minuut door de 2de goal van Romaric.

IK STOND IN DE FINALE!!!!! tegen Arsenal.....waar ik een lastige wedstrijd verwachte won ik verassend met 4-1 mede door het feit dat Henry uitviel in de 56e minuut. YEAH YEAH!!! ik won verassend en was dus de winnaar van de CL!!!!

League Cup
Kreeg alleen de makkelijke tegenstanders en heb elke wedstijd dan ook makkelijk gewonnen

French Cup
Waar ik een makkelijke finale verwachte tegen Troyes ging het niet goed. na 1-1 te hebben gespeeld moest er verlegd worden, ik scoorde in de 94e minuut, maar troyes kwam in de 101e minuut terug. Kallstrom maakte het in de 118e minuut af, zodat ik ook deze cup won met een 3-2 marge.

Eindoverzicht

Afbeeldingslocatie: http://img139.imagevenue.com/loc447/th_17551_1_overzicht_122_447lo.JPG

Selectie einde seizoen

Afbeeldingslocatie: http://img164.imagevenue.com/loc405/th_17518_4_selectie_122_405lo.JPG

Topscoorder

Afbeeldingslocatie: http://img165.imagevenue.com/loc397/th_17583_6_topscorer_122_397lo.JPG

Ik ga nu beginnen aan seizoen 2 met Lyon. Beste speler was ongetwijfeld Romaric die ook topscoorder werd van de competitie, samen met Fred en Juninho die op een goeie 2de plek komen.
ik heb niet al mijn goals gehaald, maar er staat voor komend seizoen een DMC op het programma, ook heb ik Nilmar uit het 2de gehaald om een extra spits op de bank te hebben.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je een tip mag geven, ik speel ook met Lyon en bij mij is Carew echt helemaal de man. Waarschijnlijk speel je wel een andere tactiek, maar Fred komt bij mij bij lange na niet in de buurt van het scorend vermogen van Carew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

41 goals afgelopen seizoen van Fred. 2006/07.

Fred is ook uitgeroepen tot grootste talent van afgelopen seizoen, dus zo slecht is ie nou ook weer niet.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik ook niet ;)

:7
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.