Ik heb zojuist meegemaakt dat 'n 'oude' speler eerst nog voor 2 seizoenen tekent om daarna op het eind van het seizoen opeens met pensioen te gaan 
Flauw 'or
Flauw 'or
Verwijderd
Het is handig om in ieder geval een schema per linie te maken. Het heeft weinig zin om je verdediger aanvallend te laten trainen. Ik heb een schema voor iedere positie gemaakt. De jeugd laat ik voorlopig op de algemene training staan, maar misschien als ik er zin in heb, maak ik daar nog een schema voor.SH4D3H schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:25:
Hoe doen jullie dat met die trainingschema's?
Een schema voor aanvallers, een voor middenvelders, etc?
Of specifiek per speler voor wat je aan hem wilt verbeteren?
HahaVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:07:
Alleen als ik nu een echte targetman tegenkom, dan ga ik daar mijn complete transferbudget (€ 320k) maar tegenaangooien.
Only fools are enslaved by time and space.
Of een speler goed is/word hangt van meerdere factoren af. Sommigen zijn zichtbaar zoals de stats maar er zijn ook onzichtbare stats welk je alleen via een ander programme zoals FMscout kunt uitlezen. Dit is ook direct het mooie ervan.LoneRanger schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:12:
Ik blijf het maar vaag vinden, de ratings en hoe goed een speler is.
Neem Aaron Hunt van Werder Bremen.
Die heb ik bij aanvang van mijn Feyenoord game gekocht en er komt echt helemaal niks uit terwijl hij volgens mij prima stats heeft met een start waarde van 3.5M.
Nou vond ik het al vaag dat ik hem voor 3M kon overnemen terwijl hij nog 2 jaar contract had maar ik was al blij dat ik hem kon betalen.
Eigenlijk zie ik nergens iets zwaks, zijn persoonlijkheid is balanced.
Hmm, ik wilde dus een screeny plaatsen zie ik net dat zijn concentratie op 1 staat.
Is het dat en is dat eventueel nog te trainen?
Ik zit iig nog 2 jaar aan hem vast want niemand wil hem [gratis] hebben en hij kost me helaas wel 40K p/w.![]()
Ook zo vaag, Metgod vind hem a decent member terwijl hij hem niet eens opsteld bij de reseves.
Nog meer vaagheid, ik laat een Braziliaanse spits scouten en 3 verschillende scouts laten me weten hem alleen te kopen als ik niks beters kan krijgen.
Een paar maanden later staan vele clubs voor hem in de rij.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij het laden van het spel krijg je een overzicht van welke managers er zijn. Bij mij is dat er maar 1, namelijk mijzelf, dus als jij in je eentje speelt, staat daar alleen jouw naam, volgens mij met de naam van het team erachter. Daarachter staat "not connected" bij mij. Dat staat er omdat ik een wachtwoord erop heb geknald. Als je dan op je naam klikt, vraagt fm om een wachtwoord (die je zelf hebt ingevuld), de status veranderd dan naar "playing". Dan doen alle opties die je nu noemt het gewoon weer.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:47:
Hey,
Heb het spel gisteren ge*installeerd, zonder patches en dergelijke.
Maar het is de allereerste keer da ik FM speel en ik moet dus nog even wennen.
Nu heb ik hetvolgende probleem:
Ik starte gisteren een spel, nieuwe manager, grootste database, maar ik kon mijn team niet samenstellen en dergelijke, ik kpn niet op de "manager" button klikken, alleen maar op continue, dus er werden oefenmatchen gespeeld, maar ik kon alleen maar de uitslag ervan zien, niet de ploeg opstellen enzo.
Goed, vandaag opnieuw opgestart, nieuw spel, zelfde profiel als manager, en toen kon ik blijkbaar wel alles instellen zoals het moet, maw de manager button werkte terug. Maar toen moest ik ff weg, zette het spel uit, kom terug, load last game...
en ik kon weer niets meer doen, ik kan alleen op continue klikken, maar niet naar men tactics enzo gaan, voor alle duidelijkheid post ik nog een screen, maar mssn is er nu al iemand die een idee heeft?
hier is de afbeelding:
http://www.calypsus.be/dink.jpg
Verwijderd
Die ratings liggen ergens tussen de 13 en 18 hier dus daar zou het wel aan kunnen liggen maar geen van allen hebben knowledge wbt Brazilie.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:30:
Concentratie is wel erg belangrijk. Lage concentratie betekent waarschijnlijk dat hij naar de dames op de tribune zitten te kijken dan naar de bal op het veld... Is niet echt iets wat je kan trainen.
Geloof je altijd je scouts? Hebben je scouts goede ratings? Ik heb zelf 6 scouts en kijk alleen naar de Judging Potential en Judging Ability stats. Mijn "slechtste" scout heeft voor potential 16 en voor ability 19. Erg belangrijk regelmatig advertenties te zetten voor scouts en trainers. Heb gemerkt dat er veel "regens" zijn van scouts, coaches, ass. managers die erg goede stats hebben. Vaak nog jong (rond de 35 jaar), dus goede investeringen voor de langere termijn.
Ik weet het maar stats + persoonlijkheid zeggen al heel veel over de speler, ik heb gewoon gemist dat hij een 1 voor concentratie had.Of een speler goed is/word hangt van meerdere factoren af. Sommigen zijn zichtbaar zoals de stats maar er zijn ook onzichtbare stats welk je alleen via een ander programme zoals FMscout kunt uitlezen. Dit is ook direct het mooie ervan.
Verwijderd
Championship Manager.... Dat is echt het slechtste spel ooit!!!!! Heb de vorige versie gekocht en wist niet hoe snel ik hem terug moest brengen. Wat een b*ggerspel... Grafisch ziet het er niet uit en de wedstrijden zelf slaan nergens op. Ik scoorde iedere wedstrijd minimaal 1doelpunt uit een afgezwaaide voorzet van de zijkant...Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:55:
Ey, thx, dat was inderdaad het probleem, ik drukte namelijk altijd op de naam van men manager, ipv op "not connected".
Is nog een beetje wennen, kom namelijk van de championship manager series, en na enkele goede reacties gehoord te hebben, wou ik deze ook nog eens proberen.
Maar goed, nogmaals bedankt..
Zou alleen wel overwegen de 2 patches te installeren, maakt het voor mij een stuk leuker.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:55:
Ey, thx, dat was inderdaad het probleem, ik drukte namelijk altijd op de naam van men manager, ipv op "not connected".
Is nog een beetje wennen, kom namelijk van de championship manager series, en na enkele goede reacties gehoord te hebben, wou ik deze ook nog eens proberen.
Maar goed, nogmaals bedankt..
Verwijderd
Dan download je die toch? Er zitten trouwens echt wel foto's bij. Alleen niet van alle competities. Dat is in voorgaande jaren precies zo geweest. Heeft volgens mij te maken met rechten van spelers. In één van de oudere CM/FM's zat daarom Ronaldo ook helemaal niet in het spel...Vads schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:00:
Ik heb vandaag eindelijk mijn exemplaar uit de winkel van FM2007, maar wat mij opvalt is dat in de "legale" versie de foto's van de spelers nog steeds ontbreken. Al jaren zitten de foto's erbij en het stelt me echt teleur dat er in deze versie geen pasfoto's bij zitten.
Ook in de handleiding vind ik niet een verklaring van het ontbreken van die foto's...
Is er ergens ooit een officiële verklaring geweest van SIGames over het ontbreken van die foto's?!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 10:01 ]
Verwijderd
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Nou, ik speel voornamelijk in Portugal en daarvan waren de foto's altijd beschikbaar in voorgaande versies.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:51:
[...]
Dan download je die toch? Er zitten trouwens echt wel foto's bij. Alleen niet van alle competities. Dat is in voorgaande jaren precies zo geweest. Heeft volgens mij te maken met rechten van spelers. In één van de oudere CM/FM's zat daarom Ronaldo ook helemaal niet in het spel...
Ik denk trouwens dat jouw volgende vraag is waarom er in het Nederlands Elftal allemaal "grijze" spelers zijn opgenomen...
Gewoon je assistent terug pakken en hem de friendly's laten doen.UltraR-pc schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:38:
Ik heb nu toch iets idioots. Mijn assistent manager heeft de vriendschappelijke duels geregeld. Maar nu is er dus 1 en al m'n spelers zijn nog op vakantie
Wat moet ik nu doen? Ik zie niet hoe ik de wedstrijd kan aflassen en spelen kan ook niet omdat ik geen spelers heb. Ik zit dus muurvast
Verwijderd
Verwijderd
Heb je daar wat screenshots van? Kan ik kijken of het de moeite waard is om mijn computer een avondje te laten draaien om 951 mb te downloaden...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:21:
link
kijk daar maar eens in dit pack van 951 mb !!! zit teveel om op te noemen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 16:53 ]
Verwijderd
Ik wil screens van alles!!! Nee, ben wel benieuwd naar de logopacks, backgrounds en naar de kits. Dus als je daar wat plaatjes van wil laten zien, hoor je mij niet meer...Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:51:
waar wil je een screen van, van alle plaatjes...?![]()
maar goed, zeg het maar. Ik heb hem hier ook geinstaleerd screenshot erg veel opties bij het instaleren (verschillende soorten 2d match data, kits etc...)
hij is zeer de moeite waard.
BTW alle credits gaan naar FMcentre Team FMC
een mirror is iets sneller!
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:00:
[...]
Ik wil screens van alles!!! Nee, ben wel benieuwd naar de logopacks, backgrounds en naar de kits. Dus als je daar wat plaatjes van wil laten zien, hoor je mij niet meer...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja je moet het vinkje weghalen bij "use skin cache" WEGHALEN dusVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:57:
Top, bedankt! Maar eens een poging aan wagen... Moet je nog dingen deleten of regelt de installer dat allemaal zelf?
Verwijderd
hey nog eentje die met lyon bezig is, ik speel hier nu ook mee en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:09:
Zo, ik heb zojuist een heerlijke wedstrijd achter de rug.
Screenshot
Verwijderd
Download Accelerator Plus werkt niet bij mij (heb er ook niet aandachtig naar gekeken moet ik zeggen)... hij start de download niet...Jan Willems schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:26:
Link naar de graphicspack. Installeer een download accelerator (bijv: Download Accelerator Plus) en download hem daarmee. Bij mij gaat ie nu 280 kb/s. 50 minuutjes wachten ongeveer en je hebt em.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 21:00 ]
Verwijderd
Heb je toevallig de patch geïnstalleerd en daarna verder gegaan met een save game van voor de patch? Die gooit de technische attributen van je jeugspelers onwijs omhoog. Corrigeert zich later weer naar " normaal"EiSpeed schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:51:
ligt het aan mij of zijn spelers erg veel geld waard .. en zijn jeugdspelers ook iets te goed.. ???
ik ben manager van Fc Utrecht en vind sommige spelers wel erg veel geld waard .. .. 2 miljoen etc..
en jeugd team van utrecht ... mohammed faouzi was dan wel jeugdtalent van nederland van vorig seizoen maar waarde van 190000 en met afwerken hoger heeft dan fortune en nelisse
de spelers zijn te hoog beoordeeld..
Gaaf voor het vermelden van deze pack! Ik heb het reeds gedownload en ga het zodra installeren! Bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:21:
link
kijk daar maar eens in dit pack van 951 mb !!! zit teveel om op te noemen.
maar toch doe ik het.
nee,, spel geinstalleerd patch > spelenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:03:
[...]
Heb je toevallig de patch geïnstalleerd en daarna verder gegaan met een save game van voor de patch? Die gooit de technische attributen van je jeugspelers onwijs omhoog. Corrigeert zich later weer naar " normaal"
De waardes zullen heus niet exact kloppen, het blijft een spel... En er zitten duizenden spelers in dus tuurlijk klopt er hier en daar wat niet. En als jijzelf een team goed kent dan val het jou natuurlijk op. Maar iemand met bijv. hoge finishing hoeft niet perse een goede veel scorende spits te zijn, dat hangt ook van andere factoren af.EiSpeed schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:51:
ligt het aan mij of zijn spelers erg veel geld waard .. en zijn jeugdspelers ook iets te goed.. ???
ik ben manager van Fc Utrecht en vind sommige spelers wel erg veel geld waard .. .. 2 miljoen etc..
en jeugd team van utrecht ... mohammed faouzi was dan wel jeugdtalent van nederland van vorig seizoen maar waarde van 190000 en met afwerken hoger heeft dan fortune en nelisse
de spelers zijn te hoog beoordeeld..
Verwijderd
Alleen de nieuwste build. Op de site van SI staat ook alleen nog de nieuwste build...EiSpeed schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:06:
[...]
nee,, spel geinstalleerd patch > spelen
btw er zijn 2 versies van die patch moet je ze allebei installeren of alleen de nieuwste build..
Verwijderd
In zoverre dat we je hiermee niet mogen voorthelpenIdifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:34:
Zit er nog verschil in tussen een illegale versie en een legale versie of weten jullie dat niet?
Ja dat snap ik maar ik heb op dot moment geen geld om hem orgineel te kopen dus.wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:05:
Ja, er zit verschil in. Het ene is uiterst asociaal, het andere is normaal.
Een ander verschil is dat het ene illegaal is, het andere niet.
Best grappig deze reactie. Ik begrijp het wel, maar toch... Klinkt hetzelfde als:"Tja, ik heb een fiets nodig, maar op dit moment geen geld om een te kopen. Laat ik er maar een stelen!"Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:
[...]
Ja dat snap ik maar ik heb op dot moment geen geld om hem orgineel te kopen dus.
Maarja ik heb ook daadwerkelijk de intentie hem orgineel te kopen als ik geld hebVads schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:41:
[...]
Best grappig deze reactie. Ik begrijp het wel, maar toch... Klinkt hetzelfde als:"Tja, ik heb een fiets nodig, maar op dit moment geen geld om een te kopen. Laat ik er maar een stelen!"
Maar terug op het onderwerp: heb het spel sinds enkele dagen ook legaal in het bezit en het is heerlijk om zonder het gezeik van no-cds te zitten en patches die nu echt bugs oplossen. En mijn tactieken schijnen nog beter te werken ook! Of zou het zijn dat mijn spelers nu zo gedrilled zijn, dat ze weten wat ze moeten doen?!
Verwijderd
dan zit er maar 1 ding op, SPAREN!!!!Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:
[...]
Ja dat snap ik maar ik heb op dot moment geen geld om hem orgineel te kopen dus.
Verwijderd
Een fles zonnebrandolie is om je te beschermen tegen de zon en een illegale Turk is een illegaal van Turkse afkomst (oidVerwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:47:
[...]
dan zit er maar 1 ding op, SPAREN!!!!
Jouw vraag doet me een beetje denken aan een grap van Theo Maassen (beetje off-topic)... Wat is het verschil tussen een fles zonnebrandolie en een illegale turk?
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Weet je ook gelijk wat er voor set pieces nodig is etc.Strength: fitness >= 18
Aerobic: fitness >= 18
Goalkeeping: coaching Gks >= 18
Tactics: tactical >= 18
Defending: defending = 18 & tactical >= 18 or
Defending: defending = 19 & tactical >= 14 or
Defending: defending = 20 & tactical >= 10
Ball Control: technique = 18 & mental >= 18 or
Ball Control: technique = 19 & mental >= 14 or
Ball Control: technique = 20 & mental >= 10
Attacking: attacking = 18 & tactical >= 18 or
Attacking: attacking = 19 & tactical >= 14 or
Attacking: attacking = 20 & tactical >= 10
Shooting: technique = 18 & attacking >= 18 or
Shooting: technique = 19 & attacking >= 14 or
Shooting: technique = 20 & attacking >= 10
Set Pieces: technique = 17 & mental + attacking >= 39 or
Set Pieces: technique = 18 & mental + attacking >= 36 or (f.ex. mental=(20,18) + attacking=(16,19))
Set Pieces: technique = 19 & mental + attacking >= 33 or
Set Pieces: technique = 20 & mental + attacking >= 30
Die vragen zijn hier niet toe gestaan.Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:16:
Zo blijkbaar had een vriend van mij dit spel ook dus ff geinstalleerd en nu nog een nocd crack zoeken of weet iemand er hier een goede?
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 29-12-2006 17:18 ]
Ik weet niet hoe het in Italië is, maar in sommige landen mag je in de U19/20/21's ook een (klein) aantal oudere spelers mee laten spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:45:
Wtf ? Sinds wanneer kan een 31-jarige speler meedoen met de U20's ?![]()
[afbeelding]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat moet dan terug te vinden zijn in de regels in het competitie scherm?wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:47:
[...]
Ik weet niet hoe het in Italië is, maar in sommige landen mag je in de U19/20/21's ook een (klein) aantal oudere spelers mee laten spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:57 ]
Als het goed is wel (weet niet zeker, ik kijk daar zelden).Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:50:
[...]
Dat moet dan terug te vinden zijn in de regels in het competitie scherm?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
In de regels staat er zo: 'De wedstrijdselectie mag niet meer dan 2 spelers ouder dan 21 jaar bevatten'wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:47:
[...]
Ik weet niet hoe het in Italië is, maar in sommige landen mag je in de U19/20/21's ook een (klein) aantal oudere spelers mee laten spelen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ok sorry daarvoorFuelke schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:34:
[mbr]Idifix kappen met hinten en vragen naar een warez versie van dit spel. De policy op GoT daarrond is er zeer duidelijk over[/mbr]
Als ik je tactiek zo bekijk zit er voor mij geen logica in. Counter attacking maar zeer aanvallend ingesteld. Voor mijn gevoel probeer je er ook te veel in te stoppen, je hebt alle opties aangevinkt. Ik zelf houd het erg simplistisch, maar dat heeft ook te maken dat ik in de kelder van het voetbal zit.spyros schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:
Hier word ik dus helemaal gek van met heel veel moeite 5de geworden met Palermo eerste seizoen...Flink wat versterkingen gehaald maar het wil maar niet draaien( 5 gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 2 lost ) , heeft iemand hier oplossing voor?
Andere veldbezetting heb ik ook al geprobeerd of is mn teamtactiek niet goed?
[afbeelding]
Leagues toevoegen achteraf kan niet nee helaas.SH4D3H schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:48:
Bah, ik zit behoorlijk vast.
Er zijn geen clubs die een nieuwe manager zoeken en bij Cambuur heb ik het nu wel gezien.
Mijn loonbudget is nu net 30k, terwijl ze wel genoeg van me verwachten.
Er is nauwelijks ruimte te bezuinigen, er is geen transferbudget en contracten vernieuwen gaat ook lastig worden nu ik al 15k over het budget zit.
Vragen om meer budget werkt niet, en met ultimatem wordt ik vast werkeloos
Je kunt na de start zeker geen nieuwe leages toevoegen?
Ofwel het detail vergroten?
Ik heb nu min of meer een reputatie, anders had ik al overnieuw begonnen
Gelden deze team intructies voor het gehele team of heb je per speler ook dingen anders ingesteld? Ervan uitgaande dat dit voor iedere speler zo is:spyros schrekun je hun ef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:
Hier word ik dus helemaal gek van met heel veel moeite 5de geworden met Palermo eerste seizoen...Flink wat versterkingen gehaald maar het wil maar niet draaien( 5 gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 2 lost ) , heeft iemand hier oplossing voor?
Andere veldbezetting heb ik ook al geprobeerd of is mn teamtactiek niet goed?
[afbeelding]
[ Voor 64% gewijzigd door Vos op 29-12-2006 22:41 ]
Had wel leuk geweestVos schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:15:
[...]
Leagues toevoegen achteraf kan niet nee helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 29-12-2006 22:38 ]
Ik speel ook in het engels omdat nederlands nep aanvoelt...SH4D3H schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:38:
[...]
Had wel leuk geweest
Nouja, ben maar opnieuw begonnen met ARG, BEL, BRA, ENG, FRA, GER, HOL, ITA, POR en SPA.
Bij allemaal de eerste en tweede divisie met middelgrote database.
Tot mijn grote verbazing (en genoegen) werd mijn sollicitatie bij WBA geaccepteerd nadat NAC me had afgewezen
1,3M p/m loonbudget en dik 5M om spelers te kopen.
De enige voorwaarde is degradatie uit de Coca-cola league voorkomen, maar dat moet geen probleem zijn
Dat is nogal eens wat anders dan bij Cambuur![]()
Ik kan trouwens nog altijd niet aan de nederlandse taalinstelling wennen.
Ik speelde altijd in het Engels tot ik hier een keer las dat NL ook kon
Verwijderd
Verwijderd
Lyon bevalt inderdaad wel erg goed, in de nationale competitie sta ik eerste (voorsprong van 5 punten na 22 wedstrijden, dus niet echt oppermachtig), en in de CL ben ik de groepsronde doorgekomen met 5 overwinningen en 1 gelijkspel (in de poule met Valencia, Chievo en Sporting Lissabon), nu moet ik tegen Bayern.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:15:
[...]
hey nog eentje die met lyon bezig is, ik speel hier nu ook mee en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed.
Fred valt alleen een beetje tegen, maar John Carew doet het erg goed als target man bij mij.
kan je eens een screen van je selctie posten? en hoe verloopt de chapions leage bij jouw?
[afbeelding]
mijn selectie
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 13:43 ]
Gaat dat bij jou zo makkelijk?Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:22:
Om wat uit de rode cijfers te komen ben ik nu flink wat grote teams aan het regelen voor vriendschappelijke wedstrijden. Het programma voor het begin van het 2e seizoen ziet er nu als volgt uit. PSV, Feyenoord, Stuttgart, Braga en Anderlecht. Levert bij elkaar geschat ongeveer 600k op dat moet mij inclusief wat transfers weer boven 0 brengen. Misschien even kijken of ik er nog meer kan regelen om geld voor transfers vrij te krijgen.
Igor Akineev, Denilson en Giovani dos Santos zijn zeker mooie spelers!Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:39:
is die pack van 950mb ook voor de mac? ook wil ik graag weten of dat gedoe met licenties terug komt want kben net gevraagd voor oranje en ik wil natuurlijk wel met de "normale" voetballers kunnen spelen
nog een paar taentjes met een hoop potentie
spoiler:tom huddelstone, al bangura, andrea mei, igor akineev, denilson, giovani dos santos, terry dixon
sommige zien er wat salpjes uit maar mijn scouts zeggen dat ze wereld-spelers worden:o
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou kijken naar werkloze scouts zonder reputatie. Ook al zijn ze niet haalbaar volgens je assistent manager, hij filtert ze er namelijk niet uit, willen ze toch wel vaak komen. Simpel even een contract aanbieden en je ziet direct of ze wel of niet geinteresseerd zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld Ray Parlour als coachVerwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:34:
Halvewege het eerste seizoen haalde heereveen mijn enige scout bij me weg. Nu gelijk een advertentie gezet voor een nieuwe scout. Reactie is helemaal nul. Nou heb ik geen geld om spelers aan te trekken, maar toch had toch graag wat rond gescout om te zien of er nog iets naar voren had gekomen wat ik had kunnen huren ofzo.
Nee.Vads schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:18:
Is er ergens in het spel een pagina waar je de topscorer kan zien van dat moment over de hele wereldbol? Dus een pagina die per speler hoeveel doelpunten hij in ALLE competities dat seizoen heeft gescoord?!
Verwijderd
Vervolgens vroeg iemand:Plus there will be a data update for FM2007 available around a few weeks after the transfer window is closed.
met als antwoord:b) regarding the data update, will it iron out the small bugs as well or just staff/players update?
\o/As for b, when we've done updates in the past, there have normally been a few surprises in there too, and I expect the same to be the case this year.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door FDMK op 02-01-2007 17:42 ]
Verwijderd
Grappig dat je Juniho hebt verkocht, dat is bij mij al 2 seizoenen mijn beste spelerVerwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:49:
[...]
Lyon bevalt inderdaad wel erg goed, in de nationale competitie sta ik eerste (voorsprong van 5 punten na 22 wedstrijden, dus niet echt oppermachtig), en in de CL ben ik de groepsronde doorgekomen met 5 overwinningen en 1 gelijkspel (in de poule met Valencia, Chievo en Sporting Lissabon), nu moet ik tegen Bayern.
Ik heb 3 aankopen gedaan:
Rafinha (Schalke)
Robin van Persie (Arsenal)
Samir Nasri (Marseille)
en 3 spelers verkocht:
Anthony Reveillere
Juninho
Florent Talouda
Fred presteert bij mij redelijk, maar krijgt ook niet veel speeltijd, Carew en Van Persie zijn mn vaste spitsen.
Dit is mn selectie nu
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq