[PC] Football Manager 2007 - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
Ik heb zojuist meegemaakt dat 'n 'oude' speler eerst nog voor 2 seizoenen tekent om daarna op het eind van het seizoen opeens met pensioen te gaan :(
Flauw 'or :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Heb zojuist m'n eerste seizoen afgesloten (PSV: Kampioen, beker, halve finale champions league (zenuwslopende penalty-serie in kwartfinale tegen Real Madrid beste ervaring tot nu toe :) )

Maar kan ik m'n spelers nu op vakantie sturen? En zo ja, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:05
Op vakantie gaan ze automatisch, dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Hoe doen jullie dat met die trainingschema's?
Een schema voor aanvallers, een voor middenvelders, etc?
Of specifiek per speler voor wat je aan hem wilt verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:25:
Hoe doen jullie dat met die trainingschema's?
Een schema voor aanvallers, een voor middenvelders, etc?
Of specifiek per speler voor wat je aan hem wilt verbeteren?
Het is handig om in ieder geval een schema per linie te maken. Het heeft weinig zin om je verdediger aanvallend te laten trainen. Ik heb een schema voor iedere positie gemaakt. De jeugd laat ik voorlopig op de algemene training staan, maar misschien als ik er zin in heb, maak ik daar nog een schema voor.

Belangrijk is dat je training zoveel mogelijk sterren heeft. Per onderdeel wordt een rating gegeven, waarbij 5 het maximum is. Goede trainers zijn imo net zo belangrijk als een goed trainingsschema.

In mijn game met Flamengo begint het wel aardig te lopen. IK kwam binnen toen ze na 6 wedstrijden stijf onderaan stonden (0-4-2). Inmiddels na 21 wedstrijden opgeklommen naar de 10e plek (9-7-6). Van de 15 wedstrijden onder mijn leiding dus een record van 8-3-4, maar wel al 16 punten achter op de nummer 1 (Corinthians).

Wel de tweede ronde van de Copa Sud American gehaald na een 5-0 overwinning op Gremio (over 2 wedstrijden). Daarin de eerste wedstrijd uit tegen River Plate met 2-0 gewonnen, dus wie weet zit er wel een cup-succesje aan te komen!

Het mooie, maar ook gelijk frustrerend, van de Braziliaanse competitie is dat de nummers 1 tot en met 15 echt enorm aan elkaar gewaagd zijn. Tusse de nummer 4 en de nummer 15 zit maar 4 punten verschil! Er zitten ook maar 4 of 5 "zwakke" broeders in de competitie. Geen sprake van walk-overs dus, maar iedere pot vol aan de bak. Brazilië is wat dat betreft ook een broedplaats van talent en goede voetballers. Ik heb mijn scouts massaal op pad gestuurd, en ze blijven maar komen met supertalenten en goede voetballers. Het seizoen loopt nog 5 maanden door, dus tegen het eind van het seizoen maar eens serieus gaan kijken naar wat er tussenloopt. Alleen als ik nu een echte targetman tegenkom, dan ga ik daar mijn complete transferbudget (€ 320k :'( ) maar tegenaangooien. Had ik nou maar niet die beer voor achterin gekocht voor € 7M, dan had ik wat meer te besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:07:
Alleen als ik nu een echte targetman tegenkom, dan ga ik daar mijn complete transferbudget (€ 320k :'( ) maar tegenaangooien.
Haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik blijf het maar vaag vinden, de ratings en hoe goed een speler is.
Neem Aaron Hunt van Werder Bremen.
Die heb ik bij aanvang van mijn Feyenoord game gekocht en er komt echt helemaal niks uit terwijl hij volgens mij prima stats heeft met een start waarde van 3.5M.
Nou vond ik het al vaag dat ik hem voor 3M kon overnemen terwijl hij nog 2 jaar contract had maar ik was al blij dat ik hem kon betalen.
Eigenlijk zie ik nergens iets zwaks, zijn persoonlijkheid is balanced.

Hmm, ik wilde dus een screeny plaatsen zie ik net dat zijn concentratie op 1 staat.
Is het dat en is dat eventueel nog te trainen?
Ik zit iig nog 2 jaar aan hem vast want niemand wil hem [gratis] hebben en hij kost me helaas wel 40K p/w. ;(

Ook zo vaag, Metgod vind hem a decent member terwijl hij hem niet eens opsteld bij de reseves. :?
Nog meer vaagheid, ik laat een Braziliaanse spits scouten en 3 verschillende scouts laten me weten hem alleen te kopen als ik niks beters kan krijgen.
Een paar maanden later staan vele clubs voor hem in de rij. :|

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:54
Nadat ik voor de update een seizoen met Blyth Spartans tegen degradatie in de Conference North had gevochten ben ik na de update opnieuw begonnen. In mijn nieuwe game heb ik de volgende competities opgenomen, allen volledig werkend:
Engeland
Frankrijk
Italië
Noorwegen
Spanje
Zweden

Dit zijn de competities met de meeste divisies waardoor de uitdaging van het LLM het grootst blijft. Voor mijn nieuwe game heb ik opnieuw gekozen om in Engeland te beginnen en ditmaal met een nieuw gepromoveerd team. Hiervoor heb ik het eerste seizoen werkeloos toegekeken en gekeken wie er na het seizoen gepromoveerd was.
Het werd Slough Town in de Conference South. Ze hadden maar 2 echte spelers, dus ideaal om je eigen team te vormen. Nadeel is dat ze totaal geen reputatie en geld hadden waardoor het aantrekken van spelers een uitdaging is. De board wilde dan ook dat ik dapper vocht tegen degradatie.

Topscorer, beste speler, vordering competitie en eindstand.
Afbeeldingslocatie: http://img149.imagevenue.com/loc499/th_28996_Greg_Palmer_topscorer_122_499lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img34.imagevenue.com/loc486/th_29001_League_table_122_486lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img102.imagevenue.com/loc351/th_29006_Season_progress_122_351lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img158.imagevenue.com/loc304/th_29011_Steve_Heffer_best_player_122_304lo.jpg

Mijn topscorer werd aan het einde van het seizoen bestempeld als beste aankoop van de Conference South.
Zoals je kunt zien belande ik al snel onderin de ranglijst en na een kleine opleving ronde de 10e wedstrijd zakte ik zelfs af naar de laatste plaats. Op dat moment moest ik wat doen en besloot ik een de standaard opstelling 4-3-1-2 te gaan spelen met short passing, slow play, target man en man marking. Op hetzelfde moment kreeg ik Watford als parent club die me direct een zeer goede MC leende, 17 jaren jong maar veruit het beste van mijn elftal, en kon ik van Crystal Palace een goede AM/FC lenen voor achter de spitsen. Tevens heb ik de opgestelde spelers gewijzigd, ben meer gaan letten op de physical attributen dan op de technische atributen.
Vanaf dat moment ging het ook opwaarts met een resultaat van 13 wedstrijden ongeslagen wat resulteerde in een 17e plaats. De achterstand op de nr. 16 was te groot om helemaal te kunnen inlopen maar al met al toch nog knap gedaan vind ik zelf.

Voor het komende seizoen heb ik gelukkig de 2 spelers welk ik geleend had opnieuw kunnen lenen. Hierdoor is mijn team intact gebleven. Verder in de voorbereiding geen aankopen kunnen doen, geen geld en niemand wil. Voor de board is het opnieuw een seizoen om degradatie te ontlopen maar voor mezelf ga ik voor een positie rond de 10e plaats. Als mijn team een heel seizoen presteert zoals de laatste helft van het vorige seizoen moeten we iedereen kunnen verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
LoneRanger schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:12:
Ik blijf het maar vaag vinden, de ratings en hoe goed een speler is.
Neem Aaron Hunt van Werder Bremen.
Die heb ik bij aanvang van mijn Feyenoord game gekocht en er komt echt helemaal niks uit terwijl hij volgens mij prima stats heeft met een start waarde van 3.5M.
Nou vond ik het al vaag dat ik hem voor 3M kon overnemen terwijl hij nog 2 jaar contract had maar ik was al blij dat ik hem kon betalen.
Eigenlijk zie ik nergens iets zwaks, zijn persoonlijkheid is balanced.

Hmm, ik wilde dus een screeny plaatsen zie ik net dat zijn concentratie op 1 staat.
Is het dat en is dat eventueel nog te trainen?
Ik zit iig nog 2 jaar aan hem vast want niemand wil hem [gratis] hebben en hij kost me helaas wel 40K p/w. ;(

Ook zo vaag, Metgod vind hem a decent member terwijl hij hem niet eens opsteld bij de reseves. :?
Nog meer vaagheid, ik laat een Braziliaanse spits scouten en 3 verschillende scouts laten me weten hem alleen te kopen als ik niks beters kan krijgen.
Een paar maanden later staan vele clubs voor hem in de rij. :|
Of een speler goed is/word hangt van meerdere factoren af. Sommigen zijn zichtbaar zoals de stats maar er zijn ook onzichtbare stats welk je alleen via een ander programme zoals FMscout kunt uitlezen. Dit is ook direct het mooie ervan.
Wat betreft je Braziliaan. Misschien heb je slechte scouts, is hun vermogen om een spelers potentie en abbility (weet ff het Nederlandse woord niet) in te schatten niet hoog genoeg. Ik ga persoonlijk zelf zelden op mijn scouts oordeel af, ik heb ze enkel in dienst om het aantal spelers wat bekend is te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concentratie is wel erg belangrijk. Lage concentratie betekent waarschijnlijk dat hij naar de dames op de tribune zitten te kijken dan naar de bal op het veld... Is niet echt iets wat je kan trainen.

Geloof je altijd je scouts? Hebben je scouts goede ratings? Ik heb zelf 6 scouts en kijk alleen naar de Judging Potential en Judging Ability stats. Mijn "slechtste" scout heeft voor potential 16 en voor ability 19. Erg belangrijk regelmatig advertenties te zetten voor scouts en trainers. Heb gemerkt dat er veel "regens" zijn van scouts, coaches, ass. managers die erg goede stats hebben. Vaak nog jong (rond de 35 jaar), dus goede investeringen voor de langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb het spel gisteren ge*installeerd, zonder patches en dergelijke.
Maar het is de allereerste keer da ik FM speel en ik moet dus nog even wennen.
Nu heb ik hetvolgende probleem:
Ik starte gisteren een spel, nieuwe manager, grootste database, maar ik kon mijn team niet samenstellen en dergelijke, ik kpn niet op de "manager" button klikken, alleen maar op continue, dus er werden oefenmatchen gespeeld, maar ik kon alleen maar de uitslag ervan zien, niet de ploeg opstellen enzo.

Goed, vandaag opnieuw opgestart, nieuw spel, zelfde profiel als manager, en toen kon ik blijkbaar wel alles instellen zoals het moet, maw de manager button werkte terug. Maar toen moest ik ff weg, zette het spel uit, kom terug, load last game...

en ik kon weer niets meer doen, ik kan alleen op continue klikken, maar niet naar men tactics enzo gaan, voor alle duidelijkheid post ik nog een screen, maar mssn is er nu al iemand die een idee heeft?

hier is de afbeelding:
http://www.calypsus.be/dink.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:47:
Hey,

Heb het spel gisteren ge*installeerd, zonder patches en dergelijke.
Maar het is de allereerste keer da ik FM speel en ik moet dus nog even wennen.
Nu heb ik hetvolgende probleem:
Ik starte gisteren een spel, nieuwe manager, grootste database, maar ik kon mijn team niet samenstellen en dergelijke, ik kpn niet op de "manager" button klikken, alleen maar op continue, dus er werden oefenmatchen gespeeld, maar ik kon alleen maar de uitslag ervan zien, niet de ploeg opstellen enzo.

Goed, vandaag opnieuw opgestart, nieuw spel, zelfde profiel als manager, en toen kon ik blijkbaar wel alles instellen zoals het moet, maw de manager button werkte terug. Maar toen moest ik ff weg, zette het spel uit, kom terug, load last game...

en ik kon weer niets meer doen, ik kan alleen op continue klikken, maar niet naar men tactics enzo gaan, voor alle duidelijkheid post ik nog een screen, maar mssn is er nu al iemand die een idee heeft?

hier is de afbeelding:
http://www.calypsus.be/dink.jpg
Bij het laden van het spel krijg je een overzicht van welke managers er zijn. Bij mij is dat er maar 1, namelijk mijzelf, dus als jij in je eentje speelt, staat daar alleen jouw naam, volgens mij met de naam van het team erachter. Daarachter staat "not connected" bij mij. Dat staat er omdat ik een wachtwoord erop heb geknald. Als je dan op je naam klikt, vraagt fm om een wachtwoord (die je zelf hebt ingevuld), de status veranderd dan naar "playing". Dan doen alle opties die je nu noemt het gewoon weer.

Als dat niet werkt.... schiet mij maar lek... dan weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, thx, dat was inderdaad het probleem, ik drukte namelijk altijd op de naam van men manager, ipv op "not connected".

Is nog een beetje wennen, kom namelijk van de championship manager series, en na enkele goede reacties gehoord te hebben, wou ik deze ook nog eens proberen.

Maar goed, nogmaals bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:30:
Concentratie is wel erg belangrijk. Lage concentratie betekent waarschijnlijk dat hij naar de dames op de tribune zitten te kijken dan naar de bal op het veld... Is niet echt iets wat je kan trainen.

Geloof je altijd je scouts? Hebben je scouts goede ratings? Ik heb zelf 6 scouts en kijk alleen naar de Judging Potential en Judging Ability stats. Mijn "slechtste" scout heeft voor potential 16 en voor ability 19. Erg belangrijk regelmatig advertenties te zetten voor scouts en trainers. Heb gemerkt dat er veel "regens" zijn van scouts, coaches, ass. managers die erg goede stats hebben. Vaak nog jong (rond de 35 jaar), dus goede investeringen voor de langere termijn.
Die ratings liggen ergens tussen de 13 en 18 hier dus daar zou het wel aan kunnen liggen maar geen van allen hebben knowledge wbt Brazilie.
Zal wel eens gaan kijken naar andere scouts, moet ik nog wel wat van mijn huidige lozen.

Tuurlijk geloof ik ze niet altijd helemaal maar als drie scouts een negatief advies geven en ik zelf niet echt bekend sta voor het goed kunnen inschatten. [zie Hunt b.v.] ;)
Of een speler goed is/word hangt van meerdere factoren af. Sommigen zijn zichtbaar zoals de stats maar er zijn ook onzichtbare stats welk je alleen via een ander programme zoals FMscout kunt uitlezen. Dit is ook direct het mooie ervan.
Ik weet het maar stats + persoonlijkheid zeggen al heel veel over de speler, ik heb gewoon gemist dat hij een 1 voor concentratie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:55:
Ey, thx, dat was inderdaad het probleem, ik drukte namelijk altijd op de naam van men manager, ipv op "not connected".

Is nog een beetje wennen, kom namelijk van de championship manager series, en na enkele goede reacties gehoord te hebben, wou ik deze ook nog eens proberen.

Championship Manager.... Dat is echt het slechtste spel ooit!!!!! Heb de vorige versie gekocht en wist niet hoe snel ik hem terug moest brengen. Wat een b*ggerspel... Grafisch ziet het er niet uit en de wedstrijden zelf slaan nergens op. Ik scoorde iedere wedstrijd minimaal 1doelpunt uit een afgezwaaide voorzet van de zijkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 15:55:

Zou alleen wel overwegen de 2 patches te installeren, maakt het voor mij een stuk leuker.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 23:55
Ik heb vandaag eindelijk mijn exemplaar uit de winkel van FM2007, maar wat mij opvalt is dat in de "legale" versie de foto's van de spelers nog steeds ontbreken. Al jaren zitten de foto's erbij en het stelt me echt teleur dat er in deze versie geen pasfoto's bij zitten.
Ook in de handleiding vind ik niet een verklaring van het ontbreken van die foto's...

Is er ergens ooit een officiële verklaring geweest van SIGames over het ontbreken van die foto's?!

Verwijderd

Vads schreef op donderdag 28 december 2006 @ 00:00:
Ik heb vandaag eindelijk mijn exemplaar uit de winkel van FM2007, maar wat mij opvalt is dat in de "legale" versie de foto's van de spelers nog steeds ontbreken. Al jaren zitten de foto's erbij en het stelt me echt teleur dat er in deze versie geen pasfoto's bij zitten.
Ook in de handleiding vind ik niet een verklaring van het ontbreken van die foto's...

Is er ergens ooit een officiële verklaring geweest van SIGames over het ontbreken van die foto's?!
Dan download je die toch? Er zitten trouwens echt wel foto's bij. Alleen niet van alle competities. Dat is in voorgaande jaren precies zo geweest. Heeft volgens mij te maken met rechten van spelers. In één van de oudere CM/FM's zat daarom Ronaldo ook helemaal niet in het spel...

Ik denk trouwens dat jouw volgende vraag is waarom er in het Nederlands Elftal allemaal "grijze" spelers zijn opgenomen... :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 10:01 ]

Verwijderd

Ik had trouwens gehoopt met de kerstdagen enorm veel tijd in FM te kunnen steken, maar dat is echt tot een minimum beperkt gebleven... Merk nu wel wat een enorm verslavend spel het is. Speel nu voor het eerste met het idee om over de hele wereld faam te maken. Begin er nu een beetje van te balen dat ik niet meer competities heb geselecteerd.

Wat ik wel stoer vind, is dat toen ik werd aangenomen bij Flamengo er bij mijn fans stond dat ze blij waren met mijn aanstelling omdat het bestuur daarmee aantoonde ambitie te hebben om in de komende jaren weer aan de top te komen. Vanavond ga ik weer eens aan de slag om Flamengo weer aan de top te krijgen!

Iemand al ervaring met FM2007 op de psp? Aangezien ik al maanden hetzelfde spel zit te spelen in de trein, ben ik wel op zoek naar iets nieuws. Is het de moeite waard? Fm2006 op de psp was wel aardig, maar meer ook niet.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:47
dat zie ik nu eigenlijk pas... :X de "first option" is weg ;(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• UltraR-pc
Ik heb nu toch iets idioots. Mijn assistent manager heeft de vriendschappelijke duels geregeld. Maar nu is er dus 1 en al m'n spelers zijn nog op vakantie :S
Wat moet ik nu doen? Ik zie niet hoe ik de wedstrijd kan aflassen en spelen kan ook niet omdat ik geen spelers heb. Ik zit dus muurvast 8)7

• FDMK
naar fixtures gaan en dan de wedstrijd aanklikken en dan cancel friendly :) of je gaat gewoon 1 dag op vakantie

• UltraR-pc
Cancel kon niet meer. Ik heb vakantie niet uitgeprobeerd. Heb uiteindelijk een team kunnen samenstellen uit een lading under 19's die wel aanwezig waren en met 4-1 onderuit gegaan.
Toch een vreemde bug.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik had laatst een wedstrijd waar bij mij helemaal GEEN spelers in het veld stonden, toch raar. (was competitie wedstrijd ? :/)

Anways, mijn game gaat best goed.

Ben nu Real Madrid met als doel om er een SPAANSE ploeg van te maken, eerste seizoen ging eigenlijk redelijk :
- Kampioen
- CL Kwart finale
- Geen spaanse beker.

Opzich geen spannende aankopen gedaan het eerste seizoen, ik heb wel huurling Reyes overgenomen. Zal straks (vanavond) eens wat screens maken van de huidige selectie.

Ik zit nu in het 2e seizoen rond oktober, opzich makkelijke CL poule waar ik wel door moet komen. Heb goede aankopen gedaan met o.a. :
- Pique (Man Utd, spaans 20 jaar oid? VC)
- Raul Garcia (., spaans 20 jaar AMC)
- Clarence Seedorf (toch terug gehaald voor de ervaring eigenlijk)

Ik vind beckham goed werken, speelt de sterren van de hemel als je hem als playmaker gebruikt, Ronaldo heb ik vorig seizoen niet gebruikt die is nu verhuurd..

Mijn opstelling van laatste wedstrijd (helaas niet zoveel spanjaarden.. De jonkies zijn verhuurd voor meer ervaring)

-----------------Casillas------------------------
-SergioR--Pique--Cannavaro--Marcelo
------------------Emerson--------------------- (Diarra @ blessure)
--Beckham----------------------Robinho--
--------------------Guti--------------------------
------------Nistelrooy---Reyes--------------

En ja , Raul zit in een dip, die zit even op de bank ;) vanavond screens.

Was trouwens lang geleden een Real Madrid game voor me , laatste keer was CM 01-02

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• UltraR-pc
Over spannende aankopen gesproken. 2e seizoen met PSV en het is me zojuist gelukt om:... TEVEZ binnen te halen! 25 miljoen Euro deal, mogelijk na verkoop van Aisatti: 9 miljoen en Farfan:... 20 miljoen (!). Toch leuk :)

• Vads
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 09:51:
[...]

Dan download je die toch? Er zitten trouwens echt wel foto's bij. Alleen niet van alle competities. Dat is in voorgaande jaren precies zo geweest. Heeft volgens mij te maken met rechten van spelers. In één van de oudere CM/FM's zat daarom Ronaldo ook helemaal niet in het spel...

Ik denk trouwens dat jouw volgende vraag is waarom er in het Nederlands Elftal allemaal "grijze" spelers zijn opgenomen... :9
Nou, ik speel voornamelijk in Portugal en daarvan waren de foto's altijd beschikbaar in voorgaande versies.

Nederlands elftal kan me niets schelen; wint toch nooit wat. Daarom speel ik met Benfica en het nationaal Portugees elftal! ;)

Maar ja, dat downloaden moet bij sortitoutsi toch? Dat is de beste locatie voor facepacks toch?! Of weet iemand een betere?

• LoneRanger
  • Niet online
UltraR-pc schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:38:
Ik heb nu toch iets idioots. Mijn assistent manager heeft de vriendschappelijke duels geregeld. Maar nu is er dus 1 en al m'n spelers zijn nog op vakantie :S
Wat moet ik nu doen? Ik zie niet hoe ik de wedstrijd kan aflassen en spelen kan ook niet omdat ik geen spelers heb. Ik zit dus muurvast 8)7
Gewoon je assistent terug pakken en hem de friendly's laten doen. O-)
Als de spelers weer terug zijn van vakantie neem je het gewoon weer over.

Verwijderd

link

kijk daar maar eens in dit pack van 951 mb !!! zit teveel om op te noemen.

maar toch doe ik het.

Contents:
-----------

The FMC Graphic Pack V1.0 weighs nearly 950 Mb!
It gathers more than 72.500 graphic additions for FM2007!

1. Graphs match:

- Moral: Morals Dowry, Moral Rod, Moral Shot
- Nets: Rounded Nets, Public garden Nets
- Balloons: Roteiro, Adidas Black Final, Nike Total 90 Aerow Hi-Screw
- Flags: Shiny Flags, Rounded Flags, Floating Flags
- Players Kits: Kits Players Oval, Kits Players Round, Kits Players Public garden
- Icons of match: Arbitration Icons Black, Arbitration Icons Yellow

2. Shirts:

- 3D-WP: Clubs, Default, Nations (2111)
- 3D Creased: Clubs, Default, Nations (3113)

3. Logos:

- Rotated: Huge, Normal, Small (12495)
- Standard: Huge, Normal, Small (6543)
- Titlebars: Left, Right (1999)

4. Faces:

. Small: (9806)

- Germany: Bundesliga 1
- England: First League
- Argentina: Division 1
- Belgium: General
- Brazil: Series A
- Scotland: SPL
- Spain: Liga
- France: League 1, Ligue 2
- Italy: Series A, Series B
- The Netherlands: First League
- Russia: First League
- Turkey: Division 1

. Normal: (22.952)

- South Africa: General
- Germany: Bundelisga 1
- England: PL, L1, L2, Championship, Conf, Conf Northern, Conf Southern, Other
- Argentina: Division 1
- Australia: Division 1
- Belgium: General
- Brazil: Series A
- Bulgaria: Division 1
- Dannemark: Division 1
- Scotland: SPL
- Spain: Leagued, Division 2, Division 2B
- France: League 1, Ligue 2, National, CFA
- Greece: Division 1, Division 2, Division 3, Other
- Ireland: First League, Division 1
- Israel: General
- Italy: Series A, Series B, Other
- Mexico: General
- Ouzbekistan: General
- The Netherlands: First League, Division 1
- Wales: Division 1
- Poland: Division 1
- Portugal: Division 1, Division 2
- Qatar: General
- Tchéque Republic: Division 1
- Romania: Division 1
- Russia: First League
- Singapore: Division 1
- Sweden: First League
- Tunisia: Division 1
- Turkey: Division 1, Division 2, Other
- Ukraine: Division 1
- Uruguay: General
- The USA: MLS

5. Backgrounds:

. Stages: (783)

- Germany
- England
- Argentina
- Austria
- Belgium
- Brazil
- Scotland
- Spain
- France
- Georgia
- Greece
- Ireland
- Italy
- The Netherlands
- Wales
- Portugal
- Russia
- Sweden
- The USA

. Players: Background of players (934)

. Competitions: Background of competitions (22)

6. Skins:

- Graviti
- The Rolls
- Goal Skin
- Hellenic 2007
- Lightning2007

Posted it: Lun Dec 11, 2006, 2:04
MessageSubject of the message: FMC Graphic Pack V1.0
FMC Graphic Pack V1.0

Here finally, the FMC-GP in its first version!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:21:
link

Heb je daar wat screenshots van? Kan ik kijken of het de moeite waard is om mijn computer een avondje te laten draaien om 951 mb te downloaden...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OMG, 950 MB :P

Meteen maar ff downloaden, ziet er wel erg uitgebreid uit allemaal :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Damn, dat downloaden van die megapack gaat ook maar niet vooruit...
951.7MB @ 55KB/sec :|

Verwijderd

waar wil je een screen van, van alle plaatjes...? :P

maar goed, zeg het maar. Ik heb hem hier ook geinstaleerd screenshot erg veel opties bij het instaleren (verschillende soorten 2d match data, kits etc...)

hij is zeer de moeite waard.

BTW alle credits gaan naar FMcentre Team FMC

een mirror is iets sneller! 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 16:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:51:
waar wil je een screen van, van alle plaatjes...? :P

maar goed, zeg het maar. Ik heb hem hier ook geinstaleerd screenshot erg veel opties bij het instaleren (verschillende soorten 2d match data, kits etc...)

hij is zeer de moeite waard.

BTW alle credits gaan naar FMcentre Team FMC

een mirror is iets sneller! 8)
Ik wil screens van alles!!! Nee, ben wel benieuwd naar de logopacks, backgrounds en naar de kits. Dus als je daar wat plaatjes van wil laten zien, hoor je mij niet meer...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:00:
[...]

Ik wil screens van alles!!! Nee, ben wel benieuwd naar de logopacks, backgrounds en naar de kits. Dus als je daar wat plaatjes van wil laten zien, hoor je mij niet meer...
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1845248/0/nouser_1845/T1_-1_1845248.JPG

Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1845238/0/nouser_1845/T1_-1_1845238.JPG

Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1845256/0/nouser_1845/T1_-1_1845256.JPG
alleen deze is met background even voor je aangezet.

persoonlijk vindt ik de backgrounds wat te druk dus die heb ikzelf uit staan. voor de rest kan je ook nog andere kits, ballen, netten, spelertjes etc... kiezen.

Verwijderd

Top, bedankt! Maar eens een poging aan wagen... Moet je nog dingen deleten of regelt de installer dat allemaal zelf?

Verwijderd

Even een update van mijn Wacker Tirol game.

Ondanks dat de verwachtingen bij aanvang van het seizoen vechten tegen degradatie waren blijkt het in de praktijk alles zins mee te vallen .
Mijn Nederlandse assistent Michael Boerebach roept nog wel dat er versterking voor de verdediging en de aanval moet komen om niet te degraderen maar als koploper van de T Mobile Bundesliga (Oostenrijkse hoogste divisie) maak ik me voorlopig niet al te veel zorgen.
Fabian de Freitas en Ronald Waterreus welke transfervrij aan het begin van het seizoen gekomen zijn hebben het elftal op sleeptouw genomen.
Na 8 wedstrijden (de competitie gaat over 36 wedstrijden) doen we nog steeds mee voor de prijzen. Vraag me af hoe lang we dit kunnen vol houden?

De stand:

[afbeelding]

Verwijderd

Zo, ik heb zojuist een heerlijke wedstrijd achter de rug.

Screenshot

Verwijderd

ben die Graphic Pack aan het downloaden.... tjeeessss, daar gaat ie met een beetje mazzel 3 uur over doen...

• JanW
Link naar de graphicspack. Installeer een download accelerator (bijv: Download Accelerator Plus) en download hem daarmee. Bij mij gaat ie nu 280 kb/s. 50 minuutjes wachten ongeveer en je hebt em :) .

[ Voor 201% gewijzigd door JanW op 28-12-2006 19:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 17:57:
Top, bedankt! Maar eens een poging aan wagen... Moet je nog dingen deleten of regelt de installer dat allemaal zelf?
ja je moet het vinkje weghalen bij "use skin cache" WEGHALEN dus :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, het Amerikaanse avontuur was kort maar krachtig...

Afbeeldingslocatie: http://xs310.xs.to/xs310/06524/nee5.JPG.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:09:
Zo, ik heb zojuist een heerlijke wedstrijd achter de rug.

Screenshot
hey nog eentje die met lyon bezig is, ik speel hier nu ook mee en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed.

Fred valt alleen een beetje tegen, maar John Carew doet het erg goed als target man bij mij.
kan je eens een screen van je selctie posten? en hoe verloopt de chapions leage bij jouw?

Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1845672/0/nouser_1845/T1_-1_1845672.JPG

mijn selectie :>

Verwijderd

Jan Willems schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:26:
Link naar de graphicspack. Installeer een download accelerator (bijv: Download Accelerator Plus) en download hem daarmee. Bij mij gaat ie nu 280 kb/s. 50 minuutjes wachten ongeveer en je hebt em :) .
Download Accelerator Plus werkt niet bij mij (heb er ook niet aandachtig naar gekeken moet ik zeggen)... hij start de download niet...

Verwijderd

Ah kijk, nu werkt hij wel! Gaat niet zo snel als bij jou (had ik maar niet moeten bezuinigen op mijn internet abo...) zit tussen de 150 en 200 kb/s....

ben benieuwd....

Modbreak:De edit-knop zit er niet voor niets :o Gebruik hem dus ook i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten!

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 28-12-2006 21:00 ]

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;) .

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
ligt het aan mij of zijn spelers erg veel geld waard .. en zijn jeugdspelers ook iets te goed.. ???

ik ben manager van Fc Utrecht en vind sommige spelers wel erg veel geld waard .. .. 2 miljoen etc..

en jeugd team van utrecht ... mohammed faouzi was dan wel jeugdtalent van nederland van vorig seizoen maar waarde van 190000 en met afwerken hoger heeft dan fortune en nelisse

de spelers zijn te hoog beoordeeld..

Verwijderd

EiSpeed schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:51:
ligt het aan mij of zijn spelers erg veel geld waard .. en zijn jeugdspelers ook iets te goed.. ???

ik ben manager van Fc Utrecht en vind sommige spelers wel erg veel geld waard .. .. 2 miljoen etc..

en jeugd team van utrecht ... mohammed faouzi was dan wel jeugdtalent van nederland van vorig seizoen maar waarde van 190000 en met afwerken hoger heeft dan fortune en nelisse

Heb je toevallig de patch geïnstalleerd en daarna verder gegaan met een save game van voor de patch? Die gooit de technische attributen van je jeugspelers onwijs omhoog. Corrigeert zich later weer naar " normaal"

• Vads
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:21:
link

maar toch doe ik het.
Gaaf voor het vermelden van deze pack! Ik heb het reeds gedownload en ga het zodra installeren! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:03:
[...]

Heb je toevallig de patch geïnstalleerd en daarna verder gegaan met een save game van voor de patch? Die gooit de technische attributen van je jeugspelers onwijs omhoog. Corrigeert zich later weer naar " normaal"
nee,, spel geinstalleerd patch > spelen

btw er zijn 2 versies van die patch moet je ze allebei installeren of alleen de nieuwste build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

EiSpeed schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:51:

De waardes zullen heus niet exact kloppen, het blijft een spel... En er zitten duizenden spelers in dus tuurlijk klopt er hier en daar wat niet. En als jijzelf een team goed kent dan val het jou natuurlijk op. Maar iemand met bijv. hoge finishing hoeft niet perse een goede veel scorende spits te zijn, dat hangt ook van andere factoren af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Zo ik ben nu een beetje aan het aankloten met Fm 05 maar ik wil eigenlijk 07spelen maar ik ben altijd bang dat nieuwe spellen niet draaien op mijn labtopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EiSpeed schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 00:06:
[...]

nee,, spel geinstalleerd patch > spelen

btw er zijn 2 versies van die patch moet je ze allebei installeren of alleen de nieuwste build..
Alleen de nieuwste build. Op de site van SI staat ook alleen nog de nieuwste build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Voor diegenen die de Graphic Pack langzaam binnenkrijgen, hier een torrentje:
http://torrents.thepirate..._2007.3585699.TPB.torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update van mijn Flamengo game... (die er met de graphics pack overigens een stuk beter uit ziet...) Omdat ik best lang bezig geweest om die pack te downloaden, heb ik niet zo veel kunnen spelen als gewenst, maar dat mag de pret niet drukken.

Het seizoen begint het einde te naderen. Na 26 van de 38 speelrondes lijkt het erop dat mijn spelers het beginnen te snappen. Het bestuur verwacht van mij een veilige plek in de middenmoot en het ziet er naar uit dat dat gehaald gaat worden. Inmiddels met 12 gewonnen, 7 gelijk en 7 verloren verwikkeld in een strijd om de plaatsen 4 tot en met 12. Ik heb 43 punten, de nummer 4 heeft er 47 en de nummer 12 heeft er 40. Zo dicht zit het allemaal bij elkaar. Ben nu op een 7 match-unbeaten-run waarvan de overwinning met 2-0 op de nummer 3 Internacional toch wel even genoemd mag worden.

Nieuwe spelers komen niet. Deels omdat ik mijn transfergeld heb verbrast aan een rechtsback (€7,5mln) en omdat mijn bestuur geen geld meer wil geven. Wel balen, want heb een paar jeugdspelers op het oog die mijn scouts hebben gespot die ik graag wil halen, waaronder een Argentijn met de naam Carlos Santana, die kan ik alleen om de naam al niet laten gaan. Het is zo erg dat ik ze wel kan signen, maar dat ik vervolgens geen geld heb om de compensatie aan de oude club te betalen. Terwijl die bedragen niet veel hoger liggen dan € 200k. Maar goed, maar eens kijken of er in januari aan het eind van het seizoen weer wat geld beschikbaar komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Zit er nog verschil in tussen een illegale versie en een legale versie of weten jullie dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:34:
Zit er nog verschil in tussen een illegale versie en een legale versie of weten jullie dat niet?
In zoverre dat we je hiermee niet mogen voorthelpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, er zit verschil in. Het ene is uiterst asociaal, het andere is normaal.

Een ander verschil is dat het ene illegaal is, het andere niet.

[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 29-12-2006 13:05 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:05:
Ja, er zit verschil in. Het ene is uiterst asociaal, het andere is normaal.

Een ander verschil is dat het ene illegaal is, het andere niet.
Ja dat snap ik maar ik heb op dot moment geen geld om hem orgineel te kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:
[...]

Ja dat snap ik maar ik heb op dot moment geen geld om hem orgineel te kopen dus.
Best grappig deze reactie. Ik begrijp het wel, maar toch... Klinkt hetzelfde als:"Tja, ik heb een fiets nodig, maar op dit moment geen geld om een te kopen. Laat ik er maar een stelen!"

Maar terug op het onderwerp: heb het spel sinds enkele dagen ook legaal in het bezit en het is heerlijk om zonder het gezeik van no-cds te zitten en patches die nu echt bugs oplossen. En mijn tactieken schijnen nog beter te werken ook! Of zou het zijn dat mijn spelers nu zo gedrilled zijn, dat ze weten wat ze moeten doen?! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Vads schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:41:
[...]

Best grappig deze reactie. Ik begrijp het wel, maar toch... Klinkt hetzelfde als:"Tja, ik heb een fiets nodig, maar op dit moment geen geld om een te kopen. Laat ik er maar een stelen!"

Maar terug op het onderwerp: heb het spel sinds enkele dagen ook legaal in het bezit en het is heerlijk om zonder het gezeik van no-cds te zitten en patches die nu echt bugs oplossen. En mijn tactieken schijnen nog beter te werken ook! Of zou het zijn dat mijn spelers nu zo gedrilled zijn, dat ze weten wat ze moeten doen?! >:)
Maarja ik heb ook daadwerkelijk de intentie hem orgineel te kopen als ik geld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:
[...]

dan zit er maar 1 ding op, SPAREN!!!!

Jouw vraag doet me een beetje denken aan een grap van Theo Maassen (beetje off-topic)... Wat is het verschil tussen een fles zonnebrandolie en een illegale turk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:47:
[...]

dan zit er maar 1 ding op, SPAREN!!!!

Jouw vraag doet me een beetje denken aan een grap van Theo Maassen (beetje off-topic)... Wat is het verschil tussen een fles zonnebrandolie en een illegale turk?
Een fles zonnebrandolie is om je te beschermen tegen de zon en een illegale Turk is een illegaal van Turkse afkomst (oid :P) _/-\o_

Ik ben nu bezig met Barça, heb 3 topspitsen op dit moment : Eto'o, Villa en Adriano _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Waar valt bij trainers "set pieces" onder? Hoe goed ze zijn in trainen van bijv. attack kan je gewoon zien bij attack. Maar waar moet je bij kijken om te zien hoe goed ze zijn in het trainen van set pieces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval heeft het te maken met tactical knowledge... En volgens mij nog 1 van de andere, maar weet niet zo gauw welke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Technique Coaching speelt volgens mij ook een rol (maar weet het niet zeker, klinkt gewoon logisch)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het was al eens gepost en erg nuttig en mss iets voor de TS?
De guide voor 5 sterren training:
Strength: fitness >= 18
Aerobic: fitness >= 18
Goalkeeping: coaching Gks >= 18
Tactics: tactical >= 18

Defending: defending = 18 & tactical >= 18 or
Defending: defending = 19 & tactical >= 14 or
Defending: defending = 20 & tactical >= 10

Ball Control: technique = 18 & mental >= 18 or
Ball Control: technique = 19 & mental >= 14 or
Ball Control: technique = 20 & mental >= 10

Attacking: attacking = 18 & tactical >= 18 or
Attacking: attacking = 19 & tactical >= 14 or
Attacking: attacking = 20 & tactical >= 10

Shooting: technique = 18 & attacking >= 18 or
Shooting: technique = 19 & attacking >= 14 or
Shooting: technique = 20 & attacking >= 10

Set Pieces: technique = 17 & mental + attacking >= 39 or
Set Pieces: technique = 18 & mental + attacking >= 36 or (f.ex. mental=(20,18) + attacking=(16,19))
Set Pieces: technique = 19 & mental + attacking >= 33 or
Set Pieces: technique = 20 & mental + attacking >= 30
Weet je ook gelijk wat er voor set pieces nodig is etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Zo blijkbaar had een vriend van mij dit spel ook dus ff geinstalleerd en nu nog een nocd crack zoeken of weet iemand er hier een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Idifix schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:16:
Zo blijkbaar had een vriend van mij dit spel ook dus ff geinstalleerd en nu nog een nocd crack zoeken of weet iemand er hier een goede?
Die vragen zijn hier niet toe gestaan.

^^
dat trainings overzichtje mag zeker wel in de TS ja, die zocht ik tijdje terug nog

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 29-12-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf ? Sinds wanneer kan een 31-jarige speler meedoen met de U20's ? :?
Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/5783/marcwerynieuwsdy2.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:45:
Wtf ? Sinds wanneer kan een 31-jarige speler meedoen met de U20's ? :?
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het in Italië is, maar in sommige landen mag je in de U19/20/21's ook een (klein) aantal oudere spelers mee laten spelen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:47:
[...]

Ik weet niet hoe het in Italië is, maar in sommige landen mag je in de U19/20/21's ook een (klein) aantal oudere spelers mee laten spelen.
Dat moet dan terug te vinden zijn in de regels in het competitie scherm?

Edit: Heb het even nagekeken in het spel. Selectie mag 2 spelers bevatten die ouder zijn dan 21 jaar.
Zag later dat Toshiba laptop het onder tussen ook gepost had.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:50:
[...]

Dat moet dan terug te vinden zijn in de regels in het competitie scherm?
Als het goed is wel (weet niet zeker, ik kijk daar zelden).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:47:
[...]

In de regels staat er zo: 'De wedstrijdselectie mag niet meer dan 2 spelers ouder dan 21 jaar bevatten'

Hmm, maar vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Idifix kappen met hinten en vragen naar een warez versie van dit spel. De policy op GoT daarrond is er zeer duidelijk over

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Fuelke schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:34:
[mbr]Idifix kappen met hinten en vragen naar een warez versie van dit spel. De policy op GoT daarrond is er zeer duidelijk over[/mbr]
Ok sorry daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Hier word ik dus helemaal gek van met heel veel moeite 5de geworden met Palermo eerste seizoen...Flink wat versterkingen gehaald maar het wil maar niet draaien( 5 gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 2 lost ) , heeft iemand hier oplossing voor?
Andere veldbezetting heb ik ook al geprobeerd of is mn teamtactiek niet goed?

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06525/tac.JPG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Bah, ik zit behoorlijk vast.
Er zijn geen clubs die een nieuwe manager zoeken en bij Cambuur heb ik het nu wel gezien.
Mijn loonbudget is nu net 30k, terwijl ze wel genoeg van me verwachten.
Er is nauwelijks ruimte te bezuinigen, er is geen transferbudget en contracten vernieuwen gaat ook lastig worden nu ik al 15k over het budget zit.
Vragen om meer budget werkt niet, en met ultimatem wordt ik vast werkeloos :+

Je kunt na de start zeker geen nieuwe leages toevoegen?
Ofwel het detail vergroten?
Ik heb nu min of meer een reputatie, anders had ik al overnieuw begonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
spyros schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:
Hier word ik dus helemaal gek van met heel veel moeite 5de geworden met Palermo eerste seizoen...Flink wat versterkingen gehaald maar het wil maar niet draaien( 5 gespeeld 1 gewonnen 2 gelijk 2 lost ) , heeft iemand hier oplossing voor?

[afbeelding]
Als ik je tactiek zo bekijk zit er voor mij geen logica in. Counter attacking maar zeer aanvallend ingesteld. Voor mijn gevoel probeer je er ook te veel in te stoppen, je hebt alle opties aangevinkt. Ik zelf houd het erg simplistisch, maar dat heeft ook te maken dat ik in de kelder van het voetbal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

SH4D3H schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:48:
Bah, ik zit behoorlijk vast.
Er zijn geen clubs die een nieuwe manager zoeken en bij Cambuur heb ik het nu wel gezien.
Mijn loonbudget is nu net 30k, terwijl ze wel genoeg van me verwachten.
Er is nauwelijks ruimte te bezuinigen, er is geen transferbudget en contracten vernieuwen gaat ook lastig worden nu ik al 15k over het budget zit.
Vragen om meer budget werkt niet, en met ultimatem wordt ik vast werkeloos :+

Je kunt na de start zeker geen nieuwe leages toevoegen?
Ofwel het detail vergroten?
Ik heb nu min of meer een reputatie, anders had ik al overnieuw begonnen :(
Leagues toevoegen achteraf kan niet nee helaas.
spyros schrekun je hun ef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:43:

[afbeelding]
Gelden deze team intructies voor het gehele team of heb je per speler ook dingen anders ingesteld? Ervan uitgaande dat dit voor iedere speler zo is:
- Mentality. Veel te aanvallend, een aantal spelers moeten aanvallend denken, niet iedereen. Denk aan je DC's, backs, DMC en in mindere mate je 'wingers'.
- Passing style, direct bij spelers die ook goed kunnen passen (>15)
- Creative freedom, bij spelers die ook creatief zijn (>15) en let ook op de welke positie ze spelen
- Tempo. Heb je snelle, fitte spelers? Dan kan het. Krijg je veel counters om de oren? Verlaag het tempo...bij lager tempo bouwen ze rustig op en zoeken niet meteen de aanval. Ik zou normal adviseren.
- Width. Is je middenveld niet onderbezet op deze manier? Of zijn er gaten? Kijk hier eens naar. Ik zou hem wat minder zetten.
- Closing down. Per speler instellen, vergt een goede conditie.
- Time wasting. Waarom often? Sta je bij het begin al 1-0 voor? Zet deze op mixed. In de 2e helft bij een voorsprong zou je het kunnen veranderen naar often.
- Defensive line. Als je verdedigers sloom zijn is dit goed zo, anders meer naar normal zetten. Het is op deze manier wel goed tegen counters.
- Tackling. Per speler instellen. Wie kan goed tacklen? Wil je je spits wel tackles laten maken?

- Focus passing. Speel je met echte wingers? Dan speel je over de flanken. Maar zoals je nu speelt zou ik het of door het midden doen (Moutinho, top speler) of mixed.
- Marking. Deze zou ik op zonal zetten. Zo is de man minder vaak uit positie.
- Set piece marking. Deze op man marking...dan valt ie de speler aan zodra deze de bal krijgt.
- Target man supply. Aanvinken als je een TM gebruikt. Goeie kopper en springen => hoofd. First touch, strenght en dribbling => voeten. Pace, acceleration, dribble => in de bal komen.

- Tight marking. Uitzetten is advies.
- Target man. Enkel als ie aan de eisen voldoet, anders niet gebruiken.
- Playmaker. Is een speler die vaak aan de bal komt. Moet de goede eigenschappen hebben en is de motor van je team. Moet je mee experimenteren.
- Play offside. Bij tactisch goede defenders kun je dit aanvinken.
- Counter attack. Zou ik adviseren tegen sterke tegenstanders of bij uit wedstrijden.

[ Voor 64% gewijzigd door Vos op 29-12-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Vos schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:15:
[...]
Leagues toevoegen achteraf kan niet nee helaas.
Had wel leuk geweest :(
Nouja, ben maar opnieuw begonnen met ARG, BEL, BRA, ENG, FRA, GER, HOL, ITA, POR en SPA.
Bij allemaal de eerste en tweede divisie met middelgrote database.

Tot mijn grote verbazing (en genoegen) werd mijn sollicitatie bij WBA geaccepteerd nadat NAC me had afgewezen :+
1,3M p/m loonbudget en dik 5M om spelers te kopen.
De enige voorwaarde is degradatie uit de Coca-cola league voorkomen, maar dat moet geen probleem zijn :)
Dat is nogal eens wat anders dan bij Cambuur ;)

Ik kan trouwens nog altijd niet aan de nederlandse taalinstelling wennen.
Ik speelde altijd in het Engels tot ik hier een keer las dat NL ook kon :P

[ Voor 3% gewijzigd door SH4D3H op 29-12-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:23

Hoogie2004

Whohooooo

SH4D3H schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:38:
[...]

Had wel leuk geweest :(
Nouja, ben maar opnieuw begonnen met ARG, BEL, BRA, ENG, FRA, GER, HOL, ITA, POR en SPA.
Bij allemaal de eerste en tweede divisie met middelgrote database.

Tot mijn grote verbazing (en genoegen) werd mijn sollicitatie bij WBA geaccepteerd nadat NAC me had afgewezen :+
1,3M p/m loonbudget en dik 5M om spelers te kopen.
De enige voorwaarde is degradatie uit de Coca-cola league voorkomen, maar dat moet geen probleem zijn :)
Dat is nogal eens wat anders dan bij Cambuur ;)

Ik kan trouwens nog altijd niet aan de nederlandse taalinstelling wennen.
Ik speelde altijd in het Engels tot ik hier een keer las dat NL ook kon :P
Ik speel ook in het engels omdat nederlands nep aanvoelt...

Verder. Heb na 1,5 seizoen ontslag genomen bij feyenoord nadat mijn spelers na 3 verloren wedstrijden in die 3e wedstrijd compleet door het lint gingen. Was tegen vitesse en ging met 4-1 onderuit. In de 74e minuut kregen Vlaar, de Guzman en Gladstone(aankoop in defense) compleet door het lint en kregen de eerste 2 rood en de laatste geel. Vlaar en Guzman voor 6 wedstrijden geschorst... Ik was het zo beu dat ze mijn tactieken maar bleven negeren en wisselvallig spelen (4-0, 5-1, 3-0 en dan met 6-1 ofzo onderuit tegen de nummer laatst :( )
Ben nu aangenomen bij een spaanse 2e divisieclub, lorca :+ (staat na 15 wedstrijden voorlaatste) vage spelers, de helft is op loan bij mij. Is voor 1,5 seizoen tot ik wat beters vind of volgend jaar promoveer (dan blijf ik).
Eerste paar wedstrijden liepen lekker 5 maal op rij ongeslagen (Win, Draw, Draw, Draw, Win :+ )

Binnenkort wel weer een update

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go Ahead Eagles Seizoen 1

Eindelijk mijn eerste seizoen met Go Ahead Eagles afgerond. De doelstelling was bouwen aan een nieuw team en de prognose was een 15e plaats. Begon goed de eerste 5 wedstrijden en stond rond de promotie-degradatie plekken, maar toen kwam er een ongelofelijke vorm dip die mij terug liet zakken naar de 19e plaats.

Zonder de financiele middelen om echte versterkingen te halen, maar opzoek gegaan in 2e elftallen, amateurclubs en vrije spelers. Wonder boven wonder begon het de tweede helft van de competitie te draaien en we schoven langzaam op naar boven. Wat uiteindelijk leidde tot een 13e plaats in de eindklassering en het net missen van de 5e periode. 1 punt achter op Helmond Sport dat 14e eindigde in het eindklassement.

Na in de eerste ronde Bennekom (2-0) uitgeschakeld te hebben en in de tweede ronde Haarlem (4-2 n.v.). Strande mijn bekeravontuur in de derde ronde tegen Telstar.

Resham Sardar heeft na zijn overkomst van Feyenoord zich in de kijker weten te spelen van de bondscoach van Suriname en heeft zowaar een interland achter zijn naam staan.Loopt trouwens in zijn interlandcarriere 1 op 1. Wat is er nou mooier dan scoren bij je debuut als international.

Transfers
Tonnie Cussel gehuurd
Tobias Willers - Hannover
Resham Sardar - Feyenoord
Erik Piket - FC Blauw-Wit Amsterdam
Jory ten Brinke in een spelersruil met De Graafschap.

Go Ahead Eagles Seizoen 2

Om wat uit de rode cijfers te komen ben ik nu flink wat grote teams aan het regelen voor vriendschappelijke wedstrijden. Het programma voor het begin van het 2e seizoen ziet er nu als volgt uit. PSV, Feyenoord, Stuttgart, Braga en Anderlecht. Levert bij elkaar geschat ongeveer 600k op dat moet mij inclusief wat transfers weer boven 0 brengen. Misschien even kijken of ik er nog meer kan regelen om geld voor transfers vrij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:47

Jeroen87

Bier Connaisseur

heuh ik heb een wedstrijd voor de world cup qualify gespeeld voor de records :*) :*)

Afbeeldingslocatie: http://img126.imagevenue.com/loc534/th_41691_goal_122_534lo.JPG

Grootste overwinning: 18-0
Grootste overwinning zonder tegendoelpunten 18-0
Meeste goals in 1 wedstrijd (beide teams) 18-0
Meeste goals 1 speler in een wedstrijd: Drogba 8x

kom kijk en huiver :D

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:15:
[...]

hey nog eentje die met lyon bezig is, ik speel hier nu ook mee en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed.
Fred valt alleen een beetje tegen, maar John Carew doet het erg goed als target man bij mij.
kan je eens een screen van je selctie posten? en hoe verloopt de chapions leage bij jouw?

[afbeelding]

mijn selectie :>
Lyon bevalt inderdaad wel erg goed, in de nationale competitie sta ik eerste (voorsprong van 5 punten na 22 wedstrijden, dus niet echt oppermachtig), en in de CL ben ik de groepsronde doorgekomen met 5 overwinningen en 1 gelijkspel (in de poule met Valencia, Chievo en Sporting Lissabon), nu moet ik tegen Bayern.

Ik heb 3 aankopen gedaan:
Rafinha (Schalke)
Robin van Persie (Arsenal)
Samir Nasri (Marseille)

en 3 spelers verkocht:
Anthony Reveillere
Juninho
Florent Talouda

Fred presteert bij mij redelijk, maar krijgt ook niet veel speeltijd, Carew en Van Persie zijn mn vaste spitsen.

Dit is mn selectie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die pack van 950mb ook voor de mac? ook wil ik graag weten of dat gedoe met licenties terug komt want kben net gevraagd voor oranje en ik wil natuurlijk wel met de "normale" voetballers kunnen spelen ;)

nog een paar taentjes met een hoop potentie ;)
spoiler:
tom huddelstone, al bangura, andrea mei, igor akineev, denilson, giovani dos santos, terry dixon

sommige zien er wat salpjes uit maar mijn scouts zeggen dat ze wereld-spelers worden:o

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:22:
Om wat uit de rode cijfers te komen ben ik nu flink wat grote teams aan het regelen voor vriendschappelijke wedstrijden. Het programma voor het begin van het 2e seizoen ziet er nu als volgt uit. PSV, Feyenoord, Stuttgart, Braga en Anderlecht. Levert bij elkaar geschat ongeveer 600k op dat moet mij inclusief wat transfers weer boven 0 brengen. Misschien even kijken of ik er nog meer kan regelen om geld voor transfers vrij te krijgen.
Gaat dat bij jou zo makkelijk?
Als ik grote teams wil regelen lachen ze me uit. (Iig toen ik met Cambuur speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:39:
is die pack van 950mb ook voor de mac? ook wil ik graag weten of dat gedoe met licenties terug komt want kben net gevraagd voor oranje en ik wil natuurlijk wel met de "normale" voetballers kunnen spelen ;)

nog een paar taentjes met een hoop potentie ;)
spoiler:
tom huddelstone, al bangura, andrea mei, igor akineev, denilson, giovani dos santos, terry dixon

sommige zien er wat salpjes uit maar mijn scouts zeggen dat ze wereld-spelers worden:o
Igor Akineev, Denilson en Giovani dos Santos zijn zeker mooie spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halvewege het eerste seizoen haalde heereveen mijn enige scout bij me weg. Nu gelijk een advertentie gezet voor een nieuwe scout. Reactie is helemaal nul. Nou heb ik geen geld om spelers aan te trekken, maar toch had toch graag wat rond gescout om te zien of er nog iets naar voren had gekomen wat ik had kunnen huren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste seizoen met Flamego zit erop. Na 6 wedstrijden binnengekomen toen de club onderaan de ranglijst stond. Al met al geen slecht eerste seizoen gedraaid. In de competitie onder mijn leiding in 2009 in 32 wedstrijden uiteindelijk een record van 17 gewonnen, 8 gelijk en 7 verloren. Geëindigd op de 7e plek, waar het bestuur verwachte een veilige middenmoot te halen. Ruim gehaald dus!

Voor het nieuwe seizoen is het te hopen dat er wat geld vrijkomt, want heb aardig wat spelers op het oog die mijn club behoorlijk zouden versterken. Zie alleen net dat er een schuld van € 69m :'( is. Dus echt veel hoef ik niet te verwachten denk ik.

Europees... ehhh... Zuid-Amerikaans ook een klein succesje geboekt. In de Zuid-Amerikaanse tegenhanger van de UEFA-Cup de halve finale gehaald na overwinningen op Gremio, River Plate en América (mex). Na twee keer 0-0 uiteindelijk op penalties uitgeschakeld door Indepediente...

Het wrange van de competitie is dat ik in de 12 wedstrijden tegen de top 6 van de ranglijst, misschien maar 5 of 6 punten heb laten liggen. Vooral in de wedstrijden tegen de laagvliegers gaven mijn spelers niet thuis. Thuis tegen de uiteindelijke degradanten Marillia en Sport Recife zelfs verloren...

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06526/Flamengo2009Djeeper.png.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 18:34:
Halvewege het eerste seizoen haalde heereveen mijn enige scout bij me weg. Nu gelijk een advertentie gezet voor een nieuwe scout. Reactie is helemaal nul. Nou heb ik geen geld om spelers aan te trekken, maar toch had toch graag wat rond gescout om te zien of er nog iets naar voren had gekomen wat ik had kunnen huren ofzo.
Ik zou kijken naar werkloze scouts zonder reputatie. Ook al zijn ze niet haalbaar volgens je assistent manager, hij filtert ze er namelijk niet uit, willen ze toch wel vaak komen. Simpel even een contract aanbieden en je ziet direct of ze wel of niet geinteresseerd zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld Ray Parlour als coach :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Is er ergens in het spel een pagina waar je de topscorer kan zien van dat moment over de hele wereldbol? Dus een pagina die per speler hoeveel doelpunten hij in ALLE competities dat seizoen heeft gescoord?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Vads schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:18:
Is er ergens in het spel een pagina waar je de topscorer kan zien van dat moment over de hele wereldbol? Dus een pagina die per speler hoeveel doelpunten hij in ALLE competities dat seizoen heeft gescoord?!
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of onderstaande een bug is?

In Oostenrijk kunnen spelers die op proef zijn meespelen in competitie wedstrijden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
http://community.sigames..../f/521102691/m/1772029682
Plus there will be a data update for FM2007 available around a few weeks after the transfer window is closed.
Vervolgens vroeg iemand:
b) regarding the data update, will it iron out the small bugs as well or just staff/players update?
met als antwoord:
As for b, when we've done updates in the past, there have normally been a few surprises in there too, and I expect the same to be the case this year.
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff waar het met Chelsea Hosanna ging elke keer, zo moeilijk gaat het bij Real Madrid :( in Europa geen probleem om van bv Milan of Man Utd te winnen (van Man Utd won ik zelfs 2x met 2-1 met CSKA Moskou) zo moeilijk gaat het in de spaanse competitie en beker. net of men niet goed met elkaar kan samenwerken ondanks dat er geen ruzies zijn of lichtelijke irritaties

begon in een 4-4-2 opstelling maar ging al helemaal slecht met verlies tegen Sevilla, Barcelona, Athletico Madrid, dus overgeschakeld naar een 4-3-3 met in de punt Ruud, van links Robino en van rechts Beckham. Middenveld van Guti aan de linkerkant, Raul in et midden en Diarra aan de rechterkant voor de meer verdedigende aspect. achterin op links roberto carlos, midden Meija en Cannevaro en op rechts ramos en in de goal Canizares.

dure gasten maar op de helft van de rit 4e met gewoon al 18 punten achter op Barcelona die in al die wedstrijden van de competitie maar 1 nederlaag kreeg.

CSKA daar en tegen kampioen gemaakt ondanks mindere spelers en weinig transfergelden. Ondanks dat de bookmakers mij in een Poule van Bayern, Galatasary en Man Utd niet als favoriet achten en het een leerjaar zou moeten zijn, door 2 mooie overwinningen op Man Utd, een winst en gelijk tegen Bayern en 2x winst op Galatasary toch 1e in de poule :) wat helaas wel betekende dat in de russische winterstop 3 goede spelers van mij verkocht werden (oa Carvalho aan benfica, en 2 spelers die ik niet kwijt wou maar daar de geboden bedragen in de ogen van de eigenaar te goed waren toch het veld moesten ruimen en dus geaccepteerd werden) en dus de 2e ronde het tegen lyon helaas met 2x 1-0 door overigens controversiele omstandigheden (althans dat zegt de media ahaha) het loodje legde.
Dus voor CSKA door de verkoop van daniel carvalho en de 2 anderen 10mil extra op mijn transfer budget van 6mil gekregen en kon dus nog een paar spelers halen waaronder 2 brazilianen en 4 russisch elftal spelers (mooi 1 bij Dickie weggekaapt en 2 bij Spartak moskou en 1 bij Locomotief) en daarna het begin eerst de supercup gepakt met een 4-1 overwinning op Spartak en daarna 3 competitie overwinningen gaat het weer de goede kant op voor een nieuwe titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
krijg nu opeens het bericht dat ik geen grote namen aantrek enzo...dus koopt mn bestuur voor 18M een middelmatige verdediger van 26 jaar oud :X ... Ik wil wel grote namen aantrekken maar ik vind 18 miljoen net iets te veel..

Hier mn selectie en wat ik heb aangekocht in de laatste 2 jaar..
Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07012/selectie.JPG.xs.jpg

Rood = die prut speler
Geel = mijn aankopen.

Ik wilde : Gourcuff( milan ) Daniel Carvalho ( CSKA ) kopen maar dat was allemaal 18M+ :?

Verkopen wist ik wel dat de voorzitter dat wel eens wil doen maar dit :X
Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07012/proef.JPG.xs.jpg

mn tacktiek loopt nu prima trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heb je nog veel veranderd aan de tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
noem het cheaten of niet maar ik heb een save game geladen voordat mn bestuur alles naar de klote heeft geholpen en toch maar wat grote namen gehaald..( Zarate en Jiminez)
Tevens een screen van mn Tacktiek nu..

Afbeeldingslocatie: http://xs411.xs.to/xs411/07012/tac.JPG.xs.jpg

sta nu wel in het rood maar mn bestuur had het met die andere speler ook voor elkara dus

[ Voor 12% gewijzigd door FDMK op 02-01-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:49:
[...]

Lyon bevalt inderdaad wel erg goed, in de nationale competitie sta ik eerste (voorsprong van 5 punten na 22 wedstrijden, dus niet echt oppermachtig), en in de CL ben ik de groepsronde doorgekomen met 5 overwinningen en 1 gelijkspel (in de poule met Valencia, Chievo en Sporting Lissabon), nu moet ik tegen Bayern.

Ik heb 3 aankopen gedaan:
Rafinha (Schalke)
Robin van Persie (Arsenal)
Samir Nasri (Marseille)

en 3 spelers verkocht:
Anthony Reveillere
Juninho
Florent Talouda

Fred presteert bij mij redelijk, maar krijgt ook niet veel speeltijd, Carew en Van Persie zijn mn vaste spitsen.

Dit is mn selectie nu
Grappig dat je Juniho hebt verkocht, dat is bij mij al 2 seizoenen mijn beste speler :X en malouda is een van de beste wingers in het spel.

mijn verkopen:
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1854637/0/nouser_1854/T1_-1_1854637.JPG
Tiago voor 9 miljoen verkocht.

de aankopen in 2006
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1854650/0/nouser_1854/T1_-1_1854650.JPG
dit zijn allemaal talenten voor de toekomst, ze zijn bij aankomst meteen weer verhuurt :P aan mijn feeder clubs (probeer willemII naar de top te helpen met de talenten hehe...) Mavuba was een aankoop van mijn voorganger, en is alweer verkocht.
en in 2007
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1854655/0/nouser_1854/T1_-1_1854655.JPG
Ook dit seizoen weer een aantal talenten, maar de grote bedragen zijn uitgegeven aan mijn verdediging oa. een nieuwe keeper Gordon, rechterverdediger Zaccardo, 2 centrale verdedigers Rigott en lequi. opstelling ziet er nu zo uit
Afbeeldingslocatie: http://show.imagehosting.us/show/1854699/0/nouser_1854/T1_-1_1854699.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:07

Sherlock

No Shit

Zo, ik ben ook maar begonnen met FM07. Ik had hem al een maandje liggen, maar mijn spelletje met Hradec Kralove en Heerenveen (FM06) was nog te leuk om te stoppen. Zoals altijd bij een nieuw spel ben ik met Ajax begonnen, ik zal dus geen verhalen gaan vertellen over hoe goed het allemaal gaat. (Dat gaat het namelijk ook helemaal niet).

Wel even een vraag: wanneer kun je een speler nu aan een andere speler koppelen? Staat dat in het boekje? Ik heb het doorgebladerd, maar ik kan het niet vinden. Ik weet dat je bij Player Interaction onderaan moet kijken, daar staat bij mij "Player" en een uitgegrijsd (schitterende vondst!) pijltje om open te klappen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.