Ik gister ook maar weer eens belletje gedaan met helpdesk (vorige keer
3 kwartier aan de lijn gehangen, toen hield het muziekje op en werd de verbinding verbroken

) deze keer wel iemand aan de lijn, en wat voor iemand. Ik weet dat bedrijven tegenwoordig callcenter-bedrijven inhuren om de helpdesk af te handelen, maar die gozer die ik aan de lijn had die wist dus echt niet waar hij het over had en hij klonk alsof hij bezopen was o.i.d. Echt te erg voor woorden gewoon, dik accent, nauwelijks verstaanbaar en dan krijg je ook nog eens het zelfde verhaal wat iedereen al twee maanden krijgt; "Het wordt zo spoedig mogelijk opgelost, we werken eraan". En weer geen indicatie van hoe lang het nog gaat duren.
XS4ALL is echt een heerlijke provider en ik ben verwend met bijna 100% uptime de afgelopen jaren, maar 256kbit upload terwijl je al twee maanden betaald voor 1024 is dus echt not-done. Twee mensen in huis zetten hun webcammetje aan en de rest krijgt internet-door-een-rietje.
Het blijft toch raar, de enigste echte reden om voor
Only te kiezen was die verdubbeling van de uploadnelheid en nu
Only draait krijgen de Lite abbonees de helft. Gekker moet het niet worden. Duurt het nog een maand dan is het geduld op en gaan we op zoek naar iemand die wel 1024up kan leveren. 3 maanden is meer dan genoeg geduld en daarnaast een zeer redelijke termijn voor een grove fout van simpele aard om opgelost te kunnen worden.
XS4ALL heeft dan drie maanden niet geleverd waarvoor wij betaald hebben. Wat ons dan weer het recht geeft op een vergoeding daarvan.