Liquid schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:10:
Ik vind het maar krom dat ze niets meer voor de trouwe mxstream klanten doen. Als wij overstappen dan moeten we de "korting" inleveren (zelfs met korting is het 2x zo duur als bij een andere provider). En dan lees je opeens dat er weer snelheidsverhogingen zijn... maar helaas niet voor de oude klanten, alleen de
only klanten.
Wat zouden ze eraan kunnen doen? De mxstream snelheden zijn vastgesteld door KPN, de prijzen daarvan die jij op je telefoonrekening krijgt zullen (hoe graag
xs4all ook zou willen) zowieso niet wijzigen. Ik vind dat
XS4all met
only een goed alternatief bied. Via kpn bitstream, alles in eigen beheer, wil je via kpn blijven bellen, dan kan dat, wil je dat niet, dan bel je niet, of via
xs4all voio... Je hebt meer keuze, kwaliteit van de verbinding is even goed en het overstappen is 5 min downtime en een ander ip adres (je dns word wel omgezet)....
En ja,
xs4all blijft 1 van de dure providers, maar met de upgrade van hun
only connecties word de drang om ergens goedkoper te gaan internetten weer aardig minder... Ik heb (zie eerder dit topic) 2 maand @home gehad omdat
xs4all only niet te verhuizen was. Zit nu @
xs4all via kpn 6mbit (en betaal voor 3mbit doordat ik
only niet kon verhuizen). Ik heb nu de omzetting weer in gang gezet om naar
only te gaan, waarbij
xs4all mij automatisch downgrade van basic naar lite omdat in dit gat 20mbit toch niet haalbaar is..