Toon posts:

X1950XT & waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Sapphire X1950XT besteld. Ik wil deze voorzien van waterkoeling. Het waterblok heb ik al alleen moet ik nu nog een beugeltje bestellen waarmee het waterblok op de GPU wordt gemonteerd. Weet iemand wat de afstand tussen de vier gaatjes is vlakbij de GPU? Ik heb me suf gezocht maar ik kom alleen maar (p)reviews en plaatjes tegen. Op die plaatjes is het ook niet te zien.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd

Topicstarter
Staat een hoop info in dat topic maar niet wat ik zoek.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

als je eens gaat rondvragen daar in dat topic, bijvoorbeeld over de size van een X1950XT?

Dan kan je aan de hand daarvan wellicht berekenen met schaal enzo hoe groot die afstand is, tis risky I know maar je zal het toch moeten proberen. Internet zegt er weinig over.

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Misschien kun je het even in [WC] Het grote waterkoelings topic deel XX vragen, daar hebben ze wellicht ervaring hiermee.

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

Topicstarter
Dan kan je aan de hand daarvan wellicht berekenen met schaal enzo hoe groot die afstand is, tis risky I know maar je zal het toch moeten proberen. Internet zegt er weinig over.
Dat heb ik inderdaad gedaan voor de 7950GT. Daar had ik een mooie afbelding van gevonden waaruit ik de afstand heb bepaald uit de verhouding tot de PCI express aansluiting. Van de 1950 kon ik echter geen mooie loodrechte afbeelding vinden om dat trucje mee uit te halen.

Verwijderd

Vette kaart!!!

DX11?!? :+
Pagina: 1