Toon posts:

[MCE] Wii in MCE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier de vraag moet stellen, maar kon niet snel een ander topic vinden.

Ik heb woensdag de Wii ontvangen. Nu heb ik geen TV in m'n kamer, maar wel n pc met MCE2005.
De TV-kaart is de Hauppage WinTV PVR PCEII, waar een composietaansluiting op zit.

Dus ik dacht, ik kan de Wii via MCE op m'n beeldscherm vertonen. Alleen kom ik in MCE geen optie tegen om dit te doen. Weet iemand waar ik dit kan instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Dan even een antwoord op m'n eigen vraag:

In MCE moet je als signaal "Satelliet" instellen, vervolgens kom je bij de Composiet-instelling en ontvang je de Wii.

Let op!
1. Je moet de extra IR-kabel in je MCE-reciever stoppen
2. Je kunt iedere willekeurige aanbieder kiezen

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:05

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik denk dat ze hier in het Nintendo Wii-topic wel gewenste info vinden. Misschien iets om daar in de topicstart te zetten ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Zerora schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:28:
Ik denk dat ze hier in het Nintendo Wii-topic wel gewenste info vinden. Misschien iets om daar in de topicstart te zetten ;)
Dit heeft weinig met de Wii zelf te maken naar mijn mening. Meer hoe je een externe bron in MCE kunt weergeven. Dit staat duidelijk in het MCE 2500 topic beschreven.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:05

Zerora

Ik Henk 'm!

ilovetechno schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:31:
[...]

Dit heeft weinig met de Wii zelf te maken naar mijn mening. Meer hoe je een externe bron in MCE kunt weergeven. Dit staat duidelijk in het MCE 2500 topic beschreven.
ja ok, maar ik denk dat ook wel past in het Wii topic. Aangezien dit probleem over de Wii gaat die aangesloten moet worden in WinMCE

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."