Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug]Spoiler om img geeft vreemde resultaten

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zie de post van EdwinG (Let op: NSFW ;)): EdwinG in "Het vrijdag reltopic SFW".

Voor het vrijdagmiddagreltopic plaats hij een plaatje binnen een spoiler. Gevolg: alleen het linkje van 'faq' wordt "gespoilerd". Natuurlijk hoor je geen plaatjes in een spoiler te plakken, maar toch is het raar :p. Misschien is het beter om de spoiler dan te negeren ofzo, want alleen een zwarte link naar de faq is ook zo zinloos :)

edit:
Ik had alleen [Bug] Smiley in spoiler-tag niet volledig zichtbaar gevonden, meer over dit bugje kon ik niet vinden

[ Voor 14% gewijzigd door mithras op 08-12-2006 16:33 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan inderdaad geen plaatjes in een spoiler zetten, en verder zie ik het probleem niet zo. De tag is verkeerd gebruikt, maar dat is een probleem van de poster, niet van de RML toch?

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

je zou een zwarte div eroverheen kunnen planten? :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Neeeej joh ! Geen zwarte div erover heen... Je doet het plaatje afvangen met javascript, dan door GD2 ofzo heen gooien en er een compleet zwart plaatje van maken... en dan dat zwarte plaatje weer terug geven aan de browser... 't liefst ook nog met een ranzige innerHTML ofzo ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Apen-nootjes schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:01:
Neeeej joh ! Geen zwarte div erover heen... Je doet het plaatje afvangen met javascript, dan door GD2 ofzo heen gooien en er een compleet zwart plaatje van maken... en dan dat zwarte plaatje weer terug geven aan de browser... 't liefst ook nog met een ranzige innerHTML ofzo ;)
Mm, mijn ideeën worden kennelijk niet gewaardeerd ;(

Maar eigenlijk heb je wel gelijk. Eerst dacht ik aan de simpele oplossing die Cheatah eerder ook al gaf, namelijk een display: none meegeven. Maar dan is het hele nut van een spoiler weg: je wil het namelijk kunnen zien als je dat zelf wil. Bij nader inzien is een image toch niet te behandelen als het in een spoiler zit.
crisp schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:42:
Je kan inderdaad geen plaatjes in een spoiler zetten, en verder zie ik het probleem niet zo. De tag is verkeerd gebruikt, maar dat is een probleem van de poster, niet van de RML toch?
En dan heb je imho toch eigenlijk best gelijk. Hoewel het een mooie optie zou zijn om een plaatje te kunnen spoileren, is het redelijk zinloos (wie gebruikt dat nu eigenlijk) en lastig uit te voeren.

Maar dan heeft een workaround voor het normaal laten zien van het linkje naar de faq van een te groot plaatje binnen een spoiler tag (wat een redenering :+ ) ook weinig zin?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
Je kan een plaatje ook gewoon als link plaatsen en er zelf een waarschuwing bij geven, bij tekst moet je echt van de spoiler-tag gebruikmaken indien niet iedereen het wenst te lezen. Dus een spoiler-tag die ook werkt voor plaatjes is inderdaad vrij nutteloos :)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zie Hahn: een plaatje is eenvoudig te 'spoileren' door er gewoon naar te linken; desnoods zet je de link weer in een spoiler-tag :P

Kortom: won't fix...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.