Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Smiley in spoiler-tag niet volledig zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:42

Rival24

I'll Be Back

Topicstarter
Spreekt voor zich hier

Het vraagtekentje van de :? is niet te zien, zelfs niet als je het selecteert...

Erg belangrijke bug, i know :X

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik zie m prima

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De smilie wel idd, maar zie je 't vraagtekentje ook? Ik met Firefox 1.0.4 iig niet..

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik niet, niet in IE en niet in Firefox. Maarja, ik zou zeggen: wat maakt het uit? :) Zwart op zwart zie je niet, so be it.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ook al zou je de intentie hebben het te fixen, het lijkt een 'probleem' te zijn van de browser.

Verwijderd

Glimi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:27:
Ook al zou je de intentie hebben het te fixen, het lijkt een 'probleem' te zijn van de browser.
Precies wat NMe zegt, dat haal je er toch niet uit (tenzij de smilie te veranderen oid) :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 21:30 ]

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Tja, zwart op zwart zie je gewoon weg niet (het hele pricipe van een spoilertag), en is geen probleem met je browser of met de site.
De enige oplossing zou het kleurtje van de spoilertag (en de tekst er binnen in) of de kleur van het vraagtekentje veranderen zijn.

Maarja, boeit het?

Verwijderd

Nee. Maar als er iets aan gedaan gaat worden, stel ik een openklap-systeempje voor.

Overigens zou ik het lekker zo laten.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zou je niet met CSS de smilies dezelfde background kunnen geven als de background van de post zelf? Dan zou ivm transparancy toch die achtergrond te zien moeten zijn ipv het zwarte? Aangezien een smilie toch al "uitsteekt" in al 't zwart maakt een andere achtergrond ook niet zoveel uit...

Verwijderd

Cascading Stylesheet:
1
2
3
.spoiler img {
   display: none;
}

;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Glimi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:27:
niet echt, die spoiler tag is juist gekomen om een tekst te verbergen in een post. De enige manier om makkelijk achter de tekst te komen is door het te selecteren. En het plaatje wordt netjes mee geselecteerd maar omdat het plaatje dezelfde kleur heeft zie je geen verschil. Daarnaast heb ik nog geen enkele browser gezien waarmee die smilie wel volledig zichtbaar is. (FF, IE, Opera, Konqueror)
Het mooiste zou gewoon zijn dat je met een klik op "spoiler" de background color kan switchen, niet zo erg moeilijk te implementeren lijkt me, klein stukje javascript/css.

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 11:20

Glabbeek

Dat dus.

Een andere manier om de spoilers te verbergen (die me trouwens een stuk mooier lijkt) is zoals nu ook al met de code-tags gedaan wordt: Dichtgeklapt tonen en pas openen na een klik. Dan heb je niet van die lelijke zwarte balken in de tekst staan.

edit:
Hmmm, een gevalletje 'lees de draad voor je blaat', Cheatah had dus hetzelfde idee :)

[ Voor 17% gewijzigd door Glabbeek op 30-06-2005 23:48 ]

En zo is het maar net.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik sluit me aan bij Cheatah:
Overigens zou ik het lekker zo laten.
;)

Intentionally left blank