Spreekt voor zich hier
Het vraagtekentje van de
is niet te zien, zelfs niet als je het selecteert...
Erg belangrijke bug, i know
Het vraagtekentje van de
Erg belangrijke bug, i know
De smilie wel idd, maar zie je 't vraagtekentje ook? Ik met Firefox 1.0.4 iig niet..robbertm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:17:
ik zie m prima
Ik niet, niet in IE en niet in Firefox. Maarja, ik zou zeggen: wat maakt het uit?robbertm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:17:
ik zie m prima
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Precies wat NMe zegt, dat haal je er toch niet uit (tenzij de smilie te veranderen oid)Glimi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:27:
Ook al zou je de intentie hebben het te fixen, het lijkt een 'probleem' te zijn van de browser.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 21:30 ]
Verwijderd
Nee. Maar als er iets aan gedaan gaat worden, stel ik een openklap-systeempje voor.Suepahfly schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:33:
...boeit het?
niet echt, die spoiler tag is juist gekomen om een tekst te verbergen in een post. De enige manier om makkelijk achter de tekst te komen is door het te selecteren. En het plaatje wordt netjes mee geselecteerd maar omdat het plaatje dezelfde kleur heeft zie je geen verschil. Daarnaast heb ik nog geen enkele browser gezien waarmee die smilie wel volledig zichtbaar is. (FF, IE, Opera, Konqueror)Glimi schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:27:
Ook al zou je de intentie hebben het te fixen, het lijkt een 'probleem' te zijn van de browser.
[ Voor 17% gewijzigd door Glabbeek op 30-06-2005 23:48 ]
En zo is het maar net.
Overigens zou ik het lekker zo laten.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq