Nope, hier werkt het dus gewoon prima.
Ik heb een nVidia videokaart en gebruik daarvoor de ingebakken drivers van Windows zelf (tis een oude Geforce Ti 4250 dus geen Vista drivers voor).
Ik heb user account protection aan staan maar protected desktop bij vragen uit staan.
Verder niets bijzonders wat ermee te maken kan hebben ofzo.
Is het zo bij alle programma's waarvoor je admin rechten nodig hebt? Dan kan het te maken hebben met het doorgeven van profielinstellingen naar het admin account.
Overigens doet ie bij mij op sommige plaatsen nog wel AA, maar daar waar ie het doet vind ik het juist goed dat ie het doet omdat het er anders niet uit zou zien:
Je ziet hier duidelijk dat organize en views een AA + schaduw heeft, de favorite links hebben ook aan AA, maar folders dan weer niet.
1 plek waar ie het niet doet maar imho wel zou moeten doen is bij het welkom scherm, de grote letters zien er daar echt niet uit zonder AA. Sowieso mag ie vanaf een bepaalde lettergrootte wel AA toepassen zodat het er allemaal iets fatsoenlijker uit ziet. Maar bij kleine fonts moet het echt gewoon uit staan anders is het onleesbaar.
[
Voor 39% gewijzigd door
Verwijderd op 06-12-2006 17:53
]