Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Music studio... modden

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste modders,

Hierbij wil ik graag wat ideetjes over het modden van mn pc...
Afbeeldingslocatie: http://www.picturehost.nl/showimage/0060694025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.picturehost.nl/showimage/2132270945.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.picturehost.nl/showimage/6506626779.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.picturehost.nl/showimage/2804899417.jpg

wil er een music studio van maken...
Hoe kan ik van die 2 kasten een vette 2 in 1 kast maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 00:05 ]

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
2-in-1 case

Je kunt ook nog bijv de 2 kasten aan elkaar vastmaken, en dan zelf een front maken. je kunt ze stapelen, je kunt ze boven elkaar hangen, je kunt ze in een 19 inch rack hangen.

Geef eens wat meer info over wat je er mee van plan bent, hoe groot de ruimte is waar het moet komen, afmetingen, enz.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:38

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Lassen......, lijm. Heb je zelf niet al ideen gehad over hoe je dit kan doen. Of moeten wij dat voor jou gaan doen :S

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

lassen, lijmen, tapen, schroeven, popnagelen, etc etc
Je zou er nog wat leuks tussen kunnen doen met b.v. plexi oid.
Wij weten niet wat jij mooi vind. Het is aan jou om creatief te zijn. Bedenk eens een leuke methode om ze aan elkaar te monteren!.

anyway, wat me sowieso al opvalt is dat de bovenste kast rust op zijn voorpaneel... die zal je wss moeten inkorten of een leuke filler maken voor tussen beide bakken denk ik zo... of je doet er wat anders leuks mee...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Concept :

Twee pc kasten aan elkaar vast maken.
Bovenste pc

daar komt grotendeels het meeste hardware
dvd speler/brander, moederbord, geluidskaart, harde schijven etc

Onderste pc

daar komen allerlei leuke stuffs in te staan
van fancooler tot uv light.

Heeft er iemand een idee hoe ik de voorkant en zijkant kan maken?

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:14:
Heeft er iemand een idee hoe ik de voorkant en zijkant kan maken?
Ik zou zeggen: kijk eens in de andere topics in dit subforum, daar zitten echt enorm goede ideeën tussen. Die topics beginnen met [CiP] of [CM].

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

again: wees creatief!
Pak papier mache for all i care!
Een metalen plaat zou kunnen, een plaat plexiglas kan ook. Miliput kan je ook gebruiken. Span er een speakerdoek op, doe eens wat leuks... je hebt toch zelf een paar hersens om te bedenken wat jij mooi vind? Dat is waar modden om draait.

Als het puur om aan elkaar knuppen gaat, neem dan 2 super basic kasten met rechte voorkant en ros een paar bouten door de bodem van de bovenste kast en de top van de onderste kast.
Klaar, Vast.
Als je gaat modden, ga dan eens een middagje ideeen opdoen ofzo... Koop alvast een dremel (of een kloon) en zorg dat je gereedschap hebt.
Goed gereedschap is het begin van alle goede mods.
Zet wat schetjes op papier ofzo, bedenk een kleurtje om de boel te verven, wat dan ook...

Meer dan dit kunnen we hier niet voor je doen.
Je zal zelf moeten uitzoeken wat je graag wil en hoe je dat oplost.
Modden gaat om je eigen creativiteit, niet om het uitvoeren van het idee van een ander.
Mocht je er nou helemaal niet uitkomen hoe je een boutje door een gaatje heen doet, dan is het misschien een goed idee om wat te vragen.

[ Voor 18% gewijzigd door McKaamos op 05-12-2006 00:23 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Koop ALU en maak er nieuwe platen van die aansluiten. Heb ik ook gedaan met 1 van mijn mods. Met een dremel heb je al genoeg gereedschap. Verder kan je gewoon met een paar schroeven en bouten die kasten aan elkaar maken.Niet te moeilijk doen. Leuk windowtje en klaar ;)

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg. Maar wat is het nut van je topic? Er zijn 100derden topics met casemods waaruit je ideeën op kan doen. Gebruik google of iets. Maar jij wilt een casemod maken en vraagt hier aan ons wat je zou kunnen maken? :? Dan is het toch niet jouw eigen creatie maar een samenraapsel van tweakers? Lijk me persoonlijk niet echt de moeite waard.

Gebruik je eigen fantasie en laat het dan zien.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ga rondkijken naar de CiPs en de CMs die afzijn, en je zou genoeg materiaal moeten hebben om er een prachtige mod van te maken. Wat je moet modden kunnen wij niet voor je beslissen; het is onze kast niet.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.