Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2-in-1 case

Pagina: 1
Acties:

• figment
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:46
Misschien dat dit al eerder gepost is, maar ik kon zo snel niets vinden.

Het idee is dit:
Ik heb nu 2 PC's staan. Met twee monitors, 2 muizen, 2 toetsenborden, etc. Dit neemt nogal wat ruimte in beslag. Het liefst zou ik 1 case hebben, waarin in beide PC's zijn ingebouwd. De monitor, toetsenbord en muis combineer ik met een KVM switch. Een 2-in-1 PC dus.

Mijn vraag: zijn er on-the-shelf cases beschikbaar waar ik mee uit de voeten kan?

Zo niet: hoe pak ik dit aan? Belangrijk is dat de 2 PC's niet prominent in zicht zijn. Ik wil gewoon een niet al te opvallende kast waar twee mobo's etc. in kunnen. Welke KVM switch raden jullie aan?

Ben benieuwd.

Ik ben niet echt hier...

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 14:21

LauPro

Prof Mierenneuke®

Mooiste oplossing IMO zou zijn een klein 19" rack kopen en dan je PC's ommodden naar 2U of 3U machines (op basis van oude rackmountable casings).

Kan je geen gebruik maken van VMWare oid trouwens?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
heb je zelf al case's gevonden ? en zo ja waarom voldeden ze niet ?

als je wilt dat wij voor jou gaan zoeken, mag je ook zelf wat inzet tonen hoor

er is bv al een kast van CM dacht ik waarin een atx en mini-itx-MB past - tegelijk natuurlijk
speciaal ervoor ontworpen
ne coolermaster stacker kan dat ook af mits wat modden en goed meten

wat voor moederborden bv ? 2x full atx of kan je eentje vervangen door kleiner mss ?

of zelfbouw ofzo
maar laat zelf ook maar zien dat je google ofzo kan gebruiken, wij zijn geen slaven :)

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Je hebt de Thermaltake Mozart VX, daar past 1 ATX mobo mobo in, en 1 mITX mobo. Is dat niet iets voor jou?

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:33

drooger

Falen is ook een kunst.

Je post in het casemodding forum, wees dus creatief :)

Je kan ook 2 kasten nemen en dan de zijpanen loshalen en dan aan elkaar verbinden, heb je ook 1 case :P

De vraag is, wat wil je? Hoe groot wil je het geheel hebben, ben je bereid zelf te knutselen?

Want je kan ook 2 van de platte kasten(pentium 1 e.d.) nemen en die op elkaar zetten. Zal waarschijnlijk ook nog werken als je niet last krijgt van de temperaturen e.d. :D

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://resettim.nl/flightcase/groot/DSCF14.jpg
resettim.nl eerder ;)

Afbeeldingslocatie: http://resettim.nl/flightcase/groot/DSCF0076.JPG

overnemen? heb hem nog staan.. doe er niks mee..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:42

World Citizen

FreeReef.nl

offtopic:
Ooit... oooooit begin ik nog eens aan een 5 in 1 19" mod.

FreeReef.nl

Pagina: 1