[Zero-Fill/low-level Format] Quantum Fireball

Pagina: 1
Acties:

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 21:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Geachte tweakerts,

[achtergrond]
Een vriend van me bezit een XboX , Hij heeft een 40 GB HDD gekregen van zn vader.
Nu wil hij deze uiteraard in zn xbox, de manier hoe en wat dat weet ik allemaal maar daar gaat het ook niet om.
Nu is deze hdd niet echt 100% meer, dat terzijde, maar ik wil um dus als laatste poging Low-Level formatten.

[hoofdvraag]
Als ik naar www.quantum.com ga, kan ik nergens zon tooltjes vinden, en lijkt het alsof quantum geen hdd's maakt/te ? 8)7
Waar vind ik info+meuk voor quantum fireball schijven

[bijvraag]
ik heb geen A drive, ik kan bijv bij mijn maxtor hdd's het op een boot CD/DVD maken.
Is dit ook mogelijk voor Quantum schijven ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Quantum is sinds ~2001 door Maxtor overgenomen (die overigens op haar beurt begin dit jaar was overgenomen door Seagate :z ).

Dus, kijk voor de ondersteuning op de websites van Maxtor of evt Seagate :) Verder staat in de FAQ van dit subforum ook het e.e.a. over Zero Fill mogelijkheden: OM FAQ / Beleid » Hoe/waarmee kan ik mijn harddisk volledig wissen? :Y)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
mijn dank is groot Balusc, ik zal het eea ekijken

Verwijderd

BalusC schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:46:
Quantum is sinds ~2001 door Maxtor overgenomen (die overigens op haar beurt begin dit jaar was overgenomen door Seagate :z ).

Dus, kijk voor de ondersteuning op de websites van Maxtor of evt Seagate :) Verder staat in de FAQ van dit subforum ook het e.e.a. over Zero Fill mogelijkheden: OM FAQ / Beleid » Hoe/waarmee kan ik mijn harddisk volledig wissen? :Y)
offtopic:
heb je een paar weken terug een dm gestuurd , op 25november om precies te zijn. Vroeg me af of ik nog eventueel een reactie terug kon verwachten of dat je op deze manier wil duidelijk maken dat je liever er geen aandacht aan schenkt , maar vind dan wel dat je het dan op z'n minst 'zo' ff kan zeggen :>

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:15:
[...]

offtopic:
heb je een paar weken terug een dm gestuurd , op 25november om precies te zijn. Vroeg me af of ik nog eventueel een reactie terug kon verwachten of dat je op deze manier wil duidelijk maken dat je liever er geen aandacht aan schenkt , maar vind dan wel dat je het dan op z'n minst 'zo' ff kan zeggen :>
offtopic

waarom vervuil je mijn topic met jouw prive dingen met balusc ?

ontopic

net ff tool van seagate gedraaid en elke, werkelijk ELKE sector was bad :P

prullenbak basketbal w00h00 :o

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:45:
[...]

offtopic

waarom vervuil je mijn topic met jouw prive dingen met balusc ?

ontopic

net ff tool van seagate gedraaid en elke, werkelijk ELKE sector was bad :P

prullenbak basketbal w00h00 :o
offtopic:
Omdat BalusC zo misschien wel ff reageerd , was niet bedoeld om je topic te 'vervuilen' oid , vandaar ook de offtopic tag...

ontopic dan maar , dan gooi je maar idd best die HDD weg en koop je voor een 75€ al een nieuwe 250gb hdd :)
Pagina: 1