Bedankt voor al deze reacties!

TheZeroorez schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:05:
Dit moet gaan werken ja. Ik vrees alleen dat je Medion versterker, en je stereo versterker, niet gelijk lopen. Je zult dus een soort van 'vertraagd' geluid horen op de speakers die aan één van de versterkers hangt..
Net even naar mijn kamer geweest en de specs bekeken.
Front versterker: Technics SA-X800L
Medion versterker: MD 85500
Center speaker: Pioneer CS-595 6 ohm
Front speakers: SB-F820 8 ohm
Ik denk dat ik het gewoon proberen wordt.
Dit kan ook, aangezien de front uitgang van de medion versterker nu vrij is. Maar ik ga eerst even verlengstukjes halen (cinch-cinch) dan kan ik de rear speakers verlengen, en eventueel dus de side speakers.
Adion schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:08:
Lijkt me dat dit inderdaad moet lukken. Het lijkt me sterk dat je het verschil in latency tussen 2 versterkers zou kunnen horen hoor (als je zelfs al van latency kan spreken tussen analoge versterkers).
Ik hoop van niet in ieder geval, en dat het mee zal vallen.
Klopt. De medion sub is krachtig genoeg, en de voor het rear geluid is het ook prima. Maar ik wil kwalitatief gezien beter front en center geluid.

Orion84 schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:09:
Hmm, die center speaker moet qua impedantie (aantal Ohm) natuurlijk wel een beetje bij die medion versterker passen
Dus als je dat niet uit kunt zoeken, dan zou ik voor de veiligheid gewoon de center gebruiken die bij dat medion setje hoort.
Voor de rest is de opstelling geen probleem lijkt me. Je zult alleen even met de verschillende volumes enzo moeten spelen om een beetje evenwichtig geluid te krijgen.
Ik weet de ohms van de medion versterker dus niet. De Pioneer center heeft 6 ohm. Ik ga het gewoon proberen.