Volle compact flash card vraagt om de formateren.....

Pagina: 1
Acties:

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Na gisteren in Amsterdam wat foto's te hebben geschoten wilde ik die vandaag maar eens op mijn pc gaan bekijken.

Nadat ik de CF card in mijn cardreader heb gedaan krijg ik een error, "station is niet geformateerd" , nu formateren? .....NEE, want er staan nog fotos op.

Terug in mijn 400d, krijg ik een card error (replace CF). Iemand een tip hoe ik dit goed krijg? En beter waardoor het veroorzaakt is....

Edit, TT moet natuurlijk zijn te ipv de.

[ Voor 5% gewijzigd door Jivecar op 03-12-2006 12:41 ]

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou er eens een datarecoverytool op loslaten. BIjv. Getdataback.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wellicht nu te laat, maar altijd de card op write-protect zetten als je de foto's nog niet overgezet hebt op je PC. Ik hoor deze verhalen te vaak.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
CF-kaartjes hebben die mogelijkheid jammer genoeg niet :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Pollewob schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:09:
CF-kaartjes hebben die mogelijkheid jammer genoeg niet :)
Oeps, sorry, was in de war met SD.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Waar gaat het heen met GoT als zelfs de mods niet de TS goed lezen :P

Anyway, ik denk dat je de zak bent. Mijn xD kaartje gaf ook eens een keer zo'n error nadat pa er mee had zitten kloten. Recovery had geen zin. Kon niet anders dan formatteren. Maar CF is anders dan xD, dus misschien lukt het bij jou wel.

Verwijderd

Ik heb dat ook een keer gehad, had iemand zelf leuk heel de kaart geformatteerd, omdat hij de foto's niet wilde zien :(...na wat zoekwerk kwam ik uit op
PC inspector smart recovery en dat heeft me bijna alle foto's teruggegeven. Het was ook een CF, alleen de foutmelding was niet hetzelfde, maar heb het een keer met een USB stick gehad, wel die foutmelding, ook dot programma en het deed zijn werk ook.

Succes ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 13:55 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 21:52
De OM FAQ / Beleid is misschien ook wel handig om door te nemen. Een CF kaartje is een opslagmedium.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Zero Assumption Recovery vond alle files terug en kon ze kopieren naar de harde schijf. Daarna heb ik de cf geformateerd en de camera pakt hem nu weer wel. Ik kan weer opgelucht ademhalen!

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Pagina: 1