Ervaringen met X1950 XTX?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• robbertzijlmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-07 13:10
Beste mensen,

na wat nare ervaringen met de X1950 PRO (zie ook X1950 Pro veroorzaakt crashes) vroeg ik me af of iemand de X1950 XTX al in bezit heeft en meer nog hoe ie bevalt.

Ik wil namelijk het liefste af van mijn huidige PRO van Sapphire omdat deze dus crashes veroorzaakt.
Mooi alternatief is natuurlijk de X1900 XT, maar ik dacht: als ik dan toch bezig ben...

Graag uw ervaringen mbt X1950 XTX chipset...

Verwijderd

Kan niet geloven dat dit topic vanmiddag nog open is..

Zoek zelf even anders.. Of kijk in het algemeen ATi topic |:(

Modbreak:Reageer normaal of reageer niet!

[ Voor 16% gewijzigd door Pollewob op 03-12-2006 12:13 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Claim gewoon garantie op je huidige kaart. En voor ervaringen kun je inderdaad in het Ati topic terecht, of kijk eens naar benchmarks op bijvoorbeeld Tom's Hardware.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 13:42
Misschien een X1950XT?

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Mja, laten we even vriendelijk blijven in de veronderstelling dat hij niet eens weet dat er hiervoor al een topic bestaat...

Ga zelf even opzoek naar review en dergelijke, er zijn er meer dan voldoende over deze kaart. Daaruit zal je concluderen dat deze kaart heel wat beter is dan je huidige x1950pro maar waarom doe je deze niet gewoon rma?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zou ik nooit doen. Een 1900XTX kost min 379, terwijl je voor 20 euro meer al een 8800GTS hebt :). Ben niet pro nvidia of ati, maar die prijsverhouding klopt gewoon niet :)

• robbertzijlmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-07 13:10
ja, jullie hebben wel gelijk over het ati-topic. maar daar staat dus niet in wat ik zoek. Ik vraag niet om benchmarks of koopadvies oid. Toen ik die 1950 pro wilde kopen heb ik ook eerst grondig onderzoek gedaan, maar toen werd ie alleen nog maar de hemel in geprezen...

Vandaar mijn vraag over gebruikservaringen/storingen van die betreffende kaart.
Maar goed, ik ga iig dan toch maar proberen te onderhandelen met de leverancier over de RMA. Het claimen van de garantie levert mij slechts een nieuw product (met dus dezelfde problemen) op, vrees ik. Maar ik ga eens mijn best doen. Hopen dat ze een beetje meewerken.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb een X1950XTX en tot zover geen problemen mee gehad.
haalt std met mijn setup 6600 3dmark 06 punten.

C2D X6800 cpu
HIS X1950XTX
2gb DDR2 PC8000

maar ik ben altijd al ATi fan geweest nadat NV ze'n vreselijke 5 serie uitbracht (ivm tv-out etc.)
en de koeling is stil :p

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Van de X1950XT zijn meer dan genoeg reviews te vinden. Zoek die even op en lees ze door, dan weet je of de kaart voor jou geschikt is :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.