Toon posts:

Outlook 2003 & IE7 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van IE7 heb ik te maken met het volgende probleem onder Outlook 2003.

Wanneer ik OUTLOOK 2003 opstart en als eerste een mail open waarin HTML zit, duurt het zeker 30 seconden voordat deze in het leesvenster wordt weergeven. CPU schiet dan omhoog naar 100%. Open ik daarna nog een mail met HTML zijn er geen problemen. Onder de settings van OUTLOOK 2003 geprobeerd:

Berichten indeling veranderd in RTF indeling
Beveiligingszone aangepast
Voorbeeldvenster uitgeschakeld.

Onder IE7 Altijd Clear type voor HTML gebruiken uitgeschakeld.
Onder IE7 staan de beveiliging instellingen op standaard.

Met Proces Explorer gekeken of er iets vreemds draaide.
Antivirus uitgeschakeld, en met een andere gecontroleerd.
Een aantal anti spyware programma’s er op los gelaten.

Legale XP SP2, Legale Outlook 2003 missen geen updates.
Na deïnstalleren van IE7 zijn er geen problemen.

Ben via google 1 topic tegen gekomen waarin 2 personen het zelfde probleem melden, maar zonder oplossing.

Wie heeft er nog suggesties of de gouden tip :?

Alvast bedankt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaat het om de echte Outlook of om Outlook Express? Je gebruikt deze namelijk door elkaar in je post: OE staat voor Outlook Express.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, even aangepast, ik gebruik outlook 2003.

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Nog geen oplossing gevonden. Ik dacht eerst dat het zou liggen aan een te grote .pst-file, maar na het verwijderen van een groot aantal mails heb ik dit kunnen terugbrengen naar slechts 77mb en het probleem bestaat nog steeds.

Ik merk wel dat ik afbeeldingen in HTML-mails enkel kan bekijken in het leesvenster (na het bevestigen van de 'veiligheidswaarschuwing') en niet wanneer ik de mail 'echt' open in een nieuw venster. Misschien geeft dit een indicatie van het probleem.

Op een andere pc heb ik eveneens IE7 + outlook 2003 geïnstalleerd, maar daar doet het probleem zich niet voor. Deze pc draait op een normale windows XP SP2 professional.

De pc waar het probleem zich voordoet draait onder Windows XP MCE SP2.

Nog mensen met hetzelfde probleem?

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02-2025
Ik heb ook hetzelfde probleem.

Sinds kort heb ik een probleem met Outlook 2003. Als ik Outlook 2003 open, gaat de CPU naar 100%. Als het bericht geopend is, gaat hij terug naar ongeveer 5 a 10%. Klik ik op een ander bericht, gelezen of niet-gelezen, gaat hij weer even naar 100% alvorens het bericht te tonen. Heb geprobeerd het .pst bestand(20 MB) te hernoemen en een backup te gebruiken zonder resultaat.

Specs

Windows XP Home SP2
Microsoft Outlook 2003

Systeem

Pentium 4 3.0GHz
512 MB RAM

Graag enkele tips

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Bekend probleem,

heb dit vorige week gepost, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1219526

De oplossing is om de internetsettings te resetten => extra => internetopties => tabblad geavanceerd => onderaan "reset setting"

Dat zou het probleem moeten oplossen

Simke

• Ikkeson
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02-2025
Simke schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:52:
Bekend probleem,

heb dit vorige week gepost, zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1219526

De oplossing is om de internetsettings te resetten => extra => internetopties => tabblad geavanceerd => onderaan "reset setting"

Dat zou het probleem moeten oplossen
Inderdaad werkt perfect nu

Bedankt

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

Pagina: 1