Hallo, ik heb sinds gisteren de nieuwe Aldi PC in huis, de MD8818 en heeft een optische uitgang, en een HDMI uitgang. Ik wil nu DVD's op de pc afspelen, verbinden via HDMI met mn LCD TV, en geluid via Optische uitgang, naar mn Logitech Z5400 5.1 seround setje, die ik een paar dagen terug hiervoor bewust gekocht heb..
Ik dus gisteren zowel de nieuwe pc als het Logitech setje geinstaleerd, en gelijk een DTS DVD in de DVDrom geduwd, gelijk dts aangevinkt op de DVD, en krijg ik geen geluid
Ik krijg wel geluid als ik 5.1 aanvink op de DVD..
Moet er een kabel getrokken worden van de DVDrom naar de geluidskaart ofzo?? Hoe kan ik dit verhelpen?Ook als ik met PowerDVD de DVD afspeel heeft het geen effect.
Moet ik het setje terug brengen en toch wisselen voor een home cinema set?
Ik hoop dat iemand me spoedig kan helpen, dit ivm met de garantie van de Logitech Z-5400.
Alvast Bedankt!!!
Ik dus gisteren zowel de nieuwe pc als het Logitech setje geinstaleerd, en gelijk een DTS DVD in de DVDrom geduwd, gelijk dts aangevinkt op de DVD, en krijg ik geen geluid
Moet er een kabel getrokken worden van de DVDrom naar de geluidskaart ofzo?? Hoe kan ik dit verhelpen?Ook als ik met PowerDVD de DVD afspeel heeft het geen effect.
Moet ik het setje terug brengen en toch wisselen voor een home cinema set?
Ik hoop dat iemand me spoedig kan helpen, dit ivm met de garantie van de Logitech Z-5400.
Alvast Bedankt!!!