Voeding speurtocht

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02 20:55

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Topicstarter
hoi allemaal,

het lijkt erop dat mijn voeding het heeft begeven dus ben ik vast op zoek naar een nieuwe voeding. Ik weet dat ik daarvoor gewoon op internet kan kijken maar ik zie zo ongeloflijk veel verschillende merken en types en dacht laat ik het de kenners eens vragen

ik ben op zoek naar een voeding van ongeveer 500 watt met het oog op de toekomst
het lijkt me redelijk om 150 euro als absolute max te hebben.
het liefst een wat still voeding, omdat ik daar toch waarde aan hecht.
en als laatste "eis" uv reactive mesh blauw het liefst maar andere kleuren lijken me ook leuk

ik hoop dat er nog leuke/nuttige tips komen.

bij voorbaat dank voor uw zoekwerk/tip

m.v.g. Zygivt

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je Welke voeding heb ik nodig? Deel 16 ook gevonden? Daar kan je ook je vraag kwijt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
\
150 euro is een realistisch budget, moet je iets moois voor kunnen kopen.

Nu komt alleen het mooie: je zal toch zelf met wat opties moeten komen en specifieke vragen hierover stellen. Ik kan namelijk een zalman aanraden, en bijv Outerspace ( ;) ) een Aopen. Wat ga je dan kiezen?

Kortom, kom eens met wat opties, vertel wat er precies is waardoor je twijfelt tussen deze 2. Schiet je veel meer mee op :). De 'kenners' hebben namelijk allemaal een eigen voorkeur, en zo kom je uit op 10 verschillende merken en heb je nog niks. Pak reviews, selecteer op wat jij belangrijk vindt, plaats de opties hier en zeg waarom je precies twijfelt welke je moet nemen

[ Voor 24% gewijzigd door We Are Borg op 30-11-2006 02:04 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
groeten hoeft niet :) , meshen kan je zelf doen want uv actief heb ik nog niet vaak gezien.
Zelf heb ik gewoon uv actieve mesh, molex, en alle andere connectoren en triewraps gekocht.
UV actieve krimpkous is ook altijd leuk. Het beste kan je gewoon veel revieus lezen, daaruit
een aantal kiezen waarvan je nu echt niet weet welke de beste is. En dat leg je dan even voor aan de ervaren got'er. Hoe weetje trouwens dat je een 500watt voeding nodig hebt?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
de echte tweakert kan niet zonder ...... >:) Er zijn bij de lokale verhandel spuitbussen te koop met uv verf. Geef idd een leuk effect. Als ik zo je verhaal lees is 150 een nette prijs. Het enige is dat je wel na aankoop gelijk je voeding open moet maken, voor een nette verfbeurt :S

Daarnaast zou ik als tip willen aandragen : Kijk naar een voeding met een grote ventilator en met modulaire kabels... Dan kun je de overbodige kabels weglaten en ze zijn een stuk makkelijker in een andere klaur te verven dan je voeding omdat ze los te koppelen zijn. :P

Carpe Diem

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 20:39

TheBorg

Resistance is futile.

Ik zou deze nemen:
Seasonic M12-500 500W (ATX12V 2.0)
Seasonic mag toch wel tot de betere merken gerekend worden, efficientie > 80%, modulaire kabels, 500 watt, 25 Euro onder je budget...

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 11:50

jjwa

CZ3 tentmuis

http://www.jonnyguru.com/ is een erg goeie site wat informatie voedingen betreft, reviews van erg hoge kwaliteit.

Verder voedingen die ik zou aanraden:
Corsair HX520
Zalman 460
Seasonic M12 - opvolger van de erg stille S12 serie, maar dan modulair. De Corsair HX voedingen worden door Seasonic gemaakt, en een M12 is eigenlijk hetzelfde als een Corsair HX, maar dan met een extra 60 mm fannetje voor extra koeling. Nadeel daarvan is dat dat fannetje aan gaat boven een bepaalde temperatuur, en weigert uit te gaan tot je je PC weer eens uitzet.

X-bit Labs PSU Roundup: deel 1 en deel 2. Gaat o.a. over de Corsair HX, Zalman en Seasonic S-12.

[ Voor 17% gewijzigd door jjwa op 30-11-2006 03:31 ]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 17:11
Hij is nog maar 6 uur en 39 minuten geregged op moment van deze reply :+

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-02 14:36
ik heb mij de coolermaster RealPower 550 gekocht. piek spanning tot 650watt en constante vermogen van 550watt deze voldoet voor mij prima. hij ziet er tof uit en zit z'n metertje bij. wel heb ik er los een cable mesh bij besteld intotaal was ik dan z'n 105 euro kwijt.

tevens komt ie ook goed uit de testen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.