Harde schijf onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik heb niet heel veel verstand van deze site en van computers maar een kennis zegt dat ik me probleem hier kwijt kan:

Ik heb een harde schijf en ik was hem aan het defragmateren en toen liep ie vast. ik start de computer op en hij zegt : Windows bestanden beschadigd. ik heb een vriend gehaald en we hebben mijn werk bestanden ge-backupt en ben toen gaan slapen ik ben de volgende dag naar de MyCom gegaan maar daar konden ze niet even snel iets regelen. nou ik steek hem in een andere pc dat ik even me mails en favorieten kan backuppen. maar dan zegt ie opeens : Plaats een geschikt medium in D:/. De schijf is dus niet meer leesbaar. wat kan ik hier aan doen dat ik me bestanden weer terug heb?

And that's how one and one makes three.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Doe je harde schijf in de computer. Dowload GetDataBack (linkje staat in de FAQ) en kijk dan eens als hij bestanden kan terughalen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BlueCola
Ik kan de link niet vinden

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-02 15:17

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• BlueCola
Dank jullie wel

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Heuj hallo Marijn :w

Dat tooltje was hetzelfde als het tooltje op die cd die ik je een tijdje geleden meegaf, maar het probleem was daar dat hij bleef hangen tijdens het scannen, weet je nog?

Mare, geef m woensdag anders eens mee, dan kijk ik er hier ff naar, heb hier ook zo'n USB>IDE-rescuedingetje daarvoor ;)

Maargoed, jij belt vast wel weer eens voordat t woensdag is :P

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Pagina: 1