ASRock 939Dual-SATA2, is hij er nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• DrMilkshake
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-04 13:41
Hallo Tweakertjes,

Ik vroeg me af of dit moederbord, nu de productie ervan gestopt is, nog ERGENS in Nederland te krijgen is. Zo ja, weet iemand waar? Dit moederbord is echt ideaal en ik heb gewacht het te kopen (vanaf januari, toen wist ik het al :) ) tot nu, nou ik hem nodig heb en nou is hij net een maand niet meer verkrijgbaar :'(
Kan iemand mij nog helpen een winkel te vinden die het heeft? Of eventueel mij naar iemand verwijzen die een werkende te koop heeft :)

Mvg,
DrMilkshake

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wauw, een sig!

• DrMilkshake
Ja, en dan? Vier winkels vinden die ze allemaal niet meer hebben? Lekker zinvol :|
Sorry dat ik zo bot reageer, maar dat heb ik uiteraard ALLANG gedaan :P

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee, is EOL.

Er zijn al meer mensen geweest die er geen meer konden vinden. En dat het nog in de pricewatch staat zegt niks. ;)

Ik heb er nog twee misschien wil je er 1?

[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 29-11-2006 17:12 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DrMilkshake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:12:
Ja, en dan? Vier winkels vinden die ze allemaal niet meer hebben? Lekker zinvol :|
Sorry dat ik zo bot reageer, maar dat heb ik uiteraard ALLANG gedaan :P
Had het dan even aangegeven, dan had ik het niet hoeven op te zoeken ;)

Wauw, een sig!

Verwijderd

heb net een werkende verkocht en nog wel zonder de 1T bug

• DrMilkshake
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:15:
heb net een werkende verkocht en nog wel zonder de 1T bug
1. Wat is die bug, want ik heb er nog nooit van gehoord :P
2. Voor hoeveel heb je hem verkocht?
3. Heb je er nog meer? :+

@Outerspace: Ja, sorry, dat was eigenlijk mijn fout ja!
@mad_max234: Ja, graag! :D In wat voor staat verkeren ze, waar woon je, en aan wat voor prijs zat je te denken? :+

[ Voor 22% gewijzigd door DrMilkshake op 29-11-2006 17:18 ]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

DrMilkshake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:17:
[...]

1. Wat is die bug, want ik heb er nog nooit van gehoord :P
2. Voor hoeveel heb je hem verkocht?
3. Heb je er nog meer? :+
Ik heb er nog 2, en die bug komt soms voor met bepaald geheugen in slot 1&2. Maar met de laatste bios heb ik erg geen last meer van gehad.(was ook maar met 1e systeem 2e systeem geen last)

Edit/

Nijmegen

En 1 is gemod en meer dan 1 jaar oud zonder garantie,en de ander is pas een paar maanden oud en verkeerd in nieuwstaat er zit nog garantie op. zat te denken aan 30 euro ex. verzend.

Heb ook nog een 3200+ voor weinig te koop. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door mad_max234 op 29-11-2006 18:11 ]

Verwijderd

geheugen dat alleen op 2t wil draaien en als je die bug dus wel hebt gaat ie vast lopen in paint en google video enzo

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:28
Ik heb er nog wel 1 liggen :) Kopen?
Edit: met de nieuwste bios, en dr zit nog een 3200+ op, ligt hier stof te happen... DM maar ff als je belangstelling hebt...

[ Voor 63% gewijzigd door RedPixel op 29-11-2006 17:22 ]

I see red pixels.

• DrMilkshake
sjante, bedankt voor de uitleg :) En voor hoeveel had je dat moederbord nou verkocht?

@mad_max234&wwwhizz: Ik wil graag weten in welke staat de moederborden zijn die jullie verkopen, en zou eigenlijk het liefst alleen kopen nadat ik ze werkend gezien heb!

En btw: Ik ga niet halsoverkop gelijk een moederbord kopen zonder dat ik zeker weet dat hij echt niet meer te krijgen is :P Ik heb nog een e-mail naar een winkel openstaan waarvan ik nog op een reactie wacht

[ Voor 29% gewijzigd door DrMilkshake op 29-11-2006 17:23 ]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ze werken alle twee gewoon goed je krijgt het werken te zien als je wilt en een kop koffie. ;)

Denk er maar rust over na ik hoor het wel je heb mijn email nu.

schijf het ff op want dan kan ik het werg weg halen.

[ Voor 39% gewijzigd door mad_max234 op 29-11-2006 17:27 ]

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Yorcom heeft ze op voorraad, ik heb er 2 weken geleden nog een gehaald. Je moet naar Arno vragen.

• DrMilkshake
mad_max234 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:25:
Ze werken alle twee gewoon goed je krijgt het werken te zien als je wilt en een kop koffie. ;)
Hoewel ik geen fan ben van koffie klinkt dat erg goed :P Maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar je woont (anders is het werkend laten zien een beetje moeilijk, en ik prefereer ook geen lange reizen :) )

Edit:
@arnoman: Yorcom heb ik geprobeerd, op de website stond dat ze ze nog hadden, maar nadat ik mijn mail gestuurd had met de vraag of ze er ECHT nog hadden verdween de pagina opeens en even later kreeg ik als antwoord dat die net een week geleden uitverkocht waren :'(

[ Voor 24% gewijzigd door DrMilkshake op 29-11-2006 17:28 ]

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

DrMilkshake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:26:
[...]

Hoewel ik geen fan ben van koffie klinkt dat erg goed :P Maar dan moet ik natuurlijk wel weten waar je woont (anders is het werkend laten zien een beetje moeilijk, en ik prefereer ook geen lange reizen :) )

Edit:
@arnoman: Yorcom heb ik geprobeerd, op de website stond dat ze ze nog hadden, maar nadat ik mijn mail gestuurd had met de vraag of ze er ECHT nog hadden verdween de pagina opeens en even later kreeg ik als antwoord dat die net een week geleden uitverkocht waren :'(
Heb ik al gezegt, ik woon in nijmegen.

Verwijderd

140 euro incl amd 64 3000+ en 2x 512mb ddr400 pc3200 PQI

clockte btw tot 2,6 ghz

en geheugen tot 246mhz op 2,5-3-3-8

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 17:40 ]

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-05 21:17

NNF

Gek dat die dingen nu al EOL zijn, terwijl ASRock nog wel Socket A-bordjes maakt. :p

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

NNF schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:53:
Gek dat die dingen nu al EOL zijn, terwijl ASRock nog wel Socket A-bordjes maakt. :p
Het was ook een erg gewilt mobo, en dat is wel anders met de socket a mobo die nog gemaakt werden voor de S-A Semprons want die zijn tot voor kort nog verkocht door AMD.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

NNF schreef op woensdag 29 november 2006 @ 17:53:
ik verbaas me er ook erg over, want ik vind het juist een ideaal bordje, ook nu nog! Beetje raar van Asrock, hebben ze zo'n mooie chipset van Uli gehad, zijn ze vrijwel de enige die 'm verkopen, en dan nog stoppen ze vroeg met het product :? volgens mij kunnen de verkoopcijfers ook niet echt tegenvallen, gezien de populariteit en prijs :P

edit: Socket 939 loopt nu idd wel snel aan z'n eindje, dat is wel zo. Sneller dan ik hoopte zelfs...

[ Voor 8% gewijzigd door jeroen__online op 29-11-2006 18:01 ]

• DrMilkshake
jeroen__online schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:00:
[...]
ik verbaas me er ook erg over, want ik vind het juist een ideaal bordje, ook nu nog! Beetje raar van Asrock, hebben ze zo'n mooie chipset van Uli gehad, zijn ze vrijwel de enige die 'm verkopen, en dan nog stoppen ze vroeg met het product :?
Ik heb ASRock hierover gemaild, en heb te horen gekregen dat ULi zelf gestopt is deze chipsets te maken en ze daardoor die moederborden niet meer konden maken 8)7 Raar verhaal he?

@mad_max234 ik praat nu met wwwhizz op MSN, dus ik had je email adres niet gezien
Nijmegen is wel een beetje ver, ik woon tussen zoetermeer en gouda, maar ik zal je nickname onthouden, dan stuur ik je nog wel een prive bericht (dat kan hier toch wel, of niet?)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:21

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Uli was toch overgenomen door Nvidia? Misschien dat dat ermee te maken had...

Heb 2 bordjes thuis stabiel draaien:
Asrock 939Dual-VSTA, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID)

Maarja die zijn dan al 3 maanden terug gekocht ofzo :).

Dus sorry ik kan je ook niet verder helpen...

Home Assistant Configuratie V&A

• DrMilkshake
BiG-GuY schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:39:
Uli was toch overgenomen door Nvidia? Misschien dat dat ermee te maken had...

Heb 2 bordjes thuis stabiel draaien:
Asrock 939Dual-VSTA, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID)

Maarja die zijn dan al 3 maanden terug gekocht ofzo :).

Dus sorry ik kan je ook niet verder helpen...
Ja, toen werden ze nog gemaakt... :'( ULi was inderdaad overgenomen door NVidia en dat lijkt mij ook de reden ja! Slim bedacht :D
Maar ik vind het niet meer zo erg, want ik ben net gemaild door een webwinkel als reactie op deze topic dat ze er nog een hadden! Weliswaar voor een belachelijk hoge prijs (80 euro) maar ik heb hem gelijk besteld! :9~

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

DrMilkshake schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:48:
[...]

Ja, toen werden ze nog gemaakt... :'( ULi was inderdaad overgenomen door NVidia en dat lijkt mij ook de reden ja! Slim bedacht :D
Maar ik vind het niet meer zo erg, want ik ben net gemaild door een webwinkel als reactie op deze topic dat ze er nog een hadden! Weliswaar voor een belachelijk hoge prijs (80 euro) maar ik heb hem gelijk besteld! :9~
Je kan er voor 30 euro hier ook één krijgen, waarom 50 euro meer betalen? 8)7

Zijn er hier al 4 tekoop.

En de reden dat uli het niet meer maakt is logies er is maar 1 mobo die de chipset gebruikt en is daarom niet rendabel genoeg om een hele productie lijn in gebruikt te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door mad_max234 op 29-11-2006 21:20 ]

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ben ook geinteresseerd. Eentje voor mijn broertje en eentje met processor voor een vriend. Wie wil zijn Asrock verkopen? Mail me tomikov1(a)lycos.nl

Het liefst zonder de T1 bug, compleet met doos + toebehoren + garantie.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 10:50
Gister toevallig mn pc ge-upgrade...bijna zelfde mobo erin, alleen dan de VSTA variant,
icm met een AMD Athlon 64 3700+ (San Diego, 1MB Cache) draait best fijn :)
nu opzoek naar n vervanger voor mn GeForce 6600GT AGP, maar dat heeft niet zo'n haast.

Ik had het mobo via marktplaats van iemand gekocht, had er perongeluk 2 gekregen ofzo?
anyway, was wel blij dat ik er nog 1 op de kop wist te tikken :*)

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:48

Bjk

Ik heb er hier ook nog 1 liggen, incl x2 3800+, 2 gig geheuge, ati x800xtpe.

• DrMilkshake
mad_max234 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:18:
[...]
Je kan er voor 30 euro hier ook één krijgen, waarom 50 euro meer betalen? 8)7

Zijn er hier al 4 tekoop.
Omdat hij uit de winkel nieuw is en dus:
- Langer meegaat (gemiddeld)
- Garantie dat het niet gejat is
- Garantie op het moederbord zelf
- Zekerheid dat alle slots het doen (kan PCI-E, SATA, SATA2 en de Future CPU Support slot van ASRock niet testen!)

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@mad_max234, wil je me mailen? Bedankt.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

DrMilkshake schreef op donderdag 30 november 2006 @ 19:23:
[...]

Omdat hij uit de winkel nieuw is en dus:
- Langer meegaat (gemiddeld)
- Garantie dat het niet gejat is
- Garantie op het moederbord zelf
- Zekerheid dat alle slots het doen (kan PCI-E, SATA, SATA2 en de Future CPU Support slot van ASRock niet testen!)
1. Hoef niet, kan zelf al kapot zijn voor je hem krijgt. Geen garantie dat het bord dat je krijgt het ook echt doet.
2.Kom op zeg waar zie je de mensen hier voor aan 8)7 , en ik heb de bon zoals de meeste mensen hier denk ik.
3.Dat heb je bij mijn ook nog, bij de ander weet ik het niet maar is goed mogelijk.
4.Ja als je het niet kan testen weet je het bij een nieuw mobo ook niet, maar bij mijn mobo wel want ik heb alle sloten in gebruik gehad.

Hopen dat je geen DOA bordje hebt, anders lach ik me rot. (no offence)

@TomikoV1
Wat is je email?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helaas, het bordje wordt niet meer gemaakt. Bel/mail gewoon een paar PC-boeren of ze niet iets in een hoekje hebben liggen verstoffen of wijk uit naar V&A / Veiling websites als tweakers.net/aanbod, marktplaats.nl, speurders.nl, ebay.nl, etcetera.

Dit soort "Waar kan ik $apparaat kopen?" topics zijn hier in ieder geval niet de bedoeling, zie ook het welkomst gedeelte van de PMG FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.