Mensen ik had een vraagje. Ik ben toe aan een PC-upgrade omdat me oude PC de nieuwste games niet echt trekt. Ik was van plan dit systeem samen te stellen:
Moederbord
Asus P5B, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)
Processor
Intel Core 2 Duo E6600 (S775, 2x2.4GHz, 4MB, 1066MHz FSB, Box
Videokaart
MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI)
Geheugen
Kingston 1GB PC6400 DDR2 CL5
Over van oude PC:
Voeding
Tagan TG430-U22, 430W (ATX, PCI-e)
Harde schijven / Cd-roms etc etc.
(sorry als dit een dom/fout/verkeerd topic is.
Kort samen gevat:
Ik had voorheen een middelmatige Game PC, kut videokaart, lelijke case, oud moederbord/geheugen. Daarom wil ik nu niet weer een verkeerde keuze maken in wat in mijn nieuw systeem moet komen. Ik wil gewoon nu eens fatsoenlijk gamen ipv op de laagste graphics een game spelen die dan nog zo langzaam als de tering gaat.
Ik zoek in de nieuwe configuratie dus ook een nieuwe case waar ik absoluut geen verstand van heb, aangezien er zoveel cases zijn
. Het liefst natuurlijk een zwarte case waar ik 120mm fans in kan proppen voor zo min mogelijke geluidsproducatie.
Prijs is geen punt
MVG
DenXD
Moederbord
Asus P5B, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)
Processor
Intel Core 2 Duo E6600 (S775, 2x2.4GHz, 4MB, 1066MHz FSB, Box
Videokaart
MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI)
Geheugen
Kingston 1GB PC6400 DDR2 CL5
Over van oude PC:
Voeding
Tagan TG430-U22, 430W (ATX, PCI-e)
Harde schijven / Cd-roms etc etc.
Ik had voorheen een middelmatige Game PC, kut videokaart, lelijke case, oud moederbord/geheugen. Daarom wil ik nu niet weer een verkeerde keuze maken in wat in mijn nieuw systeem moet komen. Ik wil gewoon nu eens fatsoenlijk gamen ipv op de laagste graphics een game spelen die dan nog zo langzaam als de tering gaat.
Ik zoek in de nieuwe configuratie dus ook een nieuwe case waar ik absoluut geen verstand van heb, aangezien er zoveel cases zijn
Prijs is geen punt
MVG
DenXD
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 13:42 ]