Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gat maken in PC kast

Pagina: 1
Acties:
  • 1.270 views sinds 30-01-2008

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hallo,

Ik heb een PC kast met 2 rode neonlampen en een lichtgevende fan. Nu schijnt het rode neon licht enkel door de roosters aan de zijkant, wel leuk, maar het lijkt me leuker om een vlam in deze zijkant te maken met plexiglas erachter.
Alleen het volgende probleem, ik ben 14 jaar en weet niet hoe dit kan maken. Ik ben zuinig op m'n kast, dus ik wil geen kapot kast, ik had ooit een gehoord dat die kan met een speciaal apparaatje, heeft iemand nog ideeen hoe ik dit kan doen?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit kun je het beste doen met een Dremel. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Uitleg over het maken van gaten en blowholes in kasten

Met een zaag lijkt me een goede manier om te beginnen. Zorg ook voor schuurpapier, vijlen, enz.

Verwijderd

Dat heet een dremel.

mischien had je even kunnen zoeken, onder de tekst casemodding? op GOT

Of google, Casemodding, Window maken hoe?

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Meestal maak je een gat in een zijpaneel. Dit kun je het beste losmaken, vlam er op tekenen en met een dremel de vorm uitslijpen. Kans is klein dat je op die manier de pc of de kast kapot maakt...

Alleen:           DE GROETJES

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 18:16

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik gebruik hiervoor een figuur zaagje voor ijzer. In elke doe het zelf zaak te vinden voor een paar euro en werkt heel precies en het kan eigenlijk niet fout gaan. Koop er ook nog een klein vijltje bij om alles netjes af te werken. Veel succes!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Dat is inderdaad wat we hier een "FAQ-vraagje" noemen. Bekijk even de FAQ (en specifiek voor je vraag het stukje wat Megaflix hierboven aanhaalt), daar vind je voldoende uitleg.

Zoals in de algemene FAQ te lezen verwachten we enig niveau, dat wil helemaal niet zeggen dat we erg streng zijn, maar deze vraag is toch te simpel (5 minuten zoekwerk, en je had het in de FAQ gevonden), daarom gooi ik deze thread dicht.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.